eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
من توی زندگیم آدم های زیادی رو خوشحال کردم که نمیدونستم خوشحالی من باعث ناراحتیشون میشه... من صدم رو گذاشتم؛ جایی که هیچکس صفرشم وسط نمیذاشت *عاطفه فردوسی* 🗣 @tootiter
فهمیدم از هر که دور شدم، آسمانش آبی‌‌تر شده. خنده‌ام گرفت. فکر می‌کردم آفتابم، و چه ابر سیاهی بوده‌ام... 💬حمید سلیمی 🗣 @tootiter
یادت باشه حتی وقتی اشتباه کردی، حتی وقتی به چیزی نرسیدی، حتی زمانی که در حال تلاش هستی، هنوز هم اجازه داری شاد باشی. *messages* 🗣 @tootiter
دو مرد سر مسابقه‌ی تلویزیونیِ اسب دوانی شرط بستند، اولی روی اسب سفید و دومی اسب سیاه اسب سفید برنده شد و مرد پول شرط‌بندی را برداشت، ولی دلش راضی نبود و به مرد روبرویی گفت: من شرمنده‌ام، من تقلب کردم چراکه من ۵ بار فیلم این مسابقه را دیده بودم. مرد روبرویی با خنده گفت:نوش جانت، من ده بار این فیلم را دیده‌ام، ولی گفتم شاید این‌بار اسب سیاه برنده شود. نقل از استاد الهی قمشه‌ای این جهان، تکرارِ الگوهای دایره‌ایست و همیشه هم جواب تکراریست ولی به ناچار ِ خلقت، هرکسی باید این را مجدد بیازماید. «زین کاروانسرای، بسی کاروان گذشت ناچار کاروان شما نیز بگذرد» سیق فرغانی *روح الله صدیق* 🗣 @tootiter
من بچه درس‌خونی بودم. همیشه ردیف اول کلاس می‌نشستم و همیشه [تا جایی که خاطرم هست] نفر اول کلاس و حتا مدرسه بودم. کنکور خوبی هم دادم و رتبه خوبی آوردم [ با ریاضی ۱۰۰ فیزیک ۹۳ و شیمی ۹۰ و...]. همه اینارو گفتم، که بگم اشتباه کردم. لازم نبود تا اون میزان توجه به درس. با یک مطالعه ونمره معمولی هم می‌تونستم اون دوران از زندگی رو سپری کنم. درس و درس‌خون بودن، کمک خاصی به آینده من نکرد. تازه، کودکی و جوانی من رو کاملا بلعید. مثل یک سیاه‌چاله بزرگ. برای همین، هیچ‌وقت دخترم رو به بهترین بودن در تحصیل، تشویق نمی‌کنم. بهتره اول "زندگی" کنه، کنارش درسش رو هم بخونه! •محرداد کریم‌زاده• 🗣 @tootiter
دیشب با بابام بیرون بودیم سر راه گیر دادم باقالی بخوریم از دیشب دل درد گرفته الان دیدم استوری گذاشته : سقوط تاوان پریدن با بعضیاست 🗿 》انبه《 🗣 @tootiter
ایرانی جماعت نقطه ضعفش تاریخ رنده؛ بابابزرگ من ۱۳۸۸/۰۸/۰۸ فوت کرد، این موضوع تا یه زمانی باعث افتخار فامیل بود، تا یه مدت هر وقت آدم جدیدی وارد خانواده‌ میشد سعی میکردیم بحث رو بکشونیم به تاریخ فوت بابابزرگم:)))) 》بهنوش《 🗣 @tootiter
نظر شخصي: من به اين توييت كاري ندارم ولي در كل به نظرم بچه تو اين سن و سال (از حدود دبستان تا راهنمايي) اگه نمراتش خوب نباشه و درسش ضعيف باشه برا من فقط يه معني داره : پدر و مادر بچه بيخيال و بي مسئوليتن اينكه برن دنبال علايق و استعداد و اينا برا اين سن نيست :)) 》موسیو《 🗣 @tootiter
🌸 امیرالمؤمنین عليه السلام میفرمایند: إنَّ أهَنأَ النّاسِ عَيشا مَن كانَ بِما قَسَمَ اللّه لَهُ راضِيا. گواراترين زندگى را كسى دارد كه از آنچه خداوند نصيب او كرده است خرسند باشد. 🗣 @tootiter
هر مادر ایرانی خطاب به دخترش بعد از هر مخالفت با خرابکاری "امروز بری خونه شوهر ،فردااا برت میگردوننن" godfather 🗣 @tootiter
‏هر وقت از زندگی نا امید شدی برو فال بگیر، اونقدر بهت وعده های خوش میده و زندگی رو برات رویایی تعریف میکنه تا چند دقیقه حالت خوبه نفس 🗣 @tootiter
همیشه یه جمله رو پیش خودم تکرار میکنم: اینکه دنیا تو یه جنگ نابرابر تمام زورشو داره میزنه که منو شکست بده و ناراحت کنه، و من نباید بذارم اینکارو کنه فرهاد 🗣 @tootiter