خداوندا...
تو که باشی تمامی
« نا ممکن ها » « ممکن »
و تمامی « دور ها » « نزدیک »
میشود...
گرمای بودنت را
از سرمای روزگارمان نگیر
#شبتون_بخیر🌙✨
🗣 @tootiter
ببین، آخر مردم از ته دل خندیدن را کاملاً فراموش کردهاند. با بغض میخندند. با فرومایگی میخندند. اغلب از خلال اشکها خنده میکنند. و هرگز درمیان این خندهها صدای خندهای که از ته دل و حسابی باشد، خندهای که سینه بزرگسالان را بلرزاند نمیشنوی!
خوب خندیدن مایه سلامتی روح است.
✍🏽 #ماکسیم_گورکی
📕 داستانهای برگزیده
🗣 @tootiter
شاید فراقی که در این روزها
ناچار به پذیرش اش هستیم ،
خود سودمند باشد :
چیزهای بزرگ را تنها می توان
از دور دید.
📕 نامه های عاشقانه ی یک پیامبر
✍🏻 #جبران_خلیل_جبران
🗣 @tootiter