eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
دختر: مهم‌ترین نکته در مورد فرزندپروری چیه؟ پدر: هدفت ساختنش نباشه، مثل وقتی که یه بذر می‌کاری، وقتی بذر می‌کاری هی بهش می‌گی تو باید سیب بشی، گلابی بشی، یه درخت خوشگل بشی؟ نه! بهش آب میدی، آفتاب می‌خوره، نوازشش می‌کنی، واسش موسیقی پخش می‌کنی خودش می‌دونه چی بشه نسازش! نجار نباش! 》Mahshid 🗣 @tootiter
پدرم رو دیروز جراحی کردن فنر قلب امکان پذیر نبود، جراحی باز انجام شد. قفسه سینه ش رو شکستن، ریه رو جا به جا کردن، قلب رو عمل کردن اونوقت من یه لپ تاپ باز کردم، 3 تا پیچ اضافه اومد 》دون کیشوت《 🗣 @tootiter
ضرب‌المثل "حسود هرگز نیاسود" حقیقت محضه چون من به عنوان یه حسود، هیچوقت آرامش نداشتم و ندارم. *پشه خسته* 🗣 @tootiter
شب جای زخمای آدمو بهتر بلده. گاهی با مرهم میاد سراغشون، گاهی با نمک. اما حتما میاد... *حميد سليمی* 🗣 @tootiter
بابام تا این جا بود هر روز یه جاش درد میکرد، با نگرانی و اضطراب میبردیمش درمونگاه مسکن و آرامبخش بزنه ولی از وقتی رفته خوزستان پیش نوه‌ها و فامیل‌هاش کلا یادش رفته مریضه. درد؟ هیچ! هیچِ هیچ. زنگ زدم گفتم: تورو روح جدت همونجا بمون. 🗣 @tootiter
بچه که بودم با اینکه خانواده‌ام وضعیت مالی خوبی داشتن، همیشه کاپشن سال پیش خواهرم میدادن من، یادمه پیش دبستانی که رفتم، مادرم به بابام گفتن: اینو برا پرناز خریدم‌. و درحالی کاپشن پارسالی خواهرم تن من میکردن، گفتن: مهرناز هم اینو می‌پوشه! یه دختر ۶ ساله بودم، بغضمو قورت دادمو با صدای قوی گفتم: نه! من اینو نمیپوشم؟ چرا من باید لباس کهنه بپوشم پرناز نو؟! مامانم هاج و واج دهنش بازموند وپدرم قهقهه میخندید! غروبش رفتیم باهم برامن کاپشن خریدیم، بعداونم یادگرفتم حرف بزنم! دیدم دارن حقمومیخورن اعتراض کنم! یاد گرفتم شجاع باشم نذارم کسی ضعیف ببینتم و ازم سواستفاده کنه! *Dark Ocean* 🗣 @tootiter
وقتی به یکی محبت میکنی ... *گوشِ‌شنوآ`* 🗣 @tootiter
«ییلماز گونی» هنرمند کرد اهل ترکیه، تکه شعری دارد که از شدت تلخی واقعیتش، دقیقا خودِ خودِ زندگیست: می‌دانستیم که برای معشوقه باید گل خرید، اما ما گرسنه بودیم، پولی را که برای خرید گل کنار گذاشته بودیم، خوردیم … • سیامک قاسمی • 🗣 @tootiter
مادر نمونه 🗣 @tootiter
رفتم خونه و دیدم جلو تلویزیون نشسته جومونگ میبینه و تند تند تسبیح میگردونه و ذکر میگه. گفتم مامانی اگ داری ذکر میگی و حواست پرت میشه تلویزیون رو خاموش کنم.. گف جومونگ بچم گم شده صلوات میفرستم ک زود پیدا شه .(مامانبزرگم برای بار ششم جومونگو میدید) 🗣 @tootiter
وقتی مدرسه تعطیل شد دیدیم یکی از دانش اموزان اول ابتدایی(دختر) هنوز هیچ کس نیومده دنبالش.مدیر گفت عزیزم کی میاد دنبالت.گفت داداشم.کل وقت رو منتظر بودم یه پسر جوان بیاد دنبالش.دیدیم یه پسر شش ساله اومد دنبالش و با هم رفتند🤣🤪.برادر ،کوچکش هم تکیه گاهی است. 🗣 @tootiter
مادرم چند وقت پیش تو بیمارستان پیوند اعضا شیراز بستری بود شب ها من بالاسرش بودم. دختری سیزده چهارده ساله از یکی از روستاهای محروم که توسط پزشکی بنام دکتر سامانیان عمل شده بود کنار مادرم بستری بود. پزشک شب ها دو سه بار میومد مریض رو چک می کرد و هر بار دست کم نیم ساعت رو مریض وقت میگذاشت. مادرش میگفت صبح تا شب هم چند بار میاد. با خودم گفتم حتما پول کلانی از این عمل گیرش اومده که اینقدر انگیزه داره که نصف شب بااین صبر و حوصله مریض رو بررسی میکنه. موقعی که از مادرش هزینه عمل رو پرسیدم مبلغی گفت در حد یک عمل آپاندیس! برق از سر و چشمم پرید. اون پزشک واقعا از کجا انگیزه می گرفت؟ من فکر می کنم اسم این پزشک رو باید خیلی بالاتر از یک انسان گذاشت. اون دکتر کی خوابید اون شب؟ میخوام از همینجا به مسؤلین وزارت بهداشت بگم قدردان امثالِ این بزرگ مرد باشید. حیفه همچین زحماتی نادیده گرفته بشن. میخوام بهتون بگم بعضی ها قرن ها از زمان خودشون جلوتر حرکت می کنن. ناشناسی از سراوان 🗣 @tootiter