تصور کنید کودک تنها در شرایط بیماری و آسیب دیدگی محبت پدر و مادر رو داره، پس ناخوداگاه یاد میگیره برای دریافت محبت باید بیمار باشه.
بچه بزرگ میشه و برای جلب محبت سعی در ایجاد شرایط مشابه میکنه، حالا این در مورد کودکی که در شرایط تاکسیک بزرگ شده هم صدق میکنه.
حدیث مفصل بخوان.
»حوا«
🗣 @tootiter
نه!
همیشه جنگیدن خوب نیست!
من همیشه جنگیدم تا یه چیزایی رو
عوض کنم...اما این روزا فهمیدم که برای
بعضی آدمای قدر نشناس نباید جنگید...!
فهمیدم برای اثبات دوست داشتن نباید جنگید! برای به دست آوردن دل آدما نباید جنگید...
این روزا نسخه فاصله گرفتن رو میپیچم از آدمایی که زیاد دروغ میگن
فاصله میگیرم از آدمایی که دغدغه میسازن، فاصله میگیرم از آدمایی که حرمت نگه نمیدارن، فاصله میگیرم...
با حقارت بعضی آدما و دلاشون نباید جنگید!
باید نادیدشون گرفت و گذشت و بخشیدشون نه برای این که مستحق بخششن، برای این که من مستحق آرامشم...
»محبوبه«
🗣 @tootiter
من همهش میگم خوشبهحال آدمایی که آرزوهای واضح و دستیافتنی دارن؛ یا حداقل آرزوهایی که میشه به سمتش تلاش کرد. مثلاً یکی آرزوشه تو گوگل کار کنه. یا آرزوشه برج ایفل رو ببینه. یا فلان ماشین رو داشته باشه. من از این آرزوهای شفاف ندارم. همین الان غول چراغ جادو بیاد دستپاچه میشم.
»Farzad Bayan«
🗣 @tootiter
بابا این بوشهریا واقعا انسان واقعی ان
دیشب زنگ زدم برای شام میگه غذا تموم شده ، پیک هم رفته
گفتم الان فلان بیمارستان شیفتم و اینجارو نمیشناسم، کجا غذا داره؟
چند دقیقه بعد زنگ زد گفت بیست دقیقه دیگه غذاتونو میفرستیم 🥲❤️👍🏻
واقعا دوس داشتم از ته دلم یارو رو بغل کنم و ازش تشکر کنم
این یه نمونش بود
ولی در کل شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند اینجا معنی میشه 🥲🫀
و واقعا با همدیگه مثل یک خونواده رفتار میکنن
»دکترِ یواش«
🗣 @tootiter