سال ۲۰۱۵
ایشون آقای «پیکرینگ» ۵۷ ساله ساکن تگزاس هستن،پسرش «جورج » توی بخش مراقبتهای ویژه بستری بود.
پزشکها مرگ مغزی رو تشخیص دادن و به همراهانش گفتن که بزودی دستگاه رو ازش جدا میکنن.
پدرش وقتی اینو شنید،برای پرستار اسلحه کشید و گفت حالا هرکس جرات داره دستگاه رو از پسرم جدا کنه!
پلیس وارد صحنه شد و با اعلام اینکه جرج یه تپانچه ۹میلیمتری داره، ازش خواست اسلحه رو زمین بذاره، یکی دیگه از پسرهای جرج اسلحه ش رو از پدر گرفت و به پلیس تحویل داد، اما جرج گفت یه اسلحهی دیگه هم داره و به درخواست پلیس برای تحویل اسلحه جواب رد داد و وارد درگیری شد.
بعد از چهار ساعت مقابله مجبورش کردن از درگیری کنار بکشه و خودشو تسلیم کنه. پلیس بعد از بررسی متوجه شد اصلا اسلحهی دومی نداره. همه چیز تموم شده بنظر میرسید اما...
همون لحظه پسرش چشماشو باز کرد و با پزشکهایی که بالای سرش بودن ارتباط چشمی برقرار کرد.
پدر رو یکسال فرستادن زندان و پسرش تا اون موقع از بیمارستان مرخص شد!
»Hirkan«
🗣 @tootiter
برای منی که سالها تیروییدم پرکار بوده و اخیرا دوماهه کمکار شده باید اعتراف کنم که کمکارِش، خودِ خودِ جهنمه. انگار که توی روحت سُرب ریختن. یه جسمِ سنگین، بدون حیات. روی تخت که دراز کشیدی حس میکنی طبقهی سوم قبری و چشمهات رو که می بندی باخودت زمزمه میکنی لابد مرگ تدریجی همینه...
این هورمونا رو دست کم نگیرید
»دلفین
🗣 @tootiter
مشکل خیلیامون اینه که خودمونو همونجوری که هستیم نمیپذیریم و میخوایم شبیه کسایی باشیم که ازشون خوشمون میاد و الگو میگیریم ازشون.
اگه خود واقعیمون باشیم و رو نقاط قوتمون متمرکز باشیم، حداقلش اینه که راحتتر زندگی میکنیم، مثلا خودم چند سال پیش فهمیدم بامزه نیستم و کنار اومدم باهاش.
ازون به بعد دیگه هیچوقت سعی نکردم تو جمع بامزه بازی دربیارم، جوک یا خاطرهی خندهدار تعریف کنم و…
قطعا هرکسی تو یه زمینهای خوبه، قرار نیست همه بامزه، فاخر یا… باشن.
با خود واقعیت کنار بیا و فیک نباش، حتی اگه اونجوری که تو ذهنته خفن نیستی، مطمئن باش کمکم خودتو پیدا میکنی.
»دیوار کسرا«
🗣 @tootiter
قبل از اینکه دیر بشه، قوی بشید.
با مطالعه، تفکر و معاشرت با افراد خوشفکر، چارچوب منطقی-اخلاقی منسجمی بسازید و تفسیر خودتون رو از زندگی و جهان داشته باشید.
بحرانهای زندگی ناگهان میتونن تعادل روانی شما رو به کلی مختل کنن و متاسفانه رواندرمانگران هم معمولا کمک خاصی بهتون نمیکنن
•وجودگرا•
🗣 @tootiter
داروهای مادرم رو خودم با یکی از همین اپلیکیشنها نسخه میکنم. الان رفتم تو پروفایلم، میبینم هر وقت داروشو اینترنتی نوشتم، رفته نظرشو با اسم خودش نوشته :)) "بسیار عالی"، "با اینکه جوان هستند ولی تشخیص عالی"، "با اخلاق" و ... . مادر من حالا بذار در مطب وا بشه بعد اینا رو بنویس :))
*re_za*
🗣 @tootiter
دخترم تو سنی هستش که با کوچیکتر از خودش دوست نداره بازی کنه و با بچههای بزرگتر از خودش بیشتر جور میشه ...
یه همسایه داریم یه پسر داره تقریبا دو سال کوچیکتر از خودش، گیر داد که زنگ بزن بیان پارک بازی
پرسیدم: تو که از کوچیکتر از خوت خوشت نمیاد؟
روش رو کرد اونطرف و گفت: از بیکسیمه
»پدری تنها و کمی دور از دخترش«
🗣 @tootiter
هدایت شده از قاصدک
‼️خانمهایی که دغدغه مانتو و لباس حجابی دارید
⚠️میری بازار مدل هایی میبینی که اصلا در شأنت نیست که اونا رو بپوشی ... 😔
💰یا قیمتها اینقدر بالاست که... 😔
ما این مشکل رو براتون حل کردیم 😍
🛍مستقیم از تولیدی بخر
🔶 عبا و مانتوهای پوشیده با کیفیت بالا و نصف قیمت مزونهای حجاب
#تک_به_قیمت_عمده
#ما_تولید_کننده_ایم 😎✌🏻
🛍فروش حضوری در کرج
😇یه عبا بخر +یه چادر ببر
بزن رو لینک و به خانواده بزرگ دُرسان بپیوند
https://eitaa.com/joinchat/223346877C929d3d2345