این همکار منو انگار گذاشتن رو دور تند 😃
۲۵سالگی دکتراشو دفاع کرده
بلافاصله رفته سر کار
۲۷سالگی اولین بچه شو به دنیا اوورده
۳۰ بچه دومشو
الانم در ۳۵ سالگی سومی رو حامله اس و میخواد در زودترین تاریخ ممکن اپلای کنه برا فول پروفسوری!
پ.ن.لازم به ذکره که بنده دور کند خودمو ترجیح میدم :))
*سايو*
🗣 @tootiter
امروز آقای تراپیست یه چیزی گفت که درست بود ولی نتونستم هضمش کنم.
گفت بعضی آدما وقتی عصبانی میشن برای اینکه به لحاظ روانی تخلیه بشن نیاز دارن تو رو هم عصبانی کنن.
مثلا سر صحنه تصادف اگه بهش بگی ببخشید من مقصرم بودم و جبران میکنم و...، کوتاه نمیان و تا عصبانیتت رو نبینن رها نمیکنن.
•فاطمه داداشی•
🗣 @tootiter