eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر شاملو درست و عمیق گفته: «اشک‌هارا پشت لبخندی مخفی می‌کنیم که خیلی درد می‌کند و هیچکس نمی‌فهمد ما را درد همین نفهمیدن می‌کشد، نه زخمها.» 🗣 @tootiter
وقتی یه نفر دوستتون داره معنیش این نیس ،دوست داشتنی و کامل هستین اون چشمشو ازهمه بدیهاتون بسته قدر بدونید :) چالی 🗣 @tootiter
عاشق این جمله از کتاب «خانه ادریسیها» هستم که میگه: در گریختن رستگاری نیست بمان! و چیزی از خودت بساز که نشکند... تاوتر 🗣 @tootiter
تعامل با همسر خیلی شبیه تعامل با فرزنده. مثلا وقتی بعد از عمری رفته تو‌ آشپزخونه یه چیزی درست کنه باید ذوق کنی؛ تشویقش کنی و‌ تلاش کنی تو‌ ذوقش نخوره در عین حال که نگرانی بعدش آشپزخونه ترکیده رو چطور جمع کنی. 👤صبورا مترصد‏ 🗣 @tootiter
میگه چرا گزارشگر هی میگه نان پدر و شیر مادر؟ چون ما اعتقاد داریم حلال بودن لقمه پدر و پاک بودن دامن مادر از زمینه‌های عاقبت بخیریه! ‌ 👤SAJJAD 🗣 @tootiter
ایشون وقتی مهمونا یه مدت طولانی تو خونه ش میمونن، خسته میشه و به اونا شلیک میکنه و همه شونو میکشه و بعد خودشو به پلیس فلوریدا معرفی میکنه. خلاصه که زیاد خونه کسی نمونین 🗣 @tootiter
برادرزاده ام یه دختر کوچولوی شیرین زبون ۳ ساله ست. یه بار اومده بود خونه مون من داشتم با مامانش صحبت می‌کردم یه دفعه بدون مقدمه بهم گفت لیلا تو بابا نداری؟🐥 من بهش گفتم نه آجی ندارم🥲 در جواب بهم گفت: من بابا دارم🐥 بوسش کردم گفتم خداروشکر عزیزِ جونم🥰 بعد دو سه دقیقه دوباره مجدد بهم گفت: لیلا تو بابا نداری؟ منم در جواب گفتم نه آجی ندارم🥲 جواب داد امین باباته. امین داداش خودم و بابای خودشو میگفت🥲🐥 قلبم اکلیلی شد از این همه حس همدردی و مهربونی یه دختربچه سه ساله🐥🥲🥰 مامان تیام، طاها🍬 🗣 @tootiter
شاید برای خیلیا تصورش سخت باشه ولی افسردگی مثل یه جنگ دائمیه. آدم افسرده برای کوچکترین کاری که تو روز انجام میده با هزار تا «که چی؟»، «آخرش چی میشه؟»، «تو نمیتونی»، «خسته‌ای، برو بخواب» و هزار تا فکر دیگه میجنگه و آخرش پیروز میشه. اگه به نظرتون به اندازه‌ی نرمال فعالیت نداره درکش کنین •حانیه• 🗣 @tootiter
هر شب من و مهتاب با بوسه بدرقه ات می کنیم تا خواب ! بخواب ای 🌸🍂 شُکوه هر شعر و شیدایی ! بخواب ای دلیل آفتاب و هر روشنایی! بخواب که فردا ، زندگی با چرخشِ چشمان تو آغاز خواهد شد! شب _خوش درپناه خدای منان 🌙🌸 🗣 @tootiter
تغییر آهسته و پیوسته رخ میدهد شب به آرامی تبدیل به روز میشود در مسیر موفقیت باید صبور باشید و رویاهایتان را باور کنید آنها خلق خواهند شد این یک قانون است... صبح بخیر❤ 🗣 @tootiter
دانش آموزم(بزرگسالان)داشت فرم ها رو پر ميكرد، تاكيد كردم چندتا شماره تماس بنويس كه كاري داشتيم بتونيم باهاتون تماس بگيريم، همسرش با ذوق گفت: شماره ي منم بنويس، دانش آموزم نگاهش كرد و گفت: تو چيكارمي شماره ي مامان بابا رو مينويسم! خودمو زدم به اون راه كه نشنيدم، توروخدا همو نشكنيد! 》Fatemeh Heshmati《 🗣 @tootiter
بچه بودیم به مادرمون میگفتیم گشنمونه دست میکرد تو قابلمه برنج یه مشت برمیداشت اینحور له میکرد کوفته میشد میداد بهمون هیچوقت مزش یادم نمیره همون برنج بودااا ولی یچی دیگه ۶ سال آشپزم هر بار برنج میپزم،یه مشت برمیدارم ولی مزه دست مادرمو نمیده شاید برنجم بهتر باشه ولی دست مادرم نیست 》علی نجفی《 🗣 @tootiter