ما بیش از اندازه قوی بودیم؛
مدام می شکستیم، شکسته هایمان را بند می زدیم و ادامه می دادیم،
اشک می ریختیم، اشک هایمان را خودمان با دستهای خودمان پاک می کردیم و دوباره با تمام جسارت، روی پاهای خودمان می ایستادیم.
ما بیش از اندازه قوی بودیم، به کسی تکیه نمی دادیم، با کسی از دردهایمان نمی گفتیم و از کسی کمک نمی خواستیم.
ما به قیمت همین قوی بودن، از پا در آمدیم!
قوی بودن را برای ما بد تعریف کرده بودند...
👤نرگس صرافيان طوفان
🗣 @tootiter
الهی در این شب زیبـا
هیچ قلبی گرفته نــبــاشه
و هر چی كه بهترينه
برای همه عزيزانم رقم بخوره
و آرامش مهمون
همیشگی دل هاشون باشه
#شبتون_بخیر🌙✨
🗣 @tootiter
دخترم بعد از دو ماه کار سخت و مداوم اولین حقوقش رو گرفت. دیروز گفت میرم با دوستم بیرون. با اوقات تلخی گفتم حالا یه روز که خونهای با دوستت نرو بیرون!!! 😏
نگو طفلی رفته اینو برام بخره.
کل حقوق یک ماهش را داده، ۸۰۰ هم از پول تو جیبیش.
خدایا میخوام بذارمش تو طَبق بهت نشونش بدم🥲🤩😍
》نفیسه《
🗣 @tootiter