eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
601 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
رفتم خونه و دیدم جلو تلویزیون نشسته جومونگ میبینه و تند تند تسبیح میگردونه و ذکر میگه. گفتم مامانی اگ داری ذکر میگی و حواست پرت میشه تلویزیون رو خاموش کنم.. گف جومونگ بچم گم شده صلوات میفرستم ک زود پیدا شه .(مامانبزرگم برای بار ششم جومونگو میدید) 🗣 @tootiter
وقتی مدرسه تعطیل شد دیدیم یکی از دانش اموزان اول ابتدایی(دختر) هنوز هیچ کس نیومده دنبالش.مدیر گفت عزیزم کی میاد دنبالت.گفت داداشم.کل وقت رو منتظر بودم یه پسر جوان بیاد دنبالش.دیدیم یه پسر شش ساله اومد دنبالش و با هم رفتند🤣🤪.برادر ،کوچکش هم تکیه گاهی است. 🗣 @tootiter
مادرم چند وقت پیش تو بیمارستان پیوند اعضا شیراز بستری بود شب ها من بالاسرش بودم. دختری سیزده چهارده ساله از یکی از روستاهای محروم که توسط پزشکی بنام دکتر سامانیان عمل شده بود کنار مادرم بستری بود. پزشک شب ها دو سه بار میومد مریض رو چک می کرد و هر بار دست کم نیم ساعت رو مریض وقت میگذاشت. مادرش میگفت صبح تا شب هم چند بار میاد. با خودم گفتم حتما پول کلانی از این عمل گیرش اومده که اینقدر انگیزه داره که نصف شب بااین صبر و حوصله مریض رو بررسی میکنه. موقعی که از مادرش هزینه عمل رو پرسیدم مبلغی گفت در حد یک عمل آپاندیس! برق از سر و چشمم پرید. اون پزشک واقعا از کجا انگیزه می گرفت؟ من فکر می کنم اسم این پزشک رو باید خیلی بالاتر از یک انسان گذاشت. اون دکتر کی خوابید اون شب؟ میخوام از همینجا به مسؤلین وزارت بهداشت بگم قدردان امثالِ این بزرگ مرد باشید. حیفه همچین زحماتی نادیده گرفته بشن. میخوام بهتون بگم بعضی ها قرن ها از زمان خودشون جلوتر حرکت می کنن. ناشناسی از سراوان 🗣 @tootiter
بچه پسر داییم سه سالشه، اینجا گم شده، نگهبان پیداش کرده بهش گفته: تو بچه کی هستی؟ گفته من بچه هیچ کس نیستم پرسیده:خوب بابات کیه؟ مامانت کیه؟ گفته: ندارم اینا که میگی رو 😂😂 (از بدی های اینکه به بچه تون یاد نمی‌دید بهتون بگن مامان بابا و اسم کوچیکتونو میگن🤦🏻‍♀️) 》دکتر فالانجی《 🗣 @tootiter
ولی من مطمئنم سعدی بعد از این بیت "به تو حاصلی ندارد غم روزگار گفتن/که شبی نخفته باشی به درازنای سالی"؛ بعدش آروم تو دلش گفته "بسکه گاوی" آقای ملیجک 🗣 @tootiter
اگر مجبور بودم به گذشته برگردم، به روزی که تو را دیدم برمیگردم و تمام روز را میخوابم که شاید نبینمت و فراموش شود حتی آرزویت... Bahar Alizadeh 🗣 @tootiter
بیا برات بشمرم که چند بار به مو رسید و پاره هم شد؛ ولی من چون تنها بودم مجبور بودم که بلند شم و گره بزنم. علی 🗣 @tootiter
به بلندترین و در مونده ترین شب زندگیت فکر کن صبح نشد؟! Dooste sooton 🗣 @tootiter
صبح ‏پشت تلفن ‏یادم رفت بگویم؛ ‏صدایت را که می‌شنوم ‏دنیا فراموشم می‌شود 👤ناظم_حکمت 🗣 @tootiter
آدمی عمیقاً دلبسته‌ی کسی می‌شود که کمکش کند غریبه‌ی اندرون خویش را بازشناسد .. ‏«روانکاوی بر تخت» خوان-داوید نازیو 🗣 @tootiter
خداوندا... تو که باشی تمامی « نا ممکن ها » « ممکن » و تمامی « دور ها » « نزدیک » میشود... گرمای بودنت را از سرمای روزگارمان نگیر 🌙✨ 🗣 @tootiter
امروز در آهنگ صبح شعری باید گفت پر از طلوع قصه ای باید گفت پر از هیجان و ترانه ای باید خواند پر از پرواز سلام صبحتون بخیر 🌺 🗣 @tootiter