مادرم چند وقت پیش تو بیمارستان پیوند اعضا شیراز بستری بود شب ها من بالاسرش بودم. دختری سیزده چهارده ساله از یکی از روستاهای محروم که توسط پزشکی بنام دکتر سامانیان عمل شده بود کنار مادرم بستری بود. پزشک شب ها دو سه بار میومد مریض رو چک می کرد و هر بار دست کم نیم ساعت رو مریض وقت میگذاشت. مادرش میگفت صبح تا شب هم چند بار میاد. با خودم گفتم حتما پول کلانی از این عمل گیرش اومده که اینقدر انگیزه داره که نصف شب بااین صبر و حوصله مریض رو بررسی میکنه. موقعی که از مادرش هزینه عمل رو پرسیدم مبلغی گفت در حد یک عمل آپاندیس! برق از سر و چشمم پرید. اون پزشک واقعا از کجا انگیزه می گرفت؟ من فکر می کنم اسم این پزشک رو باید خیلی بالاتر از یک انسان گذاشت. اون دکتر کی خوابید اون شب؟ میخوام از همینجا به مسؤلین وزارت بهداشت بگم قدردان امثالِ این بزرگ مرد باشید. حیفه همچین زحماتی نادیده گرفته بشن.
میخوام بهتون بگم بعضی ها قرن ها از زمان خودشون جلوتر حرکت می کنن.
ناشناسی از سراوان
🗣 @tootiter
بچه پسر داییم سه سالشه، اینجا گم شده، نگهبان پیداش کرده بهش گفته: تو بچه کی هستی؟
گفته من بچه هیچ کس نیستم
پرسیده:خوب بابات کیه؟ مامانت کیه؟
گفته: ندارم اینا که میگی رو 😂😂
(از بدی های اینکه به بچه تون یاد نمیدید بهتون بگن مامان بابا و اسم کوچیکتونو میگن🤦🏻♀️)
》دکتر فالانجی《
🗣 @tootiter
خداوندا...
تو که باشی تمامی
« نا ممکن ها » « ممکن »
و تمامی « دور ها » « نزدیک »
میشود...
گرمای بودنت را
از سرمای روزگارمان نگیر
#شبتون_بخیر🌙✨
🗣 @tootiter