eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی دوستِ خوبِ موردنیاز اونی نیست که کلی نصیحت و راهکار و تحلیل ارائه می‌ده. بلکه اونیه که کاملاً هست، چیزی هم نمی‌گه، صرفاً نگات می‌کنه، بعد با لبخند سرشو میاره پایین و پلکاشو می‌بنده تا در سکوت فقط تأیید کنه: «آره... می‌فهممت.» •لوکوموتیو• 🗣 @tootiter
بعد میدونی چی بده؟ این که فکر کن کلی زحمت کشیدی اخلاقای بد یکیو اصلاح کردی یکی دیگه از نسخه اصلاح شده اون ادم که تو زحمتشو کشیدی استفاده می‌کنه و بهش میگه وای تو چقدر خوش اخلاقی😐 »Mazyar« 🗣 @tootiter
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حرف زدن هیچ‌گاه بار غم‌هایش را سبک نمی‌کرد؛ بلکه در مواقع اندوه، آنقدر در خود فرو می‌رفت تا غم‌هایش ذره‌ ذره درونش حل می‌شدند. *Colonel* 🗣 @tootiter
وقتی اکثریت سلول‌های بدن انسان، آرزوی مرگ یک سلول رو دارن ولی اون سلول هنوز زنده است، ما بهش می‌گیم سرطان. *JannatKhah* 🗣 @tootiter
اگه میخوای کاری رو شروع کنی زودتر شروع کن چون با ديدن صد ساعت فيلم آموزش شنا شناگر نميشی؛ بالاخره بايد بپری تو آب رفيق! »آزادبخت« 🗣 @tootiter
زندگی مشترکه و قوانین نانوشته است. مثلا وقتی تو خونه پفک باشه، خانومم هیچ‌وقت همش رو نمی‌خوره. همیشه یک مقداری برای من هست که چند ساعت یا روز بعد بخورمش. منم هیچ‌وقت همون پفک رو تموم نمی‌کنم. و همیشه بازم یک مقداری میمونه برای خانومم. نمی‌دونم اسم این دیوانگی چیه، ولی بامزه است. »محرداد کریم‌زاده« 🗣 @tootiter
شرکت تازه تاسیسه نمی تونم یک حقوق کامل بدم و نظافتچی استخدام کنم. از همه خواهش کردم نظافت و رعایت کنن برای عدم تبعیض امروز داشتم سینک آشپزخونه رو میشستم که مشتری مهمم زنگ زد. خانم منشی فرمودن: مدیر عامل داره سینک و میشوره کارشون تموم شد می گم زنگ بزنن من: 😶😐😭 همیشه انقدر راستگویی؟ خانوم شیرزاد رو هم استخدام میکردم اینجوری آبروی ما رو نمیبرد »علیاحضرت گربه« 🗣 @tootiter
از آدمهایی که برنامتو میپرسن و سعی میکنن خودشونو جا بدن تو برنامت خوشم میاد=)))) « میخوای برسونتمت؟» «میخوای باهات بیام تنها نباشی؟» «میخوای بیام حوصلت سر نره اونجا؟» *TINA* 🗣 @tootiter
بدترین حالت ممکن هم اینه که تو یه مشکلی داری ، که حتی نمیتونی دربارش با دوستات حرف بزنی… *Sin | سین* 🗣 @tootiter
رفتار بابام با مریضاش: سرم نمیدم، آمپول نمینویسم، گواهی الکی نمیدم، نسخه بیمارو نسخه نمیکنم. رفتار مامانم با مریضاش: یه سرمه بنویس بره دیگه، یه آنتی بیوتیکه بده بره، یه گواهیه بابا پولشو بگیر بنویس بره. کی اعصاب و روانش آرومتره؟ مامانم. کی پیرتر شده؟ بابام. *Reyhan Marze* 🗣 @tootiter
💐 راضی باش 💐 به هر چی اتفاق افتاد که 💐 اگه خوب بود زندگیتو "قشنگ" کرد و 💐 اگه بد بود تو رو "ساخت" 💐 "مدیون باش" به همه آدمای زندگیت که 💐 خوباش بهترین "حسارو" بهت میدن و 💐 بداش بهترین "درسارو" 💐 "ممنون باش" از اونی که بهت یاد داد 💐 همه شبیه "حرفاشون" نیستن و 💐 همیشه همونجوری که میخوای "پیش نمیره" 💐 زندگی همینقدر ساده ست... 💚 صبح بخیر 🗣 @tootiter