امده بودند عینک فروشی برای خانم عینک بخرند، همین که عینک درست شد و زد به چشمش و رفت بیرون مغازه، دورترین تابلویی که میشدو با صدای بلند خوند: باطریسازی باقری
شوهرش کلی ذوقشو کرد دستشو بوسید گفت اینم از چشمات دیگه چی؟
گفت اااره الان دیگه توام شفاف شدی رنگ چشماتو میبینم
قلبی شدم براشون
》faryad《
🗣 @tootiter
14.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همیشه فردایی نیست،🌸
تازندگیفرصت دیگری،برای
جبران این غفلت ها به مادهد،
کسانی راکه دوست داری،همیشه درکنارخودداشته باش،وبگوچقدر
به آنهاعلاقه و نیاز داریم🍃
شبتون بخیرو شادی
🌸🍃🌼🍃🌸🍃🌼
🗣 @tootiter
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
سلام
التماستون میکنم مطالب جالب تر و خنده دار تر و مد روز تر بزارید
مامانم فقط کانال شما رو داره و حالش خوب نیس
✍️سلام توصیه می کنم مادرتون رو تو این کانالها عضو کنید و حتما این کانال رو ترک کنن
🍉 @qarpuz
😂 @de_bekhand 😂
🐣 @e_sargarmi 🐣
کاج ۱۳سالهای کج شده بود، به باغبان بیمارستان نشانش دادم، گفت باید جابجاش کنیم، این را سطحی کاشتهاند و ریشهها هم همیشه دنبال خاک نرمند و به همین خاطر روبه بالا رشد کردهاند، بایددرخت را عمیق بکاری که تویخاکِ سخت ریشه بزنه. چقدر این حرف حکیمانه بود؛ ریشهی آدمها را هم باید عمیق کاشت.
》دکتر بابالّا《
🗣 @tootiter
دم داروخونه گوشیم شارژ نداشت باید یه زنگ مهم میزدم به بابام. به یه پسر جوون ورزشکار گفتم: تلفنتون رو میدین من یه زنگ بزنم؟ گفت: ببخشید یبار گوشیم رو اینطوری دزدیدن، نمیتونم بدم بهت. نگاهش کردم و گفتم: باشه نده ولی انصافا من با این هیکل گردم کجا میخوام فرار کنم از دستت؟
》پشه خسته《
🗣 @tootiter
خانمه برگشته میگه عزیزم یه سوال بپرسم ناراحت نمیشی؟ شما تو اهواز اسنپم دارید؟
نه بابا چه ناراحتیای جانم. ما همه جهازمون رو شتره. صبح به صبح یه پارچه سفید بلند رو با لیف خرما به خودمون میبندیم و قطر پوست کف پامون، هزارتا کفش و دمپایی رو جبران میکنه برامون. چه ناراحتیای.
》Quester-e-keshavarz《
🗣 @tootiter