eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
و به دور از همه دغدغه ها باید زیست. صبح بخیر زندگی🌹 🗣 @tootiter
وای خانومه در توصیه‌های همسری می‌گفت اگر شوهرتون زیادی تو دست و پاست و می‌خواید یه مدت نبینیدش، یکم روغن بریزید زیر ماشین‌اش، سه چهار ساعت سرش گرم می‌شه ببینه مشکل ماشین چیه :)))))))) »She-Said« 🗣 @tootiter
رفتم دکتر داشت برام مینوشت گفت گوشت قرمز هم نخوری گوشت قرمز مادر سنگه اما... سرشو آورد بالا جدی ادامه داد: تو خونه خودت نخور اگر جایی بودی مفت بود حتما بخور، اون ایرادی نداره!!😂😂 »Panah« 🗣 @tootiter
روند بزرگ شدن جوان ایرانی اینجوریه که بعد از ۱۹ سالگی یهو میبینی ۴۲ سالته. »بُکسل« 🗣 @tootiter
از وسایل استفاده کنید نه آدم ها. آدم هارو‌ دوست داشته باشید نه وسایل رو. »𝐕𝐚𝐡𝐢𝐝« 🗣 @tootiter
تصور کنید کودک تنها در شرایط بیماری و آسیب دیدگی محبت پدر و مادر رو داره، پس ناخوداگاه یاد می‌گیره برای دریافت محبت باید بیمار باشه. بچه بزرگ می‌شه و برای جلب محبت سعی در ایجاد شرایط مشابه می‌کنه، حالا این در مورد کودکی که در شرایط تاکسیک بزرگ شده هم صدق می‌کنه. حدیث مفصل بخوان. »حوا« 🗣 @tootiter
بچه من انقدر شکم پرستم که ۲۰ دقیقه اول فک میکردم مشکل پیتزا چیه »نصاب فضایی« 🗣 @tootiter
نه! همیشه جنگیدن خوب نیست! من همیشه جنگیدم تا یه چیزایی رو عوض کنم...اما این روزا فهمیدم که برای بعضی آدمای قدر نشناس نباید جنگید...! فهمیدم برای اثبات دوست داشتن نباید جنگید! برای به دست آوردن دل آدما نباید جنگید... این روزا نسخه فاصله گرفتن رو میپیچم از آدمایی که زیاد دروغ میگن فاصله میگیرم از آدمایی که دغدغه میسازن، فاصله میگیرم از آدمایی که حرمت نگه نمیدارن، فاصله میگیرم... با حقارت بعضی آدما و دلاشون نباید جنگید! باید نادیدشون گرفت و گذشت و بخشیدشون نه برای این که مستحق بخششن، برای این که من مستحق آرامشم... »محبوبه« 🗣 @tootiter
دارم کتلت سرخ میکنم پسرخاله‌ام میگه اگه میدونستم اینقدر دست پختت خوبه این همه سال مجرد نمیموندم میومدم میگرفتمت بهش میگم هنوزم دیر نشده میگه جدیدا سرنبش خونه‌ام ی بیرون بر زدن غذاهاش حرف نداره😭😭 »Sahar198107« 🗣 @tootiter
من همه‌ش می‌گم خوش‌به‌حال آدمایی که آرزوهای واضح و دست‌یافتنی دارن؛ یا حداقل آرزوهایی که می‌شه به سمتش تلاش کرد. مثلاً یکی آرزوشه تو گوگل کار کنه. یا آرزوشه برج ایفل رو ببینه. یا فلان ماشین رو داشته باشه. من از این آرزوهای شفاف ندارم. همین الان غول چراغ جادو بیاد دست‌پاچه می‌شم. »Farzad Bayan« 🗣 @tootiter
ما حدود ۰.۰۰۳۵٪ جهان اطرافمون رو میتونیم ببینیم، چشم انسان طیف بسیار کوچکی از نور و امواج الکترومغناطیسی رو میتونه دریافت کنه، با این حساب وقتی تو خونه تنها نشستید، شاید واقعا تنها نیستید، فقط نمیتونید اطرافتون رو ببینید🙂 »Batman« 🗣 @tootiter
بابا این بوشهریا واقعا انسان واقعی ان دیشب زنگ زدم برای شام میگه غذا تموم شده ، پیک هم رفته گفتم الان فلان بیمارستان شیفتم و اینجارو نمی‌شناسم، کجا غذا داره؟ چند دقیقه بعد زنگ زد گفت بیست دقیقه دیگه غذاتونو میفرستیم 🥲❤️👍🏻 واقعا دوس داشتم از ته دلم یارو رو بغل کنم و ازش تشکر کنم این یه نمونش بود ولی در کل شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند اینجا معنی میشه 🥲🫀 و واقعا با همدیگه مثل یک خونواده رفتار می‌کنن »دکترِ یواش« 🗣 @tootiter