بدترین دوران زندگی آدم دوران بیپولیه. بعد من دوران نامزدیم مصادف شده بود با بیپولیم. یه بار با نامزدم پارک بودیم، گفت: ناهار بریم رستوران؟ گفتم بریم. حالا ته حسابم دو هزار و پونصد تومن بود. سال ۹۱. الکی سر راه پلهی پارک پام رو پیچوندم فیلم بازی کردم مصدوم شدم که بیخیال شه.
*پشه خسته*
🗣 @tootiter
یه مرحله از زندگی هم هست که بهش میگن: «بی تفاوتی ناشی از صبر بیش از حد»
اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودنها بی قراری نمیکنی، بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی، حساسیت هات کمتر میشه، حسودی کردنات کمرنگ تر میشه و قبول میکنی که گاهی وقتا آدما رو باید با لیاقتشون
تنها بزاری
💬رومینا
🗣 @tootiter
883.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
يه شب قشنگ ...
يه دل خوش ...❤️🌸
یه جمع صمیمی ...
آرزوى من براى شما ...
شبتون بخیر💫🍃🌸
🗣 @tootiter