میدونی چرا منتظریم پاییز بشه؟
هوای گرفته
تاریکیِ زودهنگام
خزانِ برگها
رنگهای کِدر وُ سرد
شبانههای دلگیر
همهی اینا یعنی پاییز غمانگیزه...
ما در انتظار پاییزیم
چون شهر هم رنگ وُ هم حس وُ حالِ ما میشه
ما خوشحالیم برای اومدن پاییز
چون از «غَم» تغذیه میکنیم :)
»علی سلطانی«
🗣 @tootiter
دوستم برای مراسم خاستگاریش بعد از ۵ سال مجبور شد با مادر بزرگ پدریش آشتی کنه که تو مراسم حضور داشته باشه،اینا تو مراسم گفتن ۱۴ سکه خانواده عروس تا اومدن بگن موافقن مهریه رو کی داده کی گرفته مادر بزرگ این دوستمون دهن باز میکنه میگه ۱۴ تا کمه ۱۱۴ تا خوبه =)))))))))))))
»ولیهستمنعمتنه«
🗣 @tootiter
تاحالا شده ارتباطتون با فردی قطع بشه ولی نتونید ازش دل بکنید؟ هی دوست داشته باشید پیام بدید بهش یا یجوری اون ارتباط رو دوباره برقرار کنید با وجود اینکه میدونید کار درستی نیست؟ یالوم توی کتاب روان درمانی اگزیستانسیال میگه دلیل این اتفاق ترس های وجودی ما مخصوصا ترس از مرگه
چرا که قطع شدن یه ارتباط یجور حس و تجربه نزدیک به مرگ یا "خرده مرگ"عه برامون و ما دوست داریم برخلاف خود مرگ که اجتناب ناپذیره، از مردنمون برای اون فرد جلوگیری کنیم و خاطرمون رو برای فرد زنده کنیم تا از حس مرگ فرار کنیم.
•آبی مغموم•
🗣 @tootiter
فکر میکردم،موجودات یا انسان هستند یا نیستند
نمیدانستم یکی میتواند فقط کمی انسان باشد.
📕 اتاق
✍🏼 #اما_دون_اهو
🗣 @tootiter
حافظه، مثل خیلی چیزهای دیگر، غیرقابل اطمینان است.
نه تنها به خاطر چیزهایی که پنهان میکند و تغییر میدهد بلکه به خاطر آنچه فاش میکند.
📕 سرزمین مامورهای مخفی
✍️ #آنا_فاندر
🗣 @tootiter
860.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باسپردن زندگےورویاهایت🌸
به دستان مهربان خدا
خودت رابرای فردایے پراز
برترینها آماده کن
انوقت امیدت به خدا
بیشترونگاهت به
زندگےزیباترمیشه🍃
شبتون بخیرو شادی
🌸🍃🌼🍃🌸🍃🌼
🗣 @tootiter