داروهای مادرم رو خودم با یکی از همین اپلیکیشنها نسخه میکنم. الان رفتم تو پروفایلم، میبینم هر وقت داروشو اینترنتی نوشتم، رفته نظرشو با اسم خودش نوشته :)) "بسیار عالی"، "با اینکه جوان هستند ولی تشخیص عالی"، "با اخلاق" و ... . مادر من حالا بذار در مطب وا بشه بعد اینا رو بنویس :))
*re_za*
🗣 @tootiter
دخترم تو سنی هستش که با کوچیکتر از خودش دوست نداره بازی کنه و با بچههای بزرگتر از خودش بیشتر جور میشه ...
یه همسایه داریم یه پسر داره تقریبا دو سال کوچیکتر از خودش، گیر داد که زنگ بزن بیان پارک بازی
پرسیدم: تو که از کوچیکتر از خوت خوشت نمیاد؟
روش رو کرد اونطرف و گفت: از بیکسیمه
»پدری تنها و کمی دور از دخترش«
🗣 @tootiter
هدایت شده از قاصدک
‼️خانمهایی که دغدغه مانتو و لباس حجابی دارید
⚠️میری بازار مدل هایی میبینی که اصلا در شأنت نیست که اونا رو بپوشی ... 😔
💰یا قیمتها اینقدر بالاست که... 😔
ما این مشکل رو براتون حل کردیم 😍
🛍مستقیم از تولیدی بخر
🔶 عبا و مانتوهای پوشیده با کیفیت بالا و نصف قیمت مزونهای حجاب
#تک_به_قیمت_عمده
#ما_تولید_کننده_ایم 😎✌🏻
🛍فروش حضوری در کرج
😇یه عبا بخر +یه چادر ببر
بزن رو لینک و به خانواده بزرگ دُرسان بپیوند
https://eitaa.com/joinchat/223346877C929d3d2345
هرچقدم تو رابطه انعطاف داشته باشی، بازم نمیتونی از آدم《حسود》دوست و رفیق دربیاری. اخلاق بد رو هرکسی داره، میشه تحمل کرد یا پذیرفت ولی آدم بدخواه نمیتونه دوست باشه. حتی بحث دوستی هم نیست! طرف دشمنته. نهایتا وقتایی بهت حس خوب دارن که به فنا رفتهباشی و اوضاعت خراب باشه.
»سورن«
🗣 @tootiter
سال ۹۸ در گیر جذب نیروی برنامه نویس بودم و مصاحبه ، یه پسری اومد خیلی غمگین ، جوون بود ، آخر مصاحبه گفتم چرا ناراحتی
گفت رزومه ندارم جایی استخدامم نمی کنن ، کمک خرج خونمون تو شهرستانم ،
حس ششمم هیچ وقت در مورد ادما اشتباه نمی کنه ، گفتم از فردا بیا با حقوق ۴،۵ تومن فکر کنم در عرض ۶ ماه چنان توانایی از خودشون نشون داد که حقوقشو ۲ برابر کردیم و بعد یکسال به حدی رسید که خودم پیشنهاد دادم بهش برو ، توان و حقوقت خیلی بیشتره و الان مدیر فنی یه استارتاپ معروفه
همه ما تو زندگیمون یکیو داشتیم که اولین بار بهمون اعتماد کرده و الان اینجاییم
*کتابشاه سوم*
🗣 @tootiter