eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونید تو مدرسه‌ها‌ی الان بچه‌ها مدیریت پول رو هم یاد میدن یا نه؟ مثلاً بگن کسی که کل سرمایه‌اش ۸۰ میلیونه، منطقی نیست گوشی ۷۰ میلیونی بخره! حالا اگه عشقشو داری بخر ولی بدون با عقل جور درنمیاد مگه اینکه قرار باشه باهاش کسب درآمد کنی. تو خیلی جاها همینه گوشی فقط یه مثال بود *مجید میرزایی* 🗣 @tootiter
خدایا وقتی میگم “ازین بدتر هم مگه میشه؟” صرفا دارم اعتراض میکنم. چالش نمیذارم که بدترش میکنی *حاجممد😅* 🗣 @tootiter
-ببین منو!! خوب می شیم... 🗣 @tootiter
18K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداوندا 🌸 ما برای از تو گفتن، نه آنقدر شاعریم ... نه آنقدر عالم... فقط با زبان ساده میگوییم، انسانیم...ما را به قدر انسانیتمون پناه و آرامش ده🍃 شبتون بخیروشادی 🌸🍃🌼🍃🌸🍃🌼 🗣 @tootiter
💬 | متن پیام: چرا پیامای منو نمیزارین تو کانال ؟ خصومت شخصی دارین ؟ یا بنظرتون بی محتواست ؟ ولی من همچنان با قدرت به پیام دادن ادامه میدم ✍️سلام مخاطب گرامی! ما قرار نیست پیام مخاطبان را در کانال بگذاریم. محتوای خوب آماده و بارگزاری میشه. حالا ممکنه لابلای پیام مخاطبان هم محتوای خوبی باشه میذاریم تو کانال. محتوای شما هم اگر قابل استفاده باشه در کانال بارگزاری میشه. 🗣 @tootiter
برای رسیدن به آرامش درون زلال باش و رها با دلی پاک و باصفا عاشق باش و مهربانی کن آنقدر که بتوانی همه را در قلب سراسر مهرت جای دهی صبح بخیر 🗣 @tootiter
اگه کسی واستون مهمه؛ ناراحتیش و دلخوریش و حال بدش هم باید واستون مهم باشه:) آدم لحظه های خوب نباشید .... دورت بگردم 🗣 @tootiter
یه جلسه داشتیم آخر جلسه خانم مدیرشون گفت فکر کنم بتونیم با هم کار کنیم، آخه بعضیا یه نمونه تیزرهایی فرستادن مسخره، حالا نشونتون میدم. اولی رو نشون داد منو آرش یه نگاهی به هم کردیم. دومی رو نشون داد دید ما باز همو نگاه میکنیم. گفت خدای من، اینا کارای شماست؟ 🤣 》فرشید《 🗣 @tootiter
برا پرواز بال کافی نیست، باورم لازمه. خیلی از کارهای دیگه هم، همین طورن. سِر 🗣 @tootiter
هیچ وقت یادم نمیره سال دهم که تازه وارد دبیرستان شده بودم فقط به رتبه زیر ۱۰ کشوری فکر میکردم. سال بعدش وقتی رفتم یازدهم میگفتم من دوسال دیگه این موقع دانشجوی پزشکی تهرانم اواسط یازدهم شد پزشکی ایران دوازدهم که رفتم گفتم پزشکی شهرمونو دیگه حتما قبول میشم اواسط دوازدهم شد گفتم پزشکی شهر های دور نزدیکای کنکورم گفتم میرم فیزیو و بینایی سنجی و الانم یک ساله دانشجوی پرستاریم:))) 》خانم مونرو《 🗣 @tootiter
رابطه ی انگشت کوچیکه ی پا با وسایل خونه :// فاطیما 🗣 @tootiter
عشق مثل نون خانه ای میمونه، می دونی چاقت می کنه اما بازم دوست داری بخوریش، اونقدر که بمیری. سوم شخص مجهول 🗣 @tootiter