eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
بزرگترین خیانتی که می توانی در حق کسی کنی این است که او را در یک امید نشدنی و محال حبس اش کنی و بگذاری انتظار بکشد. سلاله 🗣 @tootiter
آدمی از فراموشی دیوانه می شود یا از به یاد آوردن؟ لطیفه تکین 🗣 @tootiter
‏الان یه خانمه اومد گفت:«کتاب جهان هولوگرافیک رو دارید؟» گفتم نه چاپش تموم شده. گفت:«حالا نویسنده‌اش هم فرق کنه اشکال نداره.» گفتم منظورتون مترجم‌ش است؟ گفت نه، نویسنده! برگ و بارم ریخت. 》مادر حسنک وزیر《 🗣 @tootiter
‏خواهرزاده‌ی ۵ ساله‌ام اومده می‌گه بیا بازی کنیم؛ بهش گفتم خب، بیا «کوالابازی» کنیم، گفت باشه! الان یک‌ساعته بالش‌هامون رو بغل کردیم خوابیدیم! فقط یه بار وسطش گفت: خب بعدش چی می‌شه؟ گفتم: هیچی! کوالاها فقط می‌خوابن😂 》yujimbo《 🗣 @tootiter
دوستم می‌گفت اسنپ ویز زده بود، اون صدای راهنماش زن بود. یه جا گفت بپیچ راست، این پیچید خورد به ترافیک. گفت: می‌بینی؟ واقعا به عقل و نظر زن جماعت نمی‌شه اعتماد کرد.😐 》آفتابکار《 🗣 @tootiter
این‌ همکار منو انگار گذاشتن رو دور تند 😃 ۲۵سالگی دکتراشو دفاع کرده بلافاصله رفته سر کار ۲۷سالگی اولین بچه شو به دنیا اوورده ۳۰ بچه دومشو الانم در ۳۵ سالگی سومی رو‌ حامله اس و میخواد در زودترین تاریخ ممکن اپلای کنه برا فول پروفسوری! پ.ن.لازم به ذکره که بنده دور کند خودمو ترجیح میدم :)) *سايو* 🗣 @tootiter
پدر و مادرِ دختر وارد شدن و گفتن که دخترمون و خواستگارش رو برای مشاوره قبل از ازدواج آوردیم ولی قبلش خواستیم به شما بگیم که پسر به صورت خالص از قومیت ما نیست و مادرش از ماست ولی پدرش فلان قومیت است و ما چندان راضی نیستیم! ببینید میشه کاری کرد که پشیمون بشه!!!! *ضدی* 🗣 @tootiter
ولی باور کنید هیچ لذتی بالاتر از دیدن دولوپی چلو مرغ خوردن مریضایی که خودت چند روز قبلش سی پی ارشون کردی نیست *مِدیـــکال چُســـناله* 🗣 @tootiter
من نیز چو‌خورشید دلم زنده به عشق است راه دل خود را نتوانم، که نپویم هر صبح که در آیینه جادویی خورشید چون می نگرم او همه من، من همه اویم 👤فریدون مشیری صبح بخیر 🗣 @tootiter
امروز آقای تراپیست یه چیزی گفت که درست بود ولی نتونستم هضمش کنم. گفت بعضی آدما وقتی عصبانی میشن برای اینکه به لحاظ روانی تخلیه بشن نیاز دارن تو رو هم عصبانی کنن. مثلا سر صحنه تصادف اگه بهش بگی ببخشید من مقصرم بودم و جبران می‌کنم و...، کوتاه نمیان و تا عصبانیتت رو نبینن رها نمی‌کنن. •فاطمه داداشی• 🗣 @tootiter
روی زمان بیش از حد حساب کرده بودم؛ زمان هیچ مسئله‌ای را حل نمی‌کند، زمان فقط آدم را پیر می‌کند. •pochino• 🗣 @tootiter
صبر خودش سخت‌ترین درسه، همیشه هم با درسای دیگه امتحانش تو یه روز میفته. افشار مقدم 🗣 @tootiter