eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
599 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
من اگه معلم بشم:) »مَــــریــم« 🗣 @tootiter
💬 | متن پیام: سلام وقت به خیر ممنون از کانال عالی تون میخواستم بدونم ایا در مجموعه شما وکیل هست که بتونم ازشون مشاوره بگیر و هزینش کم و مناسب باشه (فقط تعدادی سوال هست که راهنمایی کنند ) ✍️سلام امکان مشاوره با مشاور برای امور خانوادگی و تربیتی و نیز امکان مشاوره با وکیل برای امور حقوقی با هزینه های بسیار پایین برای شما فراهم شده است.به کانالهای ذیل مراجعه کنید. @moshavereh_et @vakil_et
پسرا ماکارونی دوست دارن باباها همیشه با ماکارونی مشکل دارن وقتی دارید از پسر به پدر تبدیل میشید چه بلایی سرتون میاد؟ »شخص خیاط« 🗣 @tootiter
خواهرم از کلاس اول تا پنجم دبستان با دختری به اسم آزینا هم کلاس بود از کلاس دوم به بعد اینا بیشتر از اینکه دوست باشن رقیب هم میشن سر معدل بیست و شاگرد اول شدن و همیشه خواهرم شاگرد دوم می‌شد اونم فقط به خاطر نقاشی نقاشی خواهرم خوب نبود و برعکس آزیتا همیشه ۲۰ می‌شد اینجوری اون شاگرد اول میشد و جایزه می گرفت اینجور که تعریف می کنن کلاس چهارم مامانم به خواهرم یاد میده که تقلب کنه! به این صورت که یه طرح میندازه روی دفتر نقاشی خواهرم و با خودکار روی خطوط محکم می کشه جوری که سایه و جای اون خط ها بیفته روی کاغذ سفید و بهش میگه روی خطوط رو پر رنگ کنه فردا سر امتحان نقاشی خواهرم تند تند خط ها رو می کشه و نقاشی تحویل میده ولی نمیدونم چرا مامانم طرح گلدوزی خودش که شمع گل و پروانه(خیلی حرفه ای) انتخاب میکنه معلم خواهرم وقتی میبینه بهش میگه من مبدونم این نقاشی تو نیست ولی چون دختر خوبی هستی بهت ۲۰ میدم! اتفاقا اون ثلث آزیتا دو تا از درس هاش ۱۹ میشه اینجوری خواهرم میشه شاگرد اول و سر صف بهش فرهنگ لغت عمید جایزه میدن بعدها هر بار خواهرم اون کتاب میدید می گفت حق من اول شدن نبود می خوام بگم خواهرم بیست گرفت تشویق شد شاگرد اول هم شد اما با تقلب یه موقع هایی باختن یا دوم شدن ارزش و لذتش بیشتره وقتی میدونی همه تلاشت کردی و با خودت و دیگران صادق بودی اونجوری اول شدن حتی اگه جایزه هم بهت بدن اصلا به درد نمی خوره! »Leila_AQvarius« 🗣 @tootiter
رفقای ما یه خونه رو مبله تو آلمان برا دوماه اجاره کردن. صابخونه از سفر برگشته دو روز آخرشون باهاشون بوده. اینام براش غذا درست کردن و آشپزی ایرونی که از سفر برگشته، خسته‌اس. سر تخلیه گفته من دقت کردم شما خیلی آشپزی می‌کنین و برا همین کشیده رو اجاره - پول برق. آلمانی جماعت زیادی عجیبن. »امیرحسین« 🗣 @tootiter
بدترین دوران زندگی آدم دوران بی‌پولیه. بعد من دوران نامزدیم مصادف شده بود با بی‌پولیم. یه بار با نامزدم پارک بودیم، گفت: ناهار بریم رستوران؟ گفتم بریم. حالا ته حسابم دو هزار و پونصد تومن بود. سال ۹۱. الکی سر راه پله‌ی پارک پام رو پیچوندم فیلم بازی کردم مصدوم شدم که بیخیال شه. *پشه خسته* 🗣 @tootiter
جایی باشید که درک بشید، نه اینکه صرفاً دوست داشته بشید. اینکه یکی بهتون عشق بده ولی شما رو متوجه نشه، از یه جایی به بعد براتون فرسایشی میشه و حتی لذت‌بخش هم نیست. *Tina | تینا* 🗣 @tootiter
وقتی فهمیدم دوست داشتنت ترسناک شده که وقتی از دستت خیلی عصبی بودم هم باز مواظب بودم تو ناراحت نشی صحرا 🗣 @tootiter
📌اون "بچه مردم" خیالی بود که توی بچگی برامون ساخته بودن و مدام باهاش مقایسه می‌شدیم و سرزنشمون می کردن رو یادتونه؟! 💭الان تبدیل شده به چیزی به نام کمال‌گرایی که خیلی واقعی با بقیه مقایسمون میکنه، حس ناکافی بودن بهمون میده و مدام توسطش سرزنش میشیم... 💬 Mohamad_vzs 🗣 @tootiter
یه⁩ ‌مرحله⁩‌ از⁩ زندگی⁩ هم هست که بهش میگن: «بی تفاوتی ناشی از⁩ صبر بیش ‌ از⁩ حد» اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودن‌ها بی قراری نمیکنی، بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی، حساسیت هات کمتر میشه، حسودی کردنات کمرنگ تر میشه و قبول میکنی که گاهی وقتا آدما رو باید با لیاقتشون تنها بزاری 💬رومینا 🗣 @tootiter
واسه اون چیزی که داغونت کرده، هرچقدر که میتونی شدیداً گریه کن اما وقتی تموم شد مطمئن شو که دفعه بعد به همون دلیل اشکت در نیاد. 💬Voriya 🗣 @tootiter
در روزگاری که شرط بقا، حفظ نقاب روی چهره‌ هست، تو اگه خودت هستی و سر جای خودت، که دمت گرم ... سعید برند 🗣 @tootiter