eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
دیشب عروسی دوستم دعوت بودم بخاطر مریضی نرفتم، الان فهمیدم بابای دوستم آخر جشن جوگیر شده به هر کدوم از مهمونا يه ربع سكه كادو داده. هر پنج دقیقه یبار اشک تو چشام جمع میشه، با قابلمه یدونه میزنم تو سر خودم. 》حاجی سالوادور《 🗣 @tootiter
ولی میدونی قشنگ‌ترین حس کجاست؟ اونجا که میرسی به چیزی که میخواستی و همه می‌مونن چطور اون کارو انجام دادی! :) هی یادت میاد وقتی داشتی تلاش میکردی و همه می‌گفتن نمیتونی ولی تو الان اینجایی و تونستی و حالا بیشتر از همیشه به خودت افتخار میکنی! این حس به نظرم یکی از قشنگ‌ترین هاست... 🪽✨ - کلارای همیشه خوش 🗣 @tootiter
الان هممون اونجاییم که اوریانا فالاچی میگه: "زخمها خوب میشوند اما خوب شدن با مثل روز اول شدن فرق دارد..." 🗣 @tootiter
فکر کردن بیش از حد روحیه شما را از بین می برد، نفس بکش و رها کن... 🗣 @tootiter
ما در دلتنگی دسـتی نداشتیم و در فاصله‌ای که داشتیم، هزار دست داشتیم! سلام بر تو که حقیقتا دلتنگِ تواَم و‌ سلام بر من برای آن‌که دلتنگم... 👤محمود درویش 🗣 @tootiter
"دلتو بزن به دریا" این جمله رو خیلیامون شنیدیم ولی این جمله کامل نیست، خیلی از موقع‌ها ممکنه دریا آدم‌و غرق کنه و به هیچ دستاوردی نرسه! هروقت خواستید دل‌و بزنید به دریا، قبلش فکراتونو حسابی بکنید که غرق نشید. 🗣 @tootiter
یه جانوشته بود: اميدوارم خدا مارو حروم نكنه حروم مسيرهاى اشتباه فكرهاى اشتباه صبورى هاى اشتباه و آدمهاى اشتباه 🗣 @tootiter
ما بیش از اندازه قوی بودیم؛ مدام می شکستیم، شکسته هایمان را بند می زدیم و ادامه می دادیم، اشک می ریختیم، اشک هایمان را خودمان با دستهای خودمان پاک می کردیم و دوباره با تمام جسارت، روی پاهای خودمان می ایستادیم. ما بیش از اندازه قوی بودیم، به کسی تکیه نمی دادیم، با کسی از دردهایمان نمی گفتیم و از کسی کمک نمی خواستیم. ما به قیمت همین قوی بودن، از پا در آمدیم! قوی بودن را برای ما بد تعریف کرده بودند... 👤نرگس صرافيان طوفان 🗣 @tootiter
الهی در این شب زیبـا هیچ قلبی گرفته نــبــاشه و هر چی كه بهترينه برای همه عزيزانم رقم بخوره و آرامش مهمون همیشگی دل هاشون باشه 🌙✨ 🗣 @tootiter
صبح یعنی لبخند خدا به تو برخیز و دوباره عاشقی کن هیچ چیز در این دنیا زیباتر از عشق نیست... سلام صبحتون بخیر 🌺 🗣 @tootiter
حواست باشه پول حروم انقدر رنگ عوض میکنه و خودش رو توجیح میکنه تا از گلوت بره پایین! اگه رفت خدا هم میره... SAJJAD 🗣 @tootiter
زیگموند خان فروید چه قشنگ میفرمان که: افسردگی از جنس"غم" نیست!خشم است، خشمی علیه خود!خشمی که رو به درون چرخیده و حمله می‌کند! پاروکستین 🗣 @tootiter