خیلی حسودی میکنم به اینایی که با مادر و پدرشون حرف میزنن و مسائلشونو بهشون میگن. هروقت میبینمشون به این فکر میکنم که تو چه موقعیتای ترسناکی میتونستم تنها نباشم اگر رابطهم با خانوادهم مثل اونا بود.من از ۷،۸ سالگی دیگه رفتم تو اتاقم درو بستم و انگار همه چیز تموم شد.
•Mateo•
🗣 @tootiter
رفتیم خونه بفروشیم یارو از ما ۱۶۰۰ میخواست بعد جلو ما داره خونه رو میفروشه به یارو ۲ میلیارد تو قولنامه نوشته
میگم چرا اینجوری میگه به تو چه تو پولتو بگیر گفتم اصن نمیفروشیم بعد خریدار رو صدا کردم گفتم بیا ۱۶۰۰ خودت بگیر گفت این بنگاهی به من گفت شما گفتید ۲ میلیارد و ۲۰۰ که من ۲۰۰ تومن تخفیف گرفتم
میگفت یارو کلی منت گذاشته که من ۴۰۰ تومن کمکت میکنم
بهش گفتم پولت حاضره گفت اره رفتیم یه بنگاه دیگه با ۱۶۰۰ بستیم گفت خدا پدرتو بیامرزه من میخواستم ۹۰ تومن اوراق بخرم که ۴۰۰ تومن وام بگیرم ماهی ۸ تومن قسط بدم این پول اضافه رو.
•عشق پرسپولیس•
🗣 @tootiter
و اگر کسی را دوست دارید، تاریکی او را نیز دوست داشته باشید، نه فقط نور او را...
همهی آدما یه نیمهی تاریک دارن یه نیمهی روشن.یعنی تو وجود همه، خوبی هست بدی هم هست؛حالا کم و بیشش تو هرکسی فرق داره ولی از هردو هست.این چیزییه که ما در کسی که دوستش داریم باید بپذریم؛بپذریم که هیچ انسانی در دنیا کامل نیست؛ و اگه روزی حس کردیم عاشق یکنفر شدیم باید همه شخصیت، که شامل عیب و نقصهاشم میشه بپذیریم.
•Soul Of Dreams•
🗣 @tootiter