eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
بهش گفتم وقتی خونه نیستم حواست به مامان باشه کمکش کن قرصاشو یاداوری کن بخوره نزار زیاد کار کنه تا حالش بهترشه. رفته ظرف میشوره قراره براش خوراکی بخرم 😅😅😅 »K.m« 🗣 @tootiter
‏“ما باید به این واقف باشیم که حتی بدترین رویدادها نیز قرار است باعث رشد و پیشرفت ما باشد.” این جمله برای من ناجی بود •beebee• 🗣 @tootiter
امروز دختره می گفت کلاس ذهنی شوهر میرم برای اینکه اون شوهر مورد نظر و ایده آلم رو جذب کنم پول درآوردن همین قدر تو این مملکت راحت بود ما خودمون رو انداختیم تو مصیبت الکی :))) *🎼* 🗣 @tootiter
‏گاهی آدم در شرایط روانی‌‌ای قرار داره که فقط کافیه یک نفر رندوم اون بیرون بهش اخم کنه، و همین کافیه که فرو بریزه و تمام چیزی رو که سعی داشت سرپا نگه‌داره، رها کنه. •حوا• 🗣 @tootiter
امده بودند عینک فروشی برای خانم عینک بخرند، همین که عینک درست شد و زد به چشمش و رفت بیرون مغازه، دورترین تابلویی که میشدو با صدای بلند خوند: باطریسازی باقری شوهرش کلی ذوقشو کرد دستشو بوسید گفت اینم از چشمات دیگه چی؟ گفت اااره الان دیگه توام شفاف شدی رنگ چشماتو میبینم قلبی شدم براشون 》faryad《 🗣 @tootiter
14.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همیشه فردایی نیست،🌸 تازندگیفرصت دیگری،برای جبران این غفلت ها به مادهد، کسانی راکه دوست داری،همیشه درکنارخودداشته باش،وبگوچقدر به آنهاعلاقه و نیاز داریم🍃 شبتون بخیرو شادی 🌸🍃🌼🍃🌸🍃🌼 🗣 @tootiter
💬 | متن پیام: سلام التماستون میکنم مطالب جالب تر و خنده دار تر و مد روز تر بزارید مامانم فقط کانال شما رو داره و حالش خوب نیس ✍️سلام توصیه می کنم مادرتون رو تو این کانالها عضو کنید و حتما این کانال رو ترک کنن 🍉 @qarpuz 😂 @de_bekhand 😂 🐣 @e_sargarmi 🐣
مردم تصور میکنند باید اوضاع خوب باشد تا خوشحال و خندان باشند در حالی که در واقع اگر خوشحال و خندان باشید، اوضاع خوب میشود. صبح بخیر 🗣 @tootiter
کاج ۱۳ساله‌ای کج شده بود، به باغبان بیمارستان نشانش دادم، گفت باید جابجاش کنیم، این را سطحی کاشته‌اند و ریشه‌ها هم همیشه دنبال خاک نرمند و به همین خاطر روبه بالا رشد کرده‌اند، بایددرخت را عمیق بکاری که توی‌خاکِ سخت ریشه بزنه. چقدر این حرف حکیمانه بود؛ ریشه‌ی آدم‌ها را هم باید عمیق کاشت. 》دکتر بابالّا《 🗣 @tootiter
دم داروخونه گوشیم شارژ نداشت باید یه زنگ مهم میزدم به بابام. به یه پسر جوون ورزشکار گفتم: تلفنتون رو میدین من یه زنگ بزنم؟ گفت: ببخشید یبار گوشیم رو اینطوری دزدیدن، نمیتونم بدم بهت. نگاهش کردم و گفتم: باشه نده ولی انصافا من با این هیکل گردم کجا میخوام فرار کنم از دستت؟ 》پشه خسته《 🗣 @tootiter
خانمه برگشته میگه عزیزم یه سوال بپرسم ناراحت نمیشی؟ شما تو اهواز اسنپم دارید؟ نه بابا چه ناراحتی‌ای جانم. ما همه جهازمون رو شتره. صبح به صبح یه پارچه سفید بلند رو با لیف خرما به خودمون می‌بندیم و قطر پوست کف پامون، هزارتا کفش و دمپایی رو جبران می‌کنه برامون. چه ناراحتی‌ای. 》Quester-e-keshavarz《 🗣 @tootiter