ببین کوهها را چقدر آسوده ایستادهاند. ابرها را که چطور بدون دنباله ناپدید میشوند. هیچ موجودی مثل انسان، بدبختی رابه انواع وسائل برای خودش تهیه نمیکند!
📕 دنیا خانه من است
✍🏻 #نیما_یوشیج
🗣 @tootiter
دوست دوران دبیرستانم، سالها پیش با آقایی که خیلی ازش بزرگتر بود، ازدواج کرد و بچهدار شد، بچهی بزرگش ۱۹ سالشه، کوچیکتره ۱۷ سال و در نهایت جدا شد!
هنوز که هنوزه عکسهای عروسیش تو فیس بوکش هست و میگه: من تاریخ زندگیم رو تحریف نمیکنم!
اون آدم پدر بچههامه و بخشی از زندگی من!
*ساناز هستم، یک مالک*
🗣 @tootiter
مامانای ما میگفتن میوه گرون نبر مدرسه، خیار بو داره کسی دلش میکشه، به بابا میگفت دو تا کوچه پایینتر مدرسه برسونه کسی ماشینو نبینه، محله خونهمونم دو تا محله پایینتر میگفتیم کسی آه نکشه. نفهمیدم چی شد فضای مجازی پر شد از این همه آدم اهل شو آف با ماشین و طلا جواهر و سفر لاکچری.
»مامان پلها«
🗣 @tootiter
زمان دانشجویی بخش روان که بودیم ، یه خانم و آقای سالخورده اومدن درمانگاه، آقا آلزایمر داشت و خانومش همه داروهاشو توی دفتر مینوشت، استادمون گفت مادر با چه دقتی هم مینویسی ، گفت نمیخوام داروهاش کم و زیاد بشه اذیت میشه ، موقع رفتن آقا در و باز نگهداشت تا خانومش اول بره و با دست هواشو داشت ..
(به حدی حافظهش ضعیف بود که نهاری که خورده بود یادش نبود )
خلاصه که احترام و عشق در جایی از اعماق قلب ریشه داره و ربطی به هوش و حواس نداره.
• دکتر یواش •
🗣 @tootiter
ولی میدونی قشنگترین حس کجاست؟
اونجا که میرسی به چیزی که میخواستی و همه میمونن چطور اون کارو انجام دادی! :)
هی یادت میاد وقتی داشتی تلاش میکردی و همه میگفتن نمیتونی ولی تو الان اینجایی و تونستی و حالا بیشتر از همیشه به خودت افتخار میکنی!
این حس به نظرم یکی از قشنگترین هاست... 🪽✨
- کلارای همیشه خوش
🗣 @tootiter