eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
598 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
پسرم دیروز اصرار داشت که خودش باید تو لیوانش آبمیوه بریزه و خب یه کم آبمیوه ریخت روی میز. بهش تشر زدم و گفتم ببین چکار کردی؟ جواب داد: فکر کنم باید بهت بگم آدم یعنی چی؟ آدم که از اول همه چی رو نمی‌دونه! برای همین شاید اولین بار اشتباه کنه دهانم دوخت. *Réza* 🗣 @tootiter
اون سری که تیم ملی المان اومده بود ایران یکی لپ کلینزمن رو کشیده بود تو فرودگاه فکر کنم بابای کلینزمن هم لپاش رو تا حالا نکشیده 》نیما پاچینو《 🗣 @tootiter
دیشب فهمیدم مامانم دوست صمیمی نداره. دوستی که به اسم کوچیک صداش بزنه، نداره. تنهایی مادرهای نسل ما، زنای سنتی فدای خونواده شده، تنهایی بزرگیه. •حمید سلیمی• 🗣 @tootiter
شاید باورتون نشه ولی بابام اومد تو اتاقم گفت یه سوال جدی بپرسم؟ تو موهات واقعا فره یا فر میکنی :))))) گفتم بابا من به خودت رفتم …. میگه مگه من موهام فره ؟؟؟رفت تو آیینه نگاه کرد گفت عه چه جالب فره:) اونوقت شما از مردا توقع دارید رنگ لاکتون عوض میشه بفهمن و بگن مبارک باشششششه؟ 》Arina《 🗣 @tootiter
‏شنیدی که میگن اونی که گریه می‌کنه یه درد داره، اونی که می‌خنده هزارتا؟ من میگم اونی که می‌خنده هزار تا درد داره ولی اونی که گریه می‌کنه به هزارتا از درداش خندیده، اما جلوی یکیشون کم آورده.. چالی 🗣 @tootiter
آدما⁩ هرچقدرم ‌قوى‌ باشن⁩ بعضى وقتا نياز دارن به احساس همدردى، نياز دارن ببينن يكى هست نگران حالشونه، نياز دارن به تكست «نگران نباش درست ميشه» به يه بغل گرمى كه دل نگرانیاشون رو بسپرن بهش اره هميشه هم تنهايى خوب نيست گاهى‌وقتا آدم نیاز داره یکی باشه. علی 🗣 @tootiter
یه جا خوندم نوشته بود: وقتی تن کسی رو زخمی کنی دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر میکنه و چقد قشنگ و درست بود. نگار 🗣 @tootiter
یه بزرگی میگفش آدم میتونه هر روز دلتنگ یه نفر باشه اما خوشحال باشه که اون ادم دیگه تو زندگیش نیست و چقدر بنظرم درست گفته. مینا 🗣 @tootiter
💬 | متن پیام: سلام. چرا اینهمه پیام من ارسال میکنم نمیزارین تو گروه.!!! هر چی متنای تکراری میزارین، گاها هم یه متن رو چند بار تو گروه میزارین. از گرداننده نابغه این کانال کمال تچکر!!👎 ✍️سلام موارد تکراری را در همین لینک ناشناس ارسال کنید تا بررسی شود. مثلا بنویسید پیام یه بزرگی میگفش... تکراریه و... 🗣 @tootiter
سر راست و مستقیم بخام بگم ، هیچوقت آخرش نیست، و لازم هم نیس جوری زندگی کنی که انگار فردا نیستی، هر طور دوس داری از زندگی لذت ببر 🗣 @tootiter
چایی دم کردم خواستم ادای زنهای کدبانو رو دربیارم توش هل و دارچین و گل ریختم مزه شله زرد،حلوا،حتی قیمه ی عاشورا رو میده ولی طعم چایی نه 🙆 ‏ܢܿاܤܚܸܒ 🗣 @tootiter
‏بچه های الانو شبا با موسیقی بی کلام میخوابونن، بعد زمان ما میگفتن اگه نخوابی، شب پیرزن بچه دزد میاد میدزدتتون gol pesar 🗣 @tootiter