eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
هرگز با چشم‌های من خودت را تماشا نکرده‌ای تا بدانی چقدر زیبایی... هرگز با گوش‌های من خودت را نشنیده‌ای تا بدانی چه آرامشی در صدایت ریخته! هرگز با پاهای من، با شوق به سمتِ خودت قدم برنداشته‌ای و هرگز با دست‌های من دست‌ خودت را نگرفته‌ای! تو هرگز با قلبِ من خودت را دوست نداشته‌ای و نمیدانی چگونه میشود عاشقت شد و از این عشق مُرد! تو نمیدانی... تو هیچ چیز نمیدانی... •مانگ میرزایی• 🗣 @tootiter
«عانقیني فهذا الليل طويل و أضلُّعي متعبة.» در آغوشم بگیر که این شب طولانی است و استخوان‌هایم خسته‌اند. ‌ - لاادری؛ فارسیِ فاطمه بهارمست. • آن؛ • 🗣 @tootiter
شاید سخت و بی‌رحمانه به نظر برسد، اما زندگی فرایند تبدیل ترس به عادت است. آنچه دیروز از آن می‌ترسیدی، امروز به آن عادت کردی. همه آن ترس‌هایت را به خاطر بیاور که حالا جزوی از روزمره‌ات شده‌اند. • متبدد • 🗣 @tootiter
نصیحتِ من به شما اینه که هر آدمی رو فقط با توجه به رفتاراش با شخصِ خودتون بسنجین نه با چیزای خوب و بَدی که این و اون درموردش میگن! قطعا یه آدم نمیتونه رفتار یکسانی با همه‌ی افرادی که با خواسته‌ها و شخصیت‌های مختلف وارد زندگیش میشن داشته باشه! • اَشکان ح اَکمَلی • 🗣 @tootiter
تلخ‌ ترین پارادوکس در مورد عشق رو خانم فروغ فرخزاد تو این بیت گفته: «من از تو میمردم اما تو زندگانی من بودی.» •علی• 🗣 @tootiter
نگرفتن عشق و حمایت (و تروماهای ناکافی‌بودن یا نقص و شرم) در کودکی معمولاً یکی از دو جلوه متضاد زیر رو در بزرگسالی داره: ۱. بیش‌رقابتی اعتیادگونه: خشم، اضطراب، نیاز مبرم به نبرد و اثبات خود بدون لذت عمیق از بُرد ۲. خودکم‌بینی عمیق: غم، افسردگی، تسلیم، باور بی‌استعدادی و ناتوانی •لوکوموتیو• 🗣 @tootiter
‏برای تویی که اشک توی چشمات خشک شده و بغض توی گلوت خونه ساخته، این جملات یلدا سیدی رو آرزو میکنم: و کاش عزیزم اگر به غم مبتلا شدی، پناهی هم داشته باشی. •دیکتاتور حانیه• 🗣 @tootiter
گاهی وقتا از این که نگاهم به همه چیز منطقی و دو دوتا چارتا شده ناراحت می‌شم یهو دلم تنگ می‌شه واسه این که خرکی و بی‌دلیل عاشق یه چیزی باشم • قاوف • 🗣 @tootiter
به تراپیستم گفتم سوگ غیرانسانیه، به نظرم در مقیاس روان آدمیزاد نیست. یعنی چی؟ ایستاده‌ای بالای سر کسی که پاره‌ی تنته به تماشای سیمان ریختنِ روش؟ کجای تحمل این در مقیاس روان آدمیزاده؟ من حتی نمی‌تونم بپذیرم که مجبور به پذیرش این پروسه بودم. »فا« 🗣 @tootiter
امروز یه پست دیدم که پرسیده بود چی درباره مرد بودن مزخرفه؟ یه مرد گفته بود ده سال پیش ما پسر ۹ ساله‌مون رو بر اثر سرطان از دست دادیم. صدها نفر از زنم پرسیدن که حالش چطوره و ایا کمک یا حمایتی میخواد. خیلیها از من حال زنم و بچه هامون رو میپرسیدن و میگفتن من باید به خاطر همسرم و دوتا بچه باقیمونده‌مون قوی باشم. فقط چند تا دوست نزدیکم که مرد بودن حال من رو پرسیدن، دوستانی که زن بودن و حتی مادرم هم نپرسید. حتی به ذهنشون خطور هم نمی‌کرد که بپرسن. برای من این خیلی مزخرف بود. نه برای اینکه زنم احتیاج به ساپورت نداشت. برای اینکه من هم داشتم داشتم به مردان اطرافم فکر میکردم. به اینکه چقدر کم حالشون رو میپرسم. یا چقدر کم امادگی دارم چیزی به جز «خوبم» بشنوم. 🗣 @tootiter
- خیلی خوبه که آدم بتونه ناراحتی شو بگه! از اون بهتر اینه که کسی باشه ازت بپرسه چرا ناراحتی + از اونم بهتر اینه که اونی که دلت میخواد بیاد و از دلت دربیاره ! *R a N a 🛸* 🗣 @tootiter
خیلی از چیزهای بی‌اهمیت برای زندگی ضروری است. اصلا مجموعه‌ای از چیزهای به ظاهر بی‌اهمیت، زندگی را تشکیل می‌دهد ! زندگی یعنی همین ! ✍🏾 📕 زائری زیر باران 🗣 @tootiter