«…بازی که تمام نمیشود رنج هم که بههرحال هست، هیچ جا هم که تاریخ نمیایستد و نمیگوید که رنج شما چون خیلی زیاد شد رنجی بیشتر از این به شما تحمیل نمیکنم، این بازی ته ندارد. اگر رهایش کنی اتفاق بدتر میافتد.»
🗣 @tootiter
اگه تو زندگيت احساس ميكني كه خيلي بدبختي فقط اينو يادت باشه كه من يه بار تو آشپزخونه پام ليز خورد كف اشپزخونه بيهوش شدم و پدر مادرم فكر ميكردن كه وسط آشپزخونه خوابيدم و يه پتو روم انداختن
*صامانويچ*
🗣 @tootiter
به نظرم اون تلاشهایی که هیچوقت کسی ازشون اطلاعی پیدا نمیکنه و در نهایتم به نتیجه نمیرسه، تبدیل میشن به بدترین نوع سرافکندگی و غم. فقط خودت میدونی چقدر میخواستی، چقدر زور زدی و نشد. تو میمونی و این نشدن.
A sina
🗣 @tootiter
کم حرف شده ام، دوست ندارم توضیحی
به کسی بدهم و هیچ توضیحی از کسی
نمی خواهم، میشل مونتنی میگفت:
غمهای کوچک پُرحرفند، غمهای بزرگ لال
می ترسم که لال شده باشم..
جیران
🗣 @tootiter