eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز وسط درس دادنم یکیشون میگه اجازه کتاب رو جمع کنیم؟ اعصابم خرد شد. گفتم عزیزه من درس تموم شده که کتاب رو جمع کنی؟ چرا انقد سوالای الکی و تکراری می‌پرسین؟ هر وقت با صدای بلند گفتم کتابتونو جمع کنین اون وقت جمع کنین. یکیشون بلند شده میگه اگه با صدای اروم گفتین جمع نکنیم؟😭😭 بعد من همینجوری پوکر نگاش کردم. بغل دستیش گفت اجازه ببخشیدش بچگی کرد.:))))))))))))))) 》خانم چیتر《 🗣 @tootiter
یه‌ بارم مدیر مدرسه خواهرزاده‌م به شوهرخواهرم زنگ زده بود که شازده‌تون بدون گواهی‌نامه رانندگی میکنه به خودتون مربوطه ولی یه‌سری چیزا رو بهش یاد بدید! پرسیده بود باز چیکار کرده؟ گفته بود من و اون همزمان رسیدیم به مدرسه، تو ماشینش نشسته به من بوق میزنه که برو درو باز کن بریم تو! 》رضا خان‌زاده《 🗣 @tootiter
یه پسره تو یه ویدئو یه سوال جالبی پرسید که از صبح دارم بهش فکر میکنم. پرسید اگه بهت بگن تو یک سال اینده هیچ نگرانی مالی نخواهی داشت و میتونی یه کاری انجام بدی که هر چی باشه، امکان شکست نداری چی کار میکنی؟ شمام یه ذره به این سوال فکر کنید بد نیست »دیکتاتور حانیه« 🗣 @tootiter
سوار تاکسی شدم، پول نقد همراهم کم بود. به راننده(پیرمرد) گفتم شماره کارت بدین کرایه رو کارت ب کارت کنم. گفت من کارت ندارم . گفتم وا مگه میشه:/ گفت ندارم دیگه گفتم اوکی تا یه مسیر برین من از خودپرداز پول بگیرم بهتون بدم، برگشت گفت که که چرا همراهت پول نداری؟ گفتم شما ببخشید پول نقدم تموم شد، تو کارت دارم شماره کارت بدین براتون بزنم خب🙄 میگه نه خانم من اعتماد ندارم، انقدر اینجوری گفتن و نزدن، انقدر گفتن وایسا دم عابرو در رفتن که کلا دیگه به هیچکس اعتماد ندارم. و من سر صبحی به خاطر آدمایی که انقدر راحت حق این پیرمرد رو خوردنو در رفتن یه ساعت بغض کردم، کاش لااقل پول کسی رو بخورید که هم سن و هم زورو بازوی خودتونه نه این پیرمردی که زورش به هیچکس و هیچ چیز نمیرسه »مینالیزه« 🗣 @tootiter
این جملات مارسل پروست تو کتاب در جستجوی زمان ازز دست رفته خیلی خیلی قشنگ و درسته: «زندگی‌مان را چون خانه‌ای برای کسی می‌سازیم و هنگامی که می‌توانیم او را سرانجام در آن جای دهیم نمی‌آید، سپس برایمان می‌میرد و خود زندانیِ جایی می‌شویم که تنها برای او بود.» 🗣 @tootiter
روز‌ها پیاده‌روی فایده نداره، صدا، نور و شلوغی مزاحم خیال‌بافی آدمه، باید صبر کرد تا شب بشه 🎬 شب‌های روشن (1382) haniye 🗣 @tootiter
آیا فکر میکنید این یک تصویر میکروسکوپی یا ماکرو از نوک‌ مداد،سطح کاغذ یا یه حشره و این چیزاست؟ خیر این جیب شلوار شوهرمه بعد از هفت سال که هربار میگم اول چک کن دستمال کاغذی توش نباشه بعد بنداز رخت چرک هفت سال هفففففت سااااال😐 》يواشكي هاي يك زن شوهردار《 🗣 @tootiter
انجمن دخانی نشست برگزار کرده و به خبرنگارا سیگار داده :)) متن روش :)) 》زهرا محمودی《 🗣 @tootiter
پرسید " رها کردن سخت بود؟ " گفتم " نه به اندازه‌ی نگه داشتنِ چیزی که واقعی نبود "‌‌ بهراد 🗣 @tootiter
وقتی میگن طرف پوکی استخوان داره یعنی استخوانهاش اینطوری میشن »Farhad« 🗣 @tootiter
‌هر که می‌گرداند از ما روی، ممنونیم ما! من أعطاك عذراً زائفاً للرحيل أعطه ألف شكر لعدم البقاء ... هر کس برای رفتن بهانه ای واهی برایت تراشید تو برای نماندنش هزار بار از او تشکر کن! نزار قربانی 🗣 @tootiter
مثل آدمی شده‌ام که آتش گرفته، اگر بایستد، می‌سوزد اگر بدود، بیشتر می‌سوزد. 🗣 @tootiter