ببین، آخر مردم از ته دل خندیدن را کاملاً فراموش کردهاند. با بغض میخندند. با فرومایگی میخندند. اغلب از خلال اشکها خنده میکنند. و هرگز درمیان این خندهها صدای خندهای که از ته دل و حسابی باشد، خندهای که سینه بزرگسالان را بلرزاند نمیشنوی!
خوب خندیدن مایه سلامتی روح است.
✍🏽 #ماکسیم_گورکی
📕 داستانهای برگزیده
🗣 @tootiter
شاید فراقی که در این روزها
ناچار به پذیرش اش هستیم ،
خود سودمند باشد :
چیزهای بزرگ را تنها می توان
از دور دید.
📕 نامه های عاشقانه ی یک پیامبر
✍🏻 #جبران_خلیل_جبران
🗣 @tootiter
وای من چقدر بدم میاد از این حرکت که بچه ها اسم مامان باباشون رو میگن.
بچه دوساله از اون سر پارک هوار می کشه شهلااااا شهلاااا
آدم اصلا بچه دار میشه به عشق شنیدن مامان و بابا از زبون بچش
بعد اونوقت ما با این سن و سالمون با یه بزرگتر حرف بزنیم سعی میکنیم به اسم خالی صداش نکنیم یه جان میذاریم کنارش حرمت بزرگتری حفظ شه.
✍️ Kubcin
🗣 @tootiter
شهریور ۷۲ جاده قم، ماشین معلق زد. پدرم بیهوش شد. جمعیت فکر میکنن فوت شده میترسند. یه آقا با ماشین رنو پیدا میشه. فقط میرسونه بیمارستان و میره. هیچوقت نفهمیدیم کی بود هیچوقت نفهمید سرنوشت پدرم چی شد، اما در این سی سال آقا، لحظهای نبوده که قبل از خودمون برای شما خیر نخواسته باشیم.
*فاطمه*
🗣 @tootiter