eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
601 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی حس عجیبیه، بعد چند سال طرف رو میبینی، به خودت میگی من یه زمانی دیوونه‌ی این بودم؟ »موقعیت مقداد« 🗣 @tootiter
فوبیای گم شدن یا رها شدن اونجایی سراغم اومد که تقریبا ۵-۴ سالم بود.جزئیات کمی به خاطر دارم سوار تاکسی شدیم مامانم خریداش گذاشت و رفت از در دیگه ماشین سوار بشه که راننده حرکت کرد. واکنش مامانم یادمه اون وسط کوچه داشت داد میزد و من تو ماشین اشک میرختم مامان مامان میگفتم. راننده اصلا متوجه نبود،تقریبا بعد دوتا خیابون ماشین پلیس متوقفش کرد و متوجه شده بود من تنها داخل ماشین هستم،وقتی که رسیدم به مامانم خودم پرت کردم بغلش. هنوز وقتی سوار وسیله نقلیه عمومی میشم پشت سرم نگاه میکنم مامانم بیاد،اگر وارد مغازه میشم حواسم هست مامانم منو ببینه و بیاد. این مخصوص به اون نیست، نسبت به آدمای زندگیم ترس دارم ترس از اینکه گم بشم و شاید دیگه نتونم پیداشون کنم ترس از اینکه شاید یه روز بچه داشته باشم تو خیابون شلوغ، وسیله نقلیه عمومی یا هرجایی منو گم کنه و نتونه پیدام کنه. »یادگاری« 🗣 @tootiter
بالغ شدن از اونجایی آغاز میشه که میفهمی والدینت با وجود تموم اشتباهات، هرچی که بلد بودن و داشتن رو برات گذاشتن، پس تصمیم می‌گیری جای سرزنش اونها روی رشد و تغییر خودت کار کنی! »mohamad.vzs« 🗣 @tootiter
یکی نوشته بود؛ من ۳۷ سالمه، به جای اینکه حسرت بخورم چرا زمان برنمی‌گرده عقب تا ۱۸ ساله شم، وانمود می‌کنم ۹۰ ساله بودم و یهو به طرز معجزه آسایی برگشتم به ۳۷ سالگی! حالا دوباره ۵۳ سال دیگه برای زندگی کردن دارم! »Gandom« 🗣 @tootiter
از کیفیت مدل تربیتی و معاشرت والدینم با من در کودکی فقط اینو بگم که یکبار وقتی ۷ سالم بود خواستم چمدون بزرگ انباری رو باز کنم و مامانم برای اینکه منصرفم کنه بهم گفت داخلش سرِ بریده هست. منِ مضطرب ۲ روز بعد اومدم با تضرع و زاری بهش گفتم: لااقل بگو سرِ کیه »شانتاژگر« 🗣 @tootiter
چند سال پیش که سری زدم سمت کرج، برگشتی سمت خونه تهران از یه وانت دستفروش اومدم انبه بخرم. میوه های دیگه هم داشت وقتی برداشتم موقع حساب کردن، یه خانم اومد و گفت: بچه های منم میوه نخوردن برای منم میخری؟ نگاهش کردم. فکر کن کفش و لباس تنش، آرایش و موهایی که هایلایت کرده بود در حدِ خانم های بالاشهر تهران بود! جالب اینجاست از پراید ۱۱۱ تمیز پیاده شد! گفتم خیر، به ظاهر شما نمیخوره نیازمند باشید! خرج ظاهرتون رو کم کنید و به نیازهای اصلی تون برسید! سر به نشونه تاسف تکان داد و سوار ماشینش شد و رفت! ملت عجیب غریب شدن! میگن از روی‌ ظاهر قضاوت نکن ولی نمیشه! 🤷🏼‍♂️ »یخ جهنمی« 🗣 @tootiter
دیشب بابام حالش خوب نبود، مامانم می‌گفت تا صبح هی بیدار شدم نگاهش کردم که چیزیش نشده باشه. صبح بابام بیدار شد و چیزیش نشده بود. بعد سر اینکه چرا قابلمه رو گذاشته تو سینک همدیگه رو تیکه‌تیکه کردن. »اگنس‌گِرِی« 🗣 @tootiter
مرگ ایده ال فقط این :))) »اشتباهِ خوب« 🗣 @tootiter
امیدوارم کسی که براش مهم نیستید، براتون مهم نشه. »Saeed« 🗣 @tootiter
‏سختترین قسمت مادر بودن اونجاس که بچه‌ات پیتزایی که گذاشتی یخچال بعدا بخوری رو میخوره و تو همزمان که داری بغضتو قورت میدی میگی نوش جونت »کـالامـٰاری« 🗣 @tootiter
من از میرزا برای همین خوشم می‌آید. خودش می‌خورد و می‌گذاشت دیگران هم بخورند. او عادت شیر را دارد و دوشنبه عادت شغال را. شیر، سیر که شد پس می‌نشیند اما شغال پس مانده لاشه را زیر خاک قایم می‌کند. 📕جای_خالی_سلوچ ✍🏻 🗣 @tootiter
گاهی اوقات، افرادی که، فکر می‌کنم، نیّتشان خوب است می‌گویند که چاق نیستم. چیزهایی می‌گویند مانند، «این حرف رو درباره خودت نزن»، چون «چاقی» را چیزی شرم‌آور می‌دانند، چیزی توهین‌آمیز، درحالی که من «چاقی» را حقیقتِ بدنم می‌دانم. وقتی آن واژه را استفاده می‌کنم، به خودم توهین نمی‌کنم. دارم خودم را توصیف می‌کنم. این مدعیان، بی‌شرمانه، دروغ می‌بافند، و می‌گویند «تو چاق نیستی» یا تعریف‌های بی‌خودی پیشکش می‌کنند مانند «چه صورت خوشگلی داری» یا «چه آدم خوبی هستی»، گویی نمی‌توانم چاق باشم و در عین حال چیزهایی را که آن‌ها به‌عنوانِ خصوصیت‌های باارزش می‌شمارند دارا باشم. ‌‌ ✍🏽 📕 گرسنگی(سرگذشت بدن من) 🗣 @tootiter