eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
متخصص قلب،مشاوره خواسته بود؛ زن چهل و چندساله‌ی افسرده‌ای بود که بدنبال بحث شدید با همسرش دچار درد قفسه‌ی سینه شده بود، در بررسی قلبی و بعد از انجام نوار و اکو برایش تشخیص سندرم قلب شکسته(Broken heart syndrome)داده بودند.سندرمی که معمولا موقتی است و حاصل اسپاسم موقت و موضعی عروق قلبی است که بدنبال آزادسازی ناگهانی هورمون استرس مثل آدرنالین رخ می‌دهد و معمولا طی دوماه برطرف می‌شود و افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب در ریسک بالاتری برای این سندرم هستند، بخصوص بدنبال بحثهای شدید خانوادگی یا مرگ عزیزان. «قلبها، همیشه بی‌صدا نمی‌شکنند.» »روح الله صدیق« 🗣 @tootiter
یه شماره ناشناس زنگ زد. من فکر کردم واسه کارای این بچه است جواب دادم گفتم به جا نیاوردم.گفت شما منو نمیشناسید اما خانم دکتر من چند باری اومدم درمانگاه از شما خوشم اومده. گفتم من قصد ازدواج ندارم. گفت ولی دیگه گزینه ای به این خوبی گیرتون نمیاد روی من فکر کنید و قطع کرد. و هیچ حرفو توضیحی راجع به خودش نداد که اصلا کیه چی کارس😂 تنها چیز مشخص این بود که مَرده. یعنی چی گزینه ی بهتر از من گیرت نمیاد یعنی کلا دیگه مرد هم گیر نمیاد؟😂چون هیچ ویژگی دیگه ای نگفت. »یک خانم لوبیا« 🗣 @tootiter
غذای ژاپنی سالمه اما سیر نمی‌کنه و گرونه. چینی زیاده اما خاصیت نداره. غذاهای خاورمیانه به‌شدت خوشمزه‌ست اما ناسالمه. غذای هندی خوبه اما غیر بهداشتیه. غذای ایتالیایی خوبه اما چاق‌کننده‌ست. اما غذای آلمانی. هرچه بدان دارن رو یک‌جا داره. بدمزه، گرون، ناسالم، چاق‌کننده... یه چیزایی می‌خورن و می‌گن خوشمزه‌ست که آدم گرسنه تو بیابون هم سمت‌شون نمی‌ره. »شیوا« 🗣 @tootiter
مرد میانسالی بود که پسر بیست و دو سه ساله‌اش را به زور آورده بود و با تحقیر می‌گفت که پسرش معتاد به بازی‌های کامپیوتری و گوشیست.بعداز ارزیابی و مصاحبه متوجه شد که پسرش ماهی۶-۵میلیون تومان از این راه درمی‌آورد.با افتخار دستش را گرفت و گفت:مشکل حل شد،خدا خیرت بده و با خوشحالی رفتند 🗣 @tootiter
حس یه چسب زخم خیس رو دارم که یه طرفش ول شده ولی یه طرفش هنوز وصله، دیگه هیچ کاری نمیکنه، فقط آویزونه. آویزون یه زخم که خیلی وقته خوب شده »R.o« 🗣 @tootiter
یکی دیگه از نشونه های پا به سن گذاشتن علاقمند شدن به گل و گیاهه، مخصوصا گیاه، از اینا که کلا دو تا برگ سبز هستند و تو بچگی فکر میکردی این دقیقا تو خونه‌ی ما چی کار داره می‌کنه. »Mahraz« 🗣 @tootiter
آدمی به‌مرور می‌ریزد. همه اجزایش از هم جدا می‌شود؛ تکه‌ای این‌ور، تکه‌ای آن‌ور، هر تکه جایی. در آخر هم وقتی که به هیچ‌چیز بند نیست، آب می‌شود و توی زمین می‌رود. »متبدد« 🗣 @tootiter
دقت کردین هرجی کمتر یه چیزی براتون مهم باشه و بخواینش، احتمال به دست آوردنش براتون بالاتره؟ یه علتش اینه که یکی از عوامل مهم موفقیت، راحت بودن شما با اصل «شکست خوردن» هست. وقتی شما یه چیزی براتون مهمه، از شکست خوردن میترسین، ریسک کمتری برای به دست اوردنش میکنین و حتی ممکنه خیلی هم براش تلاش نکنین. ولی وقتی یه چیزی براتون اهمیت نداره که به دست بیارینش یا نه، ریسک کردن براتون راحت تره و ترسی از شکست ندارین. 🗣 @tootiter
حتی اگر روزی به زندگی من احتیاج داشتی بیا و آن را بگیر .. آنتون چخوف 🗣 @tootiter
‌ ‌ ‌‌‌ ‌ «إنّ الله يخَبئكَ لِمّن يشبَهُكَ، يستَحقك» خدا تو را برای کسی که شبیه تو و لایق داشتن توست،کنار گذاشته 🗣 @tootiter
88.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب قبل ازخواب زمزمه کنیم اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً خداوندا 🙏 آخر و عاقبت کارهاے ماراختم به خیرکن آمین 🌙✨ 🗣 @tootiter
زندگی فقط رسیدن به اهداف نیست زندگی مسیرِ آرامش است آرامشت را بساز صبح بخیر 🗣 @tootiter