دیشب خواهرزادمو بردم پارک یه لحظه به خودم اومدم دیدم گمش کردم کلی گشتم دیدم نشسته پای سفره یه خانواده ۲۰نفری واسش ماکارانی ریختن تو بشقاب داره با اونا میخوره
بهش میگم اینجا چیکار میکنی
میگه دایی توام بیا بخور خیلی خوشمزه است😂😂
چه ماکارانی بود
چه خانواده باحالی بودن دمشون گرم😍
》انبه《
🗣 @tootiter
داییم دهه اول محرمو جلو خونه بابابزرگم اینا موکب زده بود. ظهرا به مردم شربت میدادن و شبا چای شیرین.
تمام پسربچه های فامیل و پسر خودش تو این ۱۰ روز زندگیشون شده بود این موکب. گاهی حتی خواب و خوراکم نداشتن، ولی هیچوقت اعتراض نکردن.
تو همون ایام بابابزرگم یه شب خواب دید امام حسین از توضریحشون یکم خوراکی برای موکب و دعوتنامه مخصوص فرستادن، ولی نفهمیده این دعوتنامه دقیقا مال کدوم یکی از بچه هاشه.
گذشت تا اربعین. مامانم و خود داییم و خاله م قسمتشون شد رفتن کربلا، یه دایی و یه خاله دیگمم قسمتشون شد اومدن مشهد زیارت. و دقیقا بجز مامانم که قبل اربعین رفت، بچه های همینا بودن که تو موکب خادم بودن و با خانوادشون قسمتشون شد برن زیارت!
به قول مامانم این خانواده محبتو پیش خودشون نگه نمیدارن، قطعا چندین برابرشو بهت پس میدن:))))
ریحون بنفش🌿
🗣 @tootiter
قاعده ۸ از چهل قاعده شمس تبریزی
هیچ گاه ناامید مشو. اگر همه ی درها هم به رویت بسته شوند، سرانجام او کوره راهی مخفی را که از چشمه همه پنهان مانده به رویت باز می کند. حتی اگر هم اکنون قادر به دیدنش نباشی، بدان که در پس گذرگاه های دشوار باغ های بهشتی قرار دارد.
شکر کن! پس از رسیدن به خواسته ات شکر کردن آسان است.
صوفی آن است که حتی وقتی خواسته اش محقق نشده ، شکر گویید.
پرستو
🗣 @tootiter
چند وقت پیش پسرم شش روز بیمارستان بستری شد ،یه پسر کوچولوی دیگه که متاسفانه فلج مغزی بود و حالش اصلا خوب نبود و تقریبا تو کما بسر میبرد کنار تخت پسرم بستری بود که از آسایشگاه فیاض بخش آورده بودنش و هیچ کس رو نداشت، پرستاران مجبور بود هر چند ساعت یکبار براش ساکشن انجام بدن تا تنفس براش راحت تر بشه . یه بار آخر شب که تنفسش دچار مشکل شد پرستار رفت براش ساکشن انجام داد و برای اینکه راه تنفسش باز بشه مجبور شد چندتا ضربه ی محکم به پشتش بزنه ،بعدش حرکت پرستار برام شوکه کننده بود ...
اون پرستار مهربون که کاش اسم و فامیلشو میدونستم تا بهتر بتونم ازش تشکر کنم دستی به سر پسر بچه کشید و بوسیدش و بهش گفت عزیزم ببخشید اگه دردت اومد معذرت میخوام ازت.
دیگه نتونستم جلو اشکامو بگیرم...
چقد انسان بود این خانوم پرستار
هرجا هستی سلامت و خوشحال باشی ،،
رویای ۱۴ ساله
🗣 @tootiter
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚪️ اگر استان ها انسان بودند👌🏻
آقای علی میری
اینم جالب بود
🗣 @tootiter
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمد ، بدون اینکه مجبورش کنی .
📕 سه کتاب
✍🏻 #زویا_پیرزاد
🗣 @tootiter
🔴 شازده کوچولو :سخت ترین کار دنیاست ...!!
اینکه بتونی درباره خودت قضاوت درستی داشته باشی و عادلانه خودت و محاکمه کنی...
📕شازده_کوچولو
✍🏼 #آنتوان_دوسنت_اگزوپری
🗣 @tootiter