زمان دانشجویی بخش روان که بودیم ، یه خانم و آقای سالخورده اومدن درمانگاه، آقا آلزایمر داشت و خانومش همه داروهاشو توی دفتر مینوشت، استادمون گفت مادر با چه دقتی هم مینویسی ، گفت نمیخوام داروهاش کم و زیاد بشه اذیت میشه ، موقع رفتن آقا در و باز نگهداشت تا خانومش اول بره و با دست هواشو داشت ..
(به حدی حافظهش ضعیف بود که نهاری که خورده بود یادش نبود )
خلاصه که احترام و عشق در جایی از اعماق قلب ریشه داره و ربطی به هوش و حواس نداره.
• دکتر یواش •
🗣 @tootiter
ولی میدونی قشنگترین حس کجاست؟
اونجا که میرسی به چیزی که میخواستی و همه میمونن چطور اون کارو انجام دادی! :)
هی یادت میاد وقتی داشتی تلاش میکردی و همه میگفتن نمیتونی ولی تو الان اینجایی و تونستی و حالا بیشتر از همیشه به خودت افتخار میکنی!
این حس به نظرم یکی از قشنگترین هاست... 🪽✨
- کلارای همیشه خوش
🗣 @tootiter