💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
سلام وقت به خیر
ممنون از کانال عالی تون
میخواستم بدونم ایا در مجموعه شما وکیل هست که بتونم ازشون مشاوره بگیر و هزینش کم و مناسب باشه (فقط تعدادی سوال هست که راهنمایی کنند )
✍️سلام امکان مشاوره با مشاور برای امور خانوادگی و تربیتی و نیز امکان مشاوره با وکیل برای امور حقوقی با هزینه های بسیار پایین برای شما فراهم شده است.به کانالهای ذیل مراجعه کنید.
@moshavereh_et
@vakil_et
خواهرم از کلاس اول تا پنجم دبستان با دختری به اسم آزینا هم کلاس بود از کلاس دوم به بعد اینا بیشتر از اینکه دوست باشن رقیب هم میشن سر معدل بیست و شاگرد اول شدن و همیشه خواهرم شاگرد دوم میشد اونم فقط به خاطر نقاشی
نقاشی خواهرم خوب نبود و برعکس آزیتا همیشه ۲۰ میشد اینجوری اون شاگرد اول میشد و جایزه می گرفت اینجور که تعریف می کنن کلاس چهارم مامانم به خواهرم یاد میده که تقلب کنه! به این صورت که یه طرح میندازه روی دفتر نقاشی خواهرم و با خودکار روی خطوط محکم می کشه جوری که سایه و جای اون خط ها بیفته روی کاغذ سفید و بهش میگه روی خطوط رو پر رنگ کنه فردا سر امتحان نقاشی خواهرم تند تند خط ها رو می کشه و نقاشی تحویل میده ولی نمیدونم چرا مامانم طرح گلدوزی خودش که شمع گل و پروانه(خیلی حرفه ای) انتخاب میکنه معلم خواهرم وقتی میبینه بهش میگه من مبدونم این نقاشی تو نیست ولی چون دختر خوبی هستی بهت ۲۰ میدم! اتفاقا اون ثلث آزیتا دو تا از درس هاش ۱۹ میشه اینجوری خواهرم میشه شاگرد اول و سر صف بهش فرهنگ لغت عمید جایزه میدن
بعدها هر بار خواهرم اون کتاب میدید می گفت حق من اول شدن نبود
می خوام بگم خواهرم بیست گرفت تشویق شد شاگرد اول هم شد اما با تقلب
یه موقع هایی باختن یا دوم شدن ارزش و لذتش بیشتره وقتی میدونی همه تلاشت کردی و با خودت و دیگران صادق بودی
اونجوری اول شدن حتی اگه جایزه هم بهت بدن اصلا به درد نمی خوره!
»Leila_AQvarius«
🗣 @tootiter
رفقای ما یه خونه رو مبله تو آلمان برا دوماه اجاره کردن. صابخونه از سفر برگشته دو روز آخرشون باهاشون بوده. اینام براش غذا درست کردن و آشپزی ایرونی که از سفر برگشته، خستهاس. سر تخلیه گفته من دقت کردم شما خیلی آشپزی میکنین و برا همین کشیده رو اجاره - پول برق.
آلمانی جماعت زیادی عجیبن.
»امیرحسین«
🗣 @tootiter
بدترین دوران زندگی آدم دوران بیپولیه. بعد من دوران نامزدیم مصادف شده بود با بیپولیم. یه بار با نامزدم پارک بودیم، گفت: ناهار بریم رستوران؟ گفتم بریم. حالا ته حسابم دو هزار و پونصد تومن بود. سال ۹۱. الکی سر راه پلهی پارک پام رو پیچوندم فیلم بازی کردم مصدوم شدم که بیخیال شه.
*پشه خسته*
🗣 @tootiter
یه مرحله از زندگی هم هست که بهش میگن: «بی تفاوتی ناشی از صبر بیش از حد»
اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودنها بی قراری نمیکنی، بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی، حساسیت هات کمتر میشه، حسودی کردنات کمرنگ تر میشه و قبول میکنی که گاهی وقتا آدما رو باید با لیاقتشون
تنها بزاری
💬رومینا
🗣 @tootiter