eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
596 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
" مردا وقتی واقعا عاشق میشن ، عشق روی تمام زندگیشون تاثیر مستقیم میزاره. " تاثیر مستقیم : 》مَهدی مُحرَز《 🗣 @tootiter
با یک جراحی کار میکردم خیلی آدم داش مشتی و خفنی بود. دست به خیر و مهربون. کلی کار واسه مریض انجام میداد بدون گرفتن پول یا گفتن بهشون! بهش میگفتم دکتر نکن این کارو دردسر میشه میگفت بذار دل مردم رو شاد کنیم! گذشت و یک سری یک خانمی اومد برای عمل بینی و پلک همزمان؛ آخر عمل که شد دید یک خال گوشتی بزرگ ( از اینا که مو درمیاد توش و خیلی زشته ) بغل چونشه زارت با تیغ برش داد کند انداخت اونور! منم هاج و واج که دکتر گفته بودی بهش؟ گفت بعدا ازم تشکر میکنه! گذشت و هفته بعد که اومد ویزیت شوهرش یجوری عربده میزد وسط مطب که شما نشان خانوادگی زن منو ( فامیل بودن ) از بین بردید به که حقی بدون اجازه اون خال رو برداشتید! من شکایت می‌کنم و فلان می‌کنم و کلی داد و بیداد! من مطمین بودم یکی بهش گرا داده بود؛ چون یک هفته بعدش اومد عربده کشی و نهایتا با عودت دادن مبلغی از پول عمل رضایت دادن :) •The 52 Hz Whale 🐳• 🗣 @tootiter
‍ یه‌بارم بابام گفت وایسا خودم میرسونمت مدرسه اونطرفا‌ کاردارم! منو برد جلو دبستان، بم گفت چرا پیاده نمیشی؟ گفتم بابا اینجا که دبستانمه! گفت مگه چندمی؟ گفتم بابا راهنمایی‌م. یه مکثی کرد گفت مدرسه‌ات کجاس؟ گفتم فلان‌جا! گفت خب من دیرم میشه پیاده شو با تاکسی برو من این طرفا کار دارم. ✍️ Khansadehresa 🗣 @tootiter
‏دوستم ساندویچی داره. دیشب دزد زده مغازشو. یدونه دستگاه پوز دزدیده و یدونه چاقوی آشپزی. یدونه هم ساندویچ برای خودش درست کرده همونجا خورده. •سعید• 🗣 @tootiter
پسر شش ساله دوستم کرونا گرفته بیمارستان بستریش کردن، میخواستن بهش آمپول بزنن، قبول نمی‌کرده، مامانش بهش میگه اگر آمپول نزنی باید همینجا بمونی! بچه یکم فکر کرده گفته من دیگه به اینجا عادت کردم، می‌مونم :)) 》Emad.psy《 🗣 @tootiter
داشتم به دوستم میگفتم که دلم میخواد یه فوق لیسانس دیگه بخونم ولی از من گذشته دیگه، که بهم تشر زد و داستان مادربزرگشو تعریف کرد: مادر مادرش یه روز همه بچه ها و نوه هاشو دعوت کرده خونش و گفته حالا که همه تون به سر و سامون رسیدین، پدرتون هم از دنیا رفته من دلم میخواد درس بخونم و دیپلم بگیرم، همه تعجب کردند که توی ۶۵ سالگی میخواد ادامه تحصیل بده یه نوه ای که از همه عاقلتر بود میفته دنبال کارای ثبت نام و در کمال ناباوری همه، مادربزرگ دیپلم میگیره و الان میخواد بره دانشگاه. گفت مادربزرگ من تونست پس تو تا قبل اینکه بیفتی بمیری وقت داری، هر کسی هم گفت ازت گذشته، بهش بگو گه نخور... خلاصه که دهنمو بستم و انرژی گرفتم.... 》زن ناصرالدین شاه《 🗣 @tootiter
چرا دیگه با آنلاین شاپا قهر میکنید ==))))))))) 》ژیندرلا《 🗣 @tootiter
ده سالی هست که در بیمارستان نمازی شیراز یک گروهی(به سرپرستی دکتر مسعودی) کودکان مبتلا به صرع رو‌ درمان می‌کنه. تا حالا حدود ۳۰۰ کودک را بطور کاملا موفق جراحی کردن. کارشون در سطح جهانیه و تمام مراحل درمان رو‌ هم خودشون انجام میدن. از دکتر مسعودی پرسیدم، دکتر اینکه میگن صرع و تشنج انواع مختلفی داره و ممکنه پدر مادرا نفهمن بچه دچار تشنج شده درسته؟گفت بله مثلا ما یه نوع تشنج داریم که کودک بی‌دلیل چند دقیقه میخنده و کسی متوجه نمیشه بچه تشنج کرده! خلاصه اگر کودک دارید حتما در مورد این مسائل اطلاع پیدا کنید. بچه هرچه زودتردرمان بشه نتیجه بهتری خواهد داشت. دکتر می‌گفت تو این ده سال موارد عجیبی هم داشتیم مثلا یکبار کل نیم‌کره مغز یک کودک ۸ ساله رو بیرون آوردیم و کودک درمان شد! الان اون نیم کره باقیمانده داره کار کل مغز رو می‌کنه. سرچ کردم دیدم سومین کشوری بودیم که این جراحی سخت رو انجام دادیم! من عمیقا به وجود افرادی مثل دکتر مسعودی افتخار میکنم و ممنونم که تمام مشکلات رو تحمل کردن و در ایران هستن تا کودکان این‌کشور رو درمان کنند و پروسه درمان رو برای کودکان هموار کردن. •مجید میرزایی• 🗣 @tootiter
یه بیمار دارم بازنشسته ی بانک هست، رییس بانک بوده دیدم از داروها خوب سر درمیاره، گفتم زیاد مصرف کردید؟ گفت نه من چهار سال پزشکی خوندم، انصراف دادم، لیسانس حسابداری گرفتم رفتم تو بانک🤔 حرکت عجیبی بوده انصافا •دکتر فالانجی خوشحال و مهربان🦔• 🗣 @tootiter
کنار سطل زباله یک معتاد خوابیده بود و من همه اش از پنجره نگاه میکردم و دلم براش میسوخت. صبح مامانم صدام کرد گفت بیا اونجا رو ببین. رفتم لب پنجره دیدم یه خانم جوون تو یه سینی صبحونه آورده بود. یک لیوان چای، املت، بربری تازه، پیاز خورد شده و کره و پنیر. رفت دوباره برگشت اما این‌بار با یک ظرف آب! صداش کرد. آب ریخت تا اون آقا دست هاشو بشوره. من و مامان مات و مبهوت! راستش ما بودیم تو بهترین حالت تمام اون ظرف ها یکبار مصرف بود. تو بهترین حالت از دور می‌ذاشتیم کنارش. اما اون انقدر قشنگ برخورد میکرد که آدمی دلش میرفت برای اینهمه معرفت. خواستم بگم همسایه دمت گرم❤️ 》ZAHRA SADAT《 🗣 @tootiter
دیشب موقع خواب آرتان هی بلند میشد روی تختش مینشست دوباره میخوابید بهش گفتم چرا هی پامیشی گفت من نیستم که اونه گفتم اون کیه؟ میگه همونی که داخل بدنمه:) 》مامان آرتان《 🗣 @tootiter