eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
قدیما تو نبرد تن به تن وقتی شمشیر از دست کسی میفتاد، کسی که شمشیر هنوز دستش بود دیگه حمله نمیکرد تا اونی که شمشیر از دستش افتاده شمشیرش رو برداره الان دیگه مردانگی به فنا رفته چریکِ بی سنگر 🗣 @tootiter
این جمله رابرت دنیرو یه سبک زندگی کامله: «همیشه آماده باش تا هر چیزی رو که داری بتونی تو سی ثانیه ترک کنی» سحر 🗣 @tootiter
اگه تو بدترین روز زندگیت از خودت عکس داری، بدون بدترین روز زندگیت هنوز نرسیده. *نازنین💤* 🗣 @tootiter
من انقدر از کودکی ذهنم کارمندی بود که وقتی کتاب «دور دنیا در ۸۰ روز » رو می‌خوندم، به این فکر می‌کردم که چجوری ۸۰ روز مرخصی می‌گیرن که برن سفر. *یگونه* 🗣 @tootiter
آدمها همیشه از یک‌جا می‌شکنند و عجیب‌تر اینکه غیر از خودشان همه این را می‌دانند. *دکتر روح الله صدیق* 🗣 @tootiter
‏«به عمری از رخ خوب تو برده‌ام نظری کنون غرامت آن یک نظر چه می‌خواهی؟» سعدی می‌فرماد: یه عمری گذشت و خلاصه‌ش شد همون یه نظری که به تو کردیم؛ حالا خودت بگو بابتش چی می‌خوای؟ جون هم بخوای تو کفته! •بوسهل• 🗣 @tootiter
‏شما میتونی با من همدردی کنی، میتونی بفهمی چمه،میتونی زبونی با من همدردی کنی ولی نمیتونی حسش کنی. شما رنج خودتو داری من رنج خودمو دارم،من میفهمم شما چته ، شما میفهمی من چمه، اما نمیتونی حسش کنی. •عباس رستمی_شکوفه های گیلاس• •ریچی• 🗣 @tootiter
دیشب خواهرزادمو بردم پارک یه لحظه به خودم اومدم دیدم گمش کردم کلی گشتم دیدم نشسته پای سفره یه خانواده ۲۰نفری واسش ماکارانی ریختن تو بشقاب داره با اونا میخوره بهش میگم اینجا چیکار میکنی میگه دایی توام بیا بخور خیلی خوشمزه است😂😂 چه ماکارانی بود چه خانواده باحالی بودن دمشون گرم😍 》انبه《 🗣 @tootiter
همسرم به خاطر شغلش دو ماه یکبار میاد خونه. یه بار پسرم که شش سالشه بهم گفت مامان فک کنم وقتی امام زمان ظهور کنه مثل وقتهایی که بابا میاده ،اخه خیلی خوش میگذره بابا میاد خاطرات_همسر_مدافع 🗣 @tootiter
بچه بودم معلممون گفت : یه لیست از افرادی که مطمعن هستید تا آخر عمر کنارتون میمونن بنویسید... دو برگه اچار داشتم اما لیست معلم یک خط داشت ؛ "سایه ام آن هم بستگی به نور دارد" *خانُمِ پِ* 🗣 @tootiter
داییم دهه اول محرمو جلو خونه بابابزرگم اینا موکب زده بود. ظهرا به مردم شربت میدادن و شبا چای شیرین. تمام پسربچه های فامیل و پسر خودش تو این ۱۰ روز زندگیشون شده بود این موکب. گاهی حتی خواب و خوراکم نداشتن، ولی هیچوقت اعتراض نکردن. تو همون ایام بابابزرگم یه شب خواب دید امام حسین از توضریحشون یکم خوراکی برای موکب و دعوتنامه مخصوص فرستادن، ولی نفهمیده این دعوتنامه دقیقا مال کدوم یکی از بچه هاشه. گذشت تا اربعین. مامانم و خود داییم و خاله م قسمتشون شد رفتن کربلا، یه دایی و یه خاله دیگمم قسمتشون شد اومدن مشهد زیارت. و دقیقا بجز مامانم که قبل اربعین رفت، بچه های همینا بودن که تو موکب خادم بودن و با خانوادشون قسمتشون شد برن زیارت! به قول مامانم این خانواده محبتو پیش خودشون نگه نمیدارن، قطعا چندین برابرشو بهت پس میدن:)))) ریحون بنفش🌿 🗣 @tootiter
سالها قبل تو روستا معلم بودم یه مادری اومد از درس بچه اش سوال کنه همگی گفتیم عالیه خیلی هم درسش خوبه هم اخلاقش. بنده خدا خوشحال شد گفت خدا خیرتون بده من چیزی بلد نیستم هرچی هست از شما یاد گرفته از قدیم گفتن ادب از که آموختی از بی ادبان دفتر مدرسه. رفت تو سکوت ابدی 🗣 @tootiter