وای من چقدر بدم میاد از این حرکت که بچه ها اسم مامان باباشون رو میگن.
بچه دوساله از اون سر پارک هوار می کشه شهلااااا شهلاااا
آدم اصلا بچه دار میشه به عشق شنیدن مامان و بابا از زبون بچش
بعد اونوقت ما با این سن و سالمون با یه بزرگتر حرف بزنیم سعی میکنیم به اسم خالی صداش نکنیم یه جان میذاریم کنارش حرمت بزرگتری حفظ شه.
✍️ Kubcin
🗣 @tootiter
شهریور ۷۲ جاده قم، ماشین معلق زد. پدرم بیهوش شد. جمعیت فکر میکنن فوت شده میترسند. یه آقا با ماشین رنو پیدا میشه. فقط میرسونه بیمارستان و میره. هیچوقت نفهمیدیم کی بود هیچوقت نفهمید سرنوشت پدرم چی شد، اما در این سی سال آقا، لحظهای نبوده که قبل از خودمون برای شما خیر نخواسته باشیم.
*فاطمه*
🗣 @tootiter
امروز با مامانم حرف میزدم،بهش گفتم مامان ادم یه موقع هایی روی یه انتخابای اشتباهی برای بچش پافشاری میکنه اونم انتخابی که خودشم چوبشو خورده،اما زندگی بچشو میسوزونه جوری که دیگه هیچ وقت نمیشه درستش کرد تا ابد میسوزونه!!!
سکوت کرد منم ساکت شدم و بعد خداحافظی.
خیلی حرفم سنگین بود
• Panah •
🗣 @tootiter
دیشب یه اتفاق خییییلی عجیب برام افتاد. تو حاشیه اتوبان داشتم پیاده میرفتم، یهو یه موتور ۲ترکه کنارم زد بغل و قمه رو درآورد گفت جیباتو خالی کن. نمیدونم چی تو مغزم گذشت یهو زدم زیر گریه و پریدم طرفو بغل کردم و گفتم همین الان خبر دادن خواهرم فوت شده. طرف کرک و پرش ریخته بود، گفت داداش غصه نخور. هیچیمو نگرفت گفت برو عزاداری. وقتی سوار موتور شدن برگشت گفت میخوای تا درخونه ۳ ترکه برسونیمت، منم گفتم نه و برگای خودم از کاری که کردم ریخت. من اصلا خواهر ندارم🤦♂️😂
》عِماد《
🗣 @tootiter