زندگی مشترکه و قوانین نانوشته است. مثلا وقتی تو خونه پفک باشه، خانومم هیچوقت همش رو نمیخوره. همیشه یک مقداری برای من هست که چند ساعت یا روز بعد بخورمش. منم هیچوقت همون پفک رو تموم نمیکنم. و همیشه بازم یک مقداری میمونه برای خانومم. نمیدونم اسم این دیوانگی چیه، ولی بامزه است.
»محرداد کریمزاده«
🗣 @tootiter
شرکت تازه تاسیسه نمی تونم یک حقوق کامل بدم و نظافتچی استخدام کنم. از همه خواهش کردم نظافت و رعایت کنن
برای عدم تبعیض امروز داشتم سینک آشپزخونه رو میشستم که مشتری مهمم زنگ زد.
خانم منشی فرمودن:
مدیر عامل داره سینک و میشوره کارشون تموم شد می گم زنگ بزنن
من: 😶😐😭
همیشه انقدر راستگویی؟
خانوم شیرزاد رو هم استخدام میکردم اینجوری آبروی ما رو نمیبرد
»علیاحضرت گربه«
🗣 @tootiter
رفتار بابام با مریضاش: سرم نمیدم، آمپول نمینویسم، گواهی الکی نمیدم، نسخه بیمارو نسخه نمیکنم.
رفتار مامانم با مریضاش: یه سرمه بنویس بره دیگه، یه آنتی بیوتیکه بده بره، یه گواهیه بابا پولشو بگیر بنویس بره.
کی اعصاب و روانش آرومتره؟ مامانم. کی پیرتر شده؟ بابام.
*Reyhan Marze*
🗣 @tootiter
💐 راضی باش
💐 به هر چی اتفاق افتاد که
💐 اگه خوب بود زندگیتو "قشنگ" کرد و
💐 اگه بد بود تو رو "ساخت"
💐 "مدیون باش" به همه آدمای زندگیت که
💐 خوباش بهترین "حسارو" بهت میدن و
💐 بداش بهترین "درسارو"
💐 "ممنون باش" از اونی که بهت یاد داد
💐 همه شبیه "حرفاشون" نیستن و
💐 همیشه همونجوری که میخوای "پیش نمیره"
💐 زندگی همینقدر ساده ست...
💚 صبح بخیر
🗣 @tootiter