چند سال پیش که سری زدم سمت کرج، برگشتی سمت خونه تهران از یه وانت دستفروش اومدم انبه بخرم. میوه های دیگه هم داشت
وقتی برداشتم موقع حساب کردن، یه خانم اومد و گفت: بچه های منم میوه نخوردن برای منم میخری؟
نگاهش کردم. فکر کن کفش و لباس تنش، آرایش و موهایی که هایلایت کرده بود در حدِ خانم های بالاشهر تهران بود! جالب اینجاست از پراید ۱۱۱ تمیز پیاده شد!
گفتم خیر، به ظاهر شما نمیخوره نیازمند باشید! خرج ظاهرتون رو کم کنید و به نیازهای اصلی تون برسید!
سر به نشونه تاسف تکان داد و سوار ماشینش شد و رفت!
ملت عجیب غریب شدن! میگن از روی ظاهر قضاوت نکن ولی نمیشه! 🤷🏼♂️
»یخ جهنمی«
🗣 @tootiter
من از میرزا برای همین خوشم میآید. خودش میخورد و میگذاشت دیگران هم بخورند.
او عادت شیر را دارد و دوشنبه عادت شغال را.
شیر، سیر که شد پس مینشیند
اما شغال پس مانده لاشه را زیر خاک قایم میکند.
📕جای_خالی_سلوچ
✍🏻 #محمود_دولت_آبادی
🗣 @tootiter
گاهی اوقات، افرادی که، فکر میکنم، نیّتشان خوب است میگویند که چاق نیستم.
چیزهایی میگویند مانند، «این حرف رو درباره خودت نزن»، چون «چاقی» را چیزی شرمآور میدانند، چیزی توهینآمیز، درحالی که من «چاقی» را حقیقتِ بدنم میدانم. وقتی آن واژه را استفاده میکنم، به خودم توهین نمیکنم. دارم خودم را توصیف میکنم.
این مدعیان، بیشرمانه، دروغ میبافند، و میگویند «تو چاق نیستی» یا تعریفهای بیخودی پیشکش میکنند مانند «چه صورت خوشگلی داری» یا «چه آدم خوبی هستی»، گویی نمیتوانم چاق باشم و در عین حال چیزهایی را که آنها بهعنوانِ خصوصیتهای باارزش میشمارند دارا باشم.
✍🏽 #رکسان_گی
📕 گرسنگی(سرگذشت بدن من)
🗣 @tootiter
چه خوب که آدم شخص دلخواهش را
پیدا کند، اما اینکه آدم توسط شخص دلخواهش پیدا بشود معجزه است، معجزهای دلنشین!
✍🏽 #هاروکی_موراکامی
🗣 @tootiter