کنار سطل زباله یک معتاد خوابیده بود و من همه اش از پنجره نگاه میکردم و دلم براش میسوخت.
صبح مامانم صدام کرد گفت بیا اونجا رو ببین.
رفتم لب پنجره دیدم یه خانم جوون تو یه سینی صبحونه آورده بود.
یک لیوان چای، املت، بربری تازه، پیاز خورد شده و کره و پنیر. رفت دوباره برگشت اما اینبار با یک ظرف آب!
صداش کرد.
آب ریخت تا اون آقا دست هاشو بشوره.
من و مامان مات و مبهوت!
راستش ما بودیم تو بهترین حالت تمام اون ظرف ها یکبار مصرف بود.
تو بهترین حالت از دور میذاشتیم کنارش.
اما اون انقدر قشنگ برخورد میکرد که آدمی دلش میرفت برای اینهمه معرفت.
خواستم بگم همسایه دمت گرم❤️
》ZAHRA SADAT《
🗣 @tootiter
دوستم داشت به دختر ۸ سالش میگفت: حال خوبت رو به دیگران و چیز های دیگه گره نزن!
نه به اینکه نمره ت تو مدرسه کم شده
نه به اینکه مامان و بابا دعوات کردن
نه به اینکه دوستت دیگه نمیخواد دوستت باشه!
حال خوبت فقط به درونت بستگی داره و فقط خودت میتونی حال خودت رو خوب کنی.
حس میکنم نسل بعدی آدم های قویتری میشن از نظر احساسی
وقتی انقدر والدینشون اهمیت میدن به این مسئله که خود فرد تو الویت باشه نه هیچ چیز و کس دیگه ای
》نوتریشن《
🗣 @tootiter
پیرمردی اومد درمانگاه روستا به خاطر درد سینه پس از دنبال کردن خر
باید اعزام میکردیم سکته قلبی بود میگفت هیچجا نمیرم و مدام قسم میخورد که هیچیم نیست و به خاطر اون خر بیصاحاب مادرفلان بوده
قسم جلاله خوردم که میگم خر رو هم بیارن اینجا میدونم تقصیر اون بوده فقط بیا برو
قبول کرد😂
》naseh mohi《
🗣 @tootiter
خدايا..
امروزمان گذشت
فردایمان را با گذشتت
شیرین کن
ما به مهربانیت محتاجیم
رهایمان نكن
خدایا
شب دوستانم را با يادت بخير كن
#شبتون_بخیر🌙✨
🗣 @tootiter
اگر زن یا مرد ۵۰ ساله ای را دیدید که کله شق و لجباز است، خسیس است،
بیش از حد تمیز و مرتب است .
وسواس دارد .
افسردگیِ سنگین دارد .
اضطرابِ فراگیر دارد .
خشمِ انفجاری دارد .
بسیار بدجنس است .
بسیار کینه توز است.
آدمیست که با شَک زندگی میکند .
احساسِ بدی راجع به خودش دارد .
از بدنش خجالت میکشد و...
همه اینها به آسیب های ۱ تا ۳ سالگی برمیگردد. یعنی بینِ ۱ تا ۳ سالگی اوضاع خراب بوده.
بیشترین آسیب ها را انسان بینِ ۱ تا ۳ سالگی یا ۱۴ تا ۳۶ ماهگی میخورد.
به کودکی فرزندانتان توجه کنید. قسمت عمده ای از شخصیت آنها در گرو رفتار والدین در این دوران کوتاه است...
»Lham«
🗣 @tootiter