eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
601 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
‏خیلی حسودی می‌کنم به اینایی که با مادر و پدرشون حرف می‌زنن و مسائلشونو بهشون می‌گن. هروقت می‌بینمشون به این فکر می‌کنم که تو چه موقعیتای ترسناکی می‌تونستم تنها نباشم اگر رابطه‌‌م با خانواده‌م مثل اونا بود.من از ۷،۸ سالگی دیگه رفتم تو اتاقم درو بستم و انگار همه چیز تموم شد. •Mateo• 🗣 @tootiter
سلام بر کسانی که وانمود می‌کنند خوشحالند، به رغم غمی که به قلبشان رسیده. *Sadjat* 🗣 @tootiter
‏فهمیدم دوستت دارم همان شبی که با یک حرفِ ساده‌یِ تو، تا صبح لبخند زدم. •تک مصرع• 🗣 @tootiter
‏فکر میکردم مادربزرگامون چی‌ داشتن که دلامون برا خودشون و خونه‌هاشون تنگ میشه؟ بنظرم، ریتم آرامشون، آهنگ کند زندگی‌شون، صبوری‌شون صبوری‌شون صبوری‌شون. اینا رو تو تمام فضا پخش‌میکردن و ما نفس میکشیدمشون. •مازیار محتشمی• 🗣 @tootiter
رفتیم خونه بفروشیم یارو از ما ۱۶۰۰ میخواست بعد جلو ما داره خونه رو میفروشه به یارو ۲ میلیارد تو قولنامه نوشته میگم چرا اینجوری میگه به تو چه تو پولتو بگیر گفتم اصن نمی‌فروشیم بعد خریدار رو صدا کردم گفتم بیا ۱۶۰۰ خودت بگیر گفت این بنگاهی به من گفت شما گفتید ‏۲ میلیارد و ۲۰۰ که من ۲۰۰ تومن تخفیف گرفتم میگفت یارو کلی منت گذاشته که من ۴۰۰ تومن کمکت میکنم بهش گفتم پولت حاضره گفت اره رفتیم یه بنگاه دیگه با ۱۶۰۰ بستیم گفت خدا پدرتو بیامرزه من میخواستم ۹۰ تومن اوراق بخرم که ۴۰۰ تومن وام بگیرم ماهی ۸ تومن قسط بدم این پول اضافه رو. •عشق پرسپولیس• 🗣 @tootiter
‏عادت به چایی خوردن پشت فرمون در مسیرهای طولانی دارم ولی وقتی امروز یکی رو دیدم که موقع چایی خوردن در حین رانندگی، تصادف می‌کنه و لیوان چایی می‌شکنه و به گلوش می‌خوره و تارهای صوتیش رو پاره می‌کنه، تصمیم گرفتم دیگه پشت فرمون چایی نخورم! •ضدی• 🗣 @tootiter
و اگر کسی را دوست دارید، تاریکی او را نیز دوست داشته باشید، نه فقط نور او را... همه‌ی آدما یه نیمه‌ی تاریک دارن یه نیمه‌ی روشن.یعنی تو وجود همه، خوبی هست بدی هم هست؛حالا کم و بیشش تو هرکسی فرق داره ولی از هردو هست.این چیزییه که ما در کسی که دوستش داریم باید بپذریم؛بپذریم که هیچ انسانی در دنیا کامل نیست؛ و اگه روزی حس کردیم عاشق یک‌نفر شدیم باید همه شخصیت، که شامل عیب و نقصهاشم میشه بپذیریم. •Soul Of Dreams• 🗣 @tootiter
‏کاش می‌شد آدم مغزش رو برای هرکس دلش می‌خواست باز می‌کرد تا کامل داخلش رو ببینه، دیگه نیازی نبود سه ساعت توضیح بدی. •نامبرده• 🗣 @tootiter
بابام ظهر دو تا رانی داده به دو گردشگر فرانسوی و پیام صلح و دوستی تویسرکان رو به دولت و ملت فرانسه رسونده. • P • 🗣 @tootiter
💬 "و کأن وُجودك وسیلة لحُبّ الحَیاة،..." و انگار که بودنَت راهی‌ست برای دل بستن به زندگی 🗣 @tootiter
این مشکل غر زدن بچه ها از ۴هزار پیش هم وجود داشته😂 •Zahra• 🗣 @tootiter
دانشجوی کارشناسی فکر میکنه خودش هیچی نمی فهمه و استادش خداس دانشجوی ارشد فکر میکنه که خودش خداس و استادش هیچی نمی فهمه دانشجوی دکتری میفهمه که نه خودش نه استادش هیچی نمی فهمن »Milad« 🗣 @tootiter