داشتم فکر میکردم بعضیامون خیلي بيرحمانه داریم یه دردایي رو تحمل میکنیم دردایي که خیلي بزرگتر از قد و قوارهٔ ماست. هیچوقت حق انتخابي براشون نداشتیم، زورشون خیلي بیشتر از لبخندامونه. دردایي که هربار از خودت ميپرسي خب چرا بازم من؟ و هر بار جوابي که هیچوقت پیداش نکردي :)
🗣 @tootiter
یه خانمی امروز اومده دفتر. سنش راحت بالای ۷۰ سال رو نشون میداد اما تو کارت ملی زده بود متولد ۴۸.
به شوخی گفتم: مادر جان من همیشه بابت شکستگی چهره و سپیدی موی سر و محاسن دارم مظلومنمایی میکنم ولی شما واقعا از من هم شکستهتری.
یهو بغض کرد و گفت: داغ دختر ۲۰ سالهام رو دیدهام😢
ازش بابت شوخی نابجا عذرخواهی کردم؛ تازه شروع کرد درددل کردن و حرفهایی زد که چشمان ما رو هم تر کرد.
موقع رفتن گفت: پیش هیچکس نمیتونم حرف بزنم، امروز دلم سبک شد. 😞
آدمهای اطرافمون چه رازها و چه دردهایی دارن و ما بیتوجه فقط در حال قضاوت و نظرات چرند دادن در موردشان هستیم😐
》Oldtiger《
🗣 @tootiter
میدونید تو مدرسههای الان بچهها مدیریت پول رو هم یاد میدن یا نه؟ مثلاً بگن کسی که کل سرمایهاش ۸۰ میلیونه، منطقی نیست گوشی ۷۰ میلیونی بخره! حالا اگه عشقشو داری بخر ولی بدون با عقل جور درنمیاد مگه اینکه قرار باشه باهاش کسب درآمد کنی. تو خیلی جاها همینه گوشی فقط یه مثال بود
*مجید میرزایی*
🗣 @tootiter