eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
سخت است، ولی تو باید حالت خوب بشود... تو باید از دلِ این اندوهِ زمین‌گیرکننده، خودت را بیرون بکشی، دوباره بلند شوی و روی پای خودت بایستی و تمام مسیرهای نرفته را بروی و تمام کارهای نکرده را بکنی و قوی باشی و نشکنی و نیاز به هیچ‌کس نداشته‌باشی. سخت است ولی تو باید تنهایی از پسِ همه چیز بربیایی و همه چیز را درست کنی، تنهایی با سپاه مشکلاتت بجنگی و تنهایی پیروز شوی. تو نمی‌دانی چه لذتی دارد آدمی قهرمان زندگی خودش باشد و خودش برای مشکلات و رنج‌های خودش کافی باشد و از هیچ‌‌کسی هیچ انتظاری نداشته‌باشد! ‌ نرگس صرافیان طوفان 🗣 @tootiter
تو کتاب زندگی هر کسی یه فصل هست که اونو برا بقیه بلند نمیخونه اما تو تنهاییهاش فریاد میزنه • Hossein • 🗣 @tootiter
‏گاهی دلت می‌خواهد فقط باشی، نه دوست کسی باشی و نه دشمن کسی،‌ فقط باشی، نامی و نقشی نداشته باشی؛ آن‌سوی جهان باشی، ورای محدوده‌ها و بیرون از آدم‌ها و روابطشان، و بار شرایط انسانی بر دوشت نباشد. •متبدد• 🗣 @tootiter
داشتم سوار هواپیما میشدم یکی از دانشجوهای قبلی ام رو روی پله هواپیما دیدم. گفت دکتر چه خبرا و.... خانمی هم نزدیک بود شاهد حال و احوال بود که اتفاقا اومد و در ردیف صندلی من نشست و دانشجوام رفت ردیفهای دورتر. توی پرواز پیرمردی در دو ردیف جلوتر حالش بد شد همسرش با اضطراب و عجله گفت آی بدادم برسید و کمکم کنید. یکی از خدمه ها اومد و پرسید پزشک توی مسافرها هست؟ کسی دست بلند نکرد. همسر پیرمرد هم میگفت توروخدا اگه پزشک هست بگه.... اون خانم ردیف من، بهم نگاهم کرد و گفت مگه شما دکتر نیستید؟ همسر پیرمرده شنید و بهم گفت چرا نمیگی بی وجدان! حتما باید توی مطب پول بگیرید و بخاطر پول کار کنید و..... من گفتم حاج خانم من دکتری مدیریت دارم نه..... حرفم رو قطع کرد و گفت برو بابا... دکتری مدیریت دارم.... مدیریت هم دکتری میخواد دیگه؟ •دکتر غیرلازم• 🗣 @tootiter
فکر می‌کنم انسان‌هایی که رنج را برنمی‌تابند و با آن سر ستیز دارند یک جور دیگری قابل احترام‌اند. یک نفر می‌جنگد یک نفر می‌رود، یک نفر می‌ماند و تحمل می‌کند. تحمل کردن در جایی که باید ایستاد و جنگید و یا باید رفت، نوع دیگری از ظلم است ظلمی که مظلوم آن را سبب می‌شود •حوا• 🗣 @tootiter
اولین حسی که بعد از شنیدن خبر پیشرفت یکی بهت دست میده معرف شخصیت درونته. سایه 🗣 @tootiter
واکنش من به مشکلات بسیار جدی دیگران: «ببین، سخت نگیر. اینم می‌گذره. از پسش بر میای.» واکنش من به تلخی ته خیاری که دست خودمه: «اینک؛ هجوم سیاهیِ بی‌پایان بر قلب بی‌پناهم. جوشش گدازه‌‌های غم از زمین و آسمان. تکرارِ تباهی. سقوط در چاه ناامیدی.» •پسرک• 🗣 @tootiter
یکی از آشنایان با همسرش برای خرید جهیزیه میرن یه پاساژ توی خیابون شلوغ یه مقدار خرید میکنن و میذارن تو ماشین و میرن بقیه خریدها رو انجام بدن بعد که برمیگردن، میبینن ماشین رو خالی کردن و حدود ۲۰-۳۰ میلیون جنس رو بردن دوربینا رو چک میکنن، متوجه میشن یه ماشین میاد کنار ماشینشون دوبل پارک میکنه و راننده از توی ماشین قفل در رو باز میکنه، میره دور میزنه و اون سمت خیابون پارک می‌کنه و با آرامش میاد اجناس رو از توی ماشین میبره یه نفر هم همراه دزد بوده که پشت سر این زوج میرفته که اگه یه وقت خواستن برن سمت ماشین به همکار دزدش خبر بده خلاصه که تو این وضعیت قیمتا اگر خریدای سنگین داشتید و میخواستید توی ماشین بذارید یه یه نفرو بذارید تو ماشین بمونه یا ماشین رو تو یه پارکینگ مطمئن پارک کنید »یوناس« 🗣 @tootiter
اوایل کارم که بود یکبار یه خانمی با بچه‌اش اومد یه کشتی سوشی سفارش داد و کلی غذا خلاصه سوشی رفت سر میز این خانم نیم ساعت فقط عکس از میز و خودش گرفت بچه هم شاکی که بسه گشنمه و خانم میگفت ساکت باش و مدام با استرس عکس میگرفت بگذریم که با قهر و ناراحتی غذا خوردن و رفتن فرداش دیدم اوووو حدود ۳هزار نفر به رستوران اضافه شده رفتم دیدم بله ایشون بلاگر بوده و چقدر مردم براش کامنت گذاشته بودن که عاشق آرامشتیم، خانواده گرم، سبک زندگیت رویامه و … والا اونچه ما دیدیم استرس عکس و نمایش بود،_سر میز نه گرمی‌ای دیدیم نه خنده‌ای البته دستش درد نکنه برای ما خوب بود ولی اونجا بود که فهمیدم فضای مجازی خیلیاش دروغه حکایت این آموزش‌های کشکی اینستا هم همینه طرف شوهر میکنه و خونه و وسایل نو، آموزش شروع میشه خلاصه که آدم چشم و دل سیر هیچوقت انقدر اهل نمایش نیست. »Elin« 🗣 @tootiter
کاش هنوزم نامه نوشتن رایج بود. دیدن دست‌خط بقیه برام خیلی جذابه؛ انگار احساس بیشتری رو منتقل میکنه و تو میتونی فشار دست طرف رو روی کاغذ حس کنی؛ انگار کلماتش واقعی‌تره؛ یا بوی عطرش که روی کاغذ مونده. چیه این صفحه‌ی سرد کیبورد؟ *Tina | تینا* 🗣 @tootiter
وقتی مردم از تمرکز کردن روی رویاهایشان دست می کشند، آنان در راه پرپیچ و خم ذهن هایشان گم می شوند، با کمال تعجب در یک چرخه تکراری سرگردان می شوند. بنابراین وقتی زندگی رنگ می بازد، هیجان نیز می میرد. تا جایی که شما در زندانی که خودتان ساخته اید به دام می افتید و به جای اینکه زندگی کنید، همواره به بیرون از آن چشم می دوزید. 📕 ✍🏾 🗣 @tootiter
هشیار باش. بگذار قلبت راه را به تو نشان بدهد. وقتی کسی را یافتی که ارزش عشقت را داشت هرگز او را از دست نده. ✍️ 📕شکوفه‌های_درخت_گیلاس 🗣 @tootiter