eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه نوزادی دارین که باهاش خیلی حال نمیکنین، یا زیادی گریه و بدفازی میکنه، پیشنهاد میکنم نوزادتون رو به اتاق تعویض نوزاد ببرین و یه دونه بهترش رو بردارین. • Jeberson • 🗣 @tootiter
دختر نزار قبانی در مورد باباش میگه: «تو گند زدی به زندگی من! هر مردی اومد تو مسیرم، با تو مقایسه‌ش کردم و (سقط من عینی)، از چشمم افتاد». بابای خوب هم یه بدیایی داره گویا. •اورج جورول• 🗣 @tootiter
هربار که ١١ سپتامبر میشه من یاد زکریا موسی تروریست اسکل القاعده میوفتم. رفته بود آمریکا خلبانی یاد بگیره، گفته بود من عجله دارم زودتر آموزشم تموم بشه کار فوری دارم، فرود هم لازم ندارم یاد بگیرم از آموزشگاه زنگ زدن FBI، رفتن اسکل رو گرفتن 》سعا《 🗣 @tootiter
واقعا شرایط چقدر آدمو عوض میکنه !یادمه اوایل که متاهل بودم چون یه حشره بزرگ اومده بود تو خونه ۴ ساعت تمام خودمو تو اتاق حبس کردم تا همسرم بیاد بکشتش! بعد الان یه موش اومده خونم. روز اول داشتم فکر میکردم موشه اسکله؟ چی میخواد بخوره مثلا؟ الان یه هفتس با هم زندگی می‌کنیم تا اون از شدت سوء تغذیه برای غذایی که پیدا نمیکنه خونه رو ترک کنه ! 》مامانی که من باشم《 🗣 @tootiter
به نظرم بانمک بود! 😬😂 🗣 @tootiter
💬 | متن پیام: سلام توروخدااااااامیشه اگه این پیام به دستتون رسیده خبرم کنیدبدونم اخه چندتا پیام فرستادم نیومده کانال فقط میخوام بدونم بدست تون میرسه... یانه ممنون ✍️سلام رسید خیالت راحت😂😂😂
محتاط باشیم، در "سرزنش"🌸 و "قضاوت کردن" دیگران، وقتی نه از "دیروز او" خبر داریم، نه از "فردای خودمان"🍃 شبتون بخیرو شادی 🌸🍃🌼🍃🌸🍃🌼 🗣 @tootiter
🌺 آرامش در ثانیه ثانیه زندگی را 🌸 برایتان آرزو میکنم ، 🌺 شاد باشید و شادى را 🌸 به عزیزانتون هدیه کنید 🌺 این گل تقدیم به شما خوبان 🌸 بهترین ها را برایتان آرزومندم 💚 صبح بخیر 🗣 @tootiter
یه کتاب رهایی از خشم خریدم هرکی اذیتم میکنه پرت می‌کنم سمتش 》امیر محمد《 🗣 @tootiter
چند وقت پیش یکی از سردردش گفت و به نظرم غلو اومد، تو دلم گفت اینم ما رو مسخره کرده دیگه دقت کنین، فقط با خودم فکر کردم! ‌جونم براتون بگه امروز چنان سردردی گرفتم که چشمم باد کرده بود، توان حرف زدن نداشتم، صدای محیط برام عذاب بود و زمین رو گاز می‌زدم! ‌ قضاوت همچین تاوانی داره رفقا 》معصوم‌《 🗣 @tootiter
من فقط تو یه مورد به مامانم حسودی میکنم اونم اینه که دوست صمیمیش خواهر شوهرشه یعنی یه آتیش هایی این دوتا تو کل فامیل میندازن که زن دایی ها باید جلوشون لنگ بندازن😂 》مونامیستی《 🗣 @tootiter
خدا اردک را خلق می‌کند. فرشته: چه پرنده‌ی بانمکی. خدا: ممنونم. ضد آبم هست. 🗣 @tootiter