مشکل من این بود که به کمترین چیزها قانع بودم و فکر میکردم مستحق چیزای بهتر نیستم.
کمترین عشق، کمترین امکانات، کم ترین توجه، اصلا اونیکه خراب شده رو بدین من، اونیکه جا مونده رو بدین من، فعلا که این دستگاه کار میکنه و نیازی ندارم عوضش کنید، چرا خودمو دوست نداشتم؟
• بهنوش •
🗣 @tootiter
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش برمیگشتیم به همون شبی که
علی صادقی قیمه هارو ریخت تو ماستا🥲😂
🗣 @tootiter
40.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبرهای کاملاً موثق و دست اول از غزه و جبهه مقاومت اززبان برادر باغبانی. خبرهایی که در رسانه ها نخواهید شنید. حتماً نگاه کنید.
🗣 @tootiter