یجا شاملو برای دوری از معشوق میگه:
«دلهای ما که بهم نزدیک باشد دیگر
چه فرقی میکند که کجای این جهان باشیم
دور باش اما نزدیک، من از نزدیک بودن های
دور میترسم.»
هنا
🗣 @tootiter
باید دنیا را کمی بهتر از آن چه تحویل گرفته ای تحویل بدهی. این که بدانی حتی یک نفر با بودن تو راحت تر نفس می کشد، یعنی موفق شده ای.
یک خَسته
🗣 @tootiter
نوشته بود:
کسی را چنان دوست داری که برایش بجنگی؟
نوشتم:
از جنگ ها برگشته ام، با زخم ها و موی سپید؛
و یاد گرفته ام صبور باشم و به تماشا قانع!
شاهرخ
🗣 @tootiter
راننده تاکسی میگه من بیست ساله تو خط دانشگاه کار میکنم دیدم همه اینجا بیسوادن گفتم الان از کجا فهمیدی من بیسوادم گفت از قیافت معلومه.
•pechi.•
🗣 @tootiter