ولی میدونی قشنگترین حس کجاست؟
اونجا که میرسی به چیزی که میخواستی و همه میمونن چطور اون کارو انجام دادی! :)
هی یادت میاد وقتی داشتی تلاش میکردی و همه میگفتن نمیتونی ولی تو الان اینجایی و تونستی و حالا بیشتر از همیشه به خودت افتخار میکنی!
این حس به نظرم یکی از قشنگترین هاست... 🪽✨
- کلارای همیشه خوش
🗣 @tootiter
ما بیش از اندازه قوی بودیم؛
مدام می شکستیم، شکسته هایمان را بند می زدیم و ادامه می دادیم،
اشک می ریختیم، اشک هایمان را خودمان با دستهای خودمان پاک می کردیم و دوباره با تمام جسارت، روی پاهای خودمان می ایستادیم.
ما بیش از اندازه قوی بودیم، به کسی تکیه نمی دادیم، با کسی از دردهایمان نمی گفتیم و از کسی کمک نمی خواستیم.
ما به قیمت همین قوی بودن، از پا در آمدیم!
قوی بودن را برای ما بد تعریف کرده بودند...
👤نرگس صرافيان طوفان
🗣 @tootiter
الهی در این شب زیبـا
هیچ قلبی گرفته نــبــاشه
و هر چی كه بهترينه
برای همه عزيزانم رقم بخوره
و آرامش مهمون
همیشگی دل هاشون باشه
#شبتون_بخیر🌙✨
🗣 @tootiter