توهم مهم بودن برای آدم ها خیلی بده. واقعیتش اینه که بودن و نبودن ما تو زندگی آدم های دیگه هیچ تفاوتی زیادی ایجاد نمیکنه. به قول بوکوفسکی ، ببین. هیچکس قرار نیست از نبودنِت بمیره؛ شاید فقط چند ساعتی دیر تر بخوابه.
چالی
🗣 @tootiter
اخر شبی یه جملهای شنیدم که واقعا به شنیدنش احتیاج داشتم:
You cannot heal in the same environment that made you sick
تو در همون محیطی که مریضت کرده درمان نمیشی
حانیه
🗣 @tootiter
🌸به عزیزی گفتم: صبح به خیر
🌼در پاسخم گفت: فرجامت نیک
🌸به وجد آمدم از پاسخش
🌼چـــه دعــــایـــی
🌸من برای او خیری خواستم
🌼به کوتاهی یک صبح
🌸و او خیری برای من خواست
🌼به بلندای یک سرنوشت
🌸فرجامتان نیک
🌼الهی به امید خودت
🗣 @tootiter