eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
596 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
دعا کنیم خوشی ببارد و صلح باشد و عشق... و زمین جای قشنگی بشود برای زندگی... 🗣 @tootiter
شام بودیم ز خورشید جهان صبح شدیم... 🗣 @tootiter
پیش از اینکه شروع به درمان کسی کنی ، از او بپرس آیا حاضر است چیزهایی را که بیمارش کرده‌اند، کنار بگذارد ؟ 🗣 @tootiter
‌ قانون مکث 3 ثانیه: کسی از شما سؤالی ميپرسد، سريعا جواب ندهيد، سه ثانيه مكث کرده، سپس جواب دهيد. يا در ماشين نشسته ايد و خیلی هم عجله داريد، قبل از روشن كردن ماشين، بر روی صندلی ماشین به آرامی، سه ثانيه مكث كنيد بعد ماشينتان را روشن كنيد. اين مكث های سه ثانيه باعث افزایش قدرت وصبر شما شده و در نتیجه باعث ماندگاری و افزون شدن انرژی مثبت شما ميشود. در اين كار ممارست بخرج دهيد تا اينكه ملكه ذهن شما شده و درحافظه تان ثبت گردد. مهم ترين فايده مكث سه ثانيه جلوگیری از بروز خشم و عصبانيت می‌باشد و به شما ترمزی ميدهد كه خودتان را كنترل كنيد. • ‌BioLover‌• 🗣 @tootiter
همرنگ جماعت نشید اینجوری دیگه تفاوت هاتون اون نقطه قوت شخصیتتون نمیتونید ببینید که باعث پیدا کردن راه رشدتون بشه •خواهر ناتنی لولک و بولک• 🗣 @tootiter
هرگز با چشم‌های من خودت را تماشا نکرده‌ای تا بدانی چقدر زیبایی... هرگز با گوش‌های من خودت را نشنیده‌ای تا بدانی چه آرامشی در صدایت ریخته! هرگز با پاهای من، با شوق به سمتِ خودت قدم برنداشته‌ای و هرگز با دست‌های من دست‌ خودت را نگرفته‌ای! تو هرگز با قلبِ من خودت را دوست نداشته‌ای و نمیدانی چگونه میشود عاشقت شد و از این عشق مُرد! تو نمیدانی... تو هیچ چیز نمیدانی... •مانگ میرزایی• 🗣 @tootiter
«عانقیني فهذا الليل طويل و أضلُّعي متعبة.» در آغوشم بگیر که این شب طولانی است و استخوان‌هایم خسته‌اند. ‌ - لاادری؛ فارسیِ فاطمه بهارمست. • آن؛ • 🗣 @tootiter
شاید سخت و بی‌رحمانه به نظر برسد، اما زندگی فرایند تبدیل ترس به عادت است. آنچه دیروز از آن می‌ترسیدی، امروز به آن عادت کردی. همه آن ترس‌هایت را به خاطر بیاور که حالا جزوی از روزمره‌ات شده‌اند. • متبدد • 🗣 @tootiter
نصیحتِ من به شما اینه که هر آدمی رو فقط با توجه به رفتاراش با شخصِ خودتون بسنجین نه با چیزای خوب و بَدی که این و اون درموردش میگن! قطعا یه آدم نمیتونه رفتار یکسانی با همه‌ی افرادی که با خواسته‌ها و شخصیت‌های مختلف وارد زندگیش میشن داشته باشه! • اَشکان ح اَکمَلی • 🗣 @tootiter
تلخ‌ ترین پارادوکس در مورد عشق رو خانم فروغ فرخزاد تو این بیت گفته: «من از تو میمردم اما تو زندگانی من بودی.» •علی• 🗣 @tootiter
نگرفتن عشق و حمایت (و تروماهای ناکافی‌بودن یا نقص و شرم) در کودکی معمولاً یکی از دو جلوه متضاد زیر رو در بزرگسالی داره: ۱. بیش‌رقابتی اعتیادگونه: خشم، اضطراب، نیاز مبرم به نبرد و اثبات خود بدون لذت عمیق از بُرد ۲. خودکم‌بینی عمیق: غم، افسردگی، تسلیم، باور بی‌استعدادی و ناتوانی •لوکوموتیو• 🗣 @tootiter
‏برای تویی که اشک توی چشمات خشک شده و بغض توی گلوت خونه ساخته، این جملات یلدا سیدی رو آرزو میکنم: و کاش عزیزم اگر به غم مبتلا شدی، پناهی هم داشته باشی. •دیکتاتور حانیه• 🗣 @tootiter