مهربانا،
شبمان را به شایستگی
به بامداد برسان
تا در بندگی تو بکوشیم
و سحرگاه به امید
مناجات و نیایش
به درگاه تو برخیزیم
#شبتون_بخیر🌙✨
🗣 @tootiter
من فکر میکنم زمانی که ما بچه بودیم از بچههای الان خیلی بزرگتر بودیم
مثلا من وقتی پنجم ابتدایی بودم با یکی از دوستام شب رفتیم از یکی از درختهای گردوی باغ خودمون دزدی کنیم و من افتادم پایین و هر دو تا دستم شکست
بچههای الان هیچ کار بزرگی نمیکنن
روز بعد وقتی میخواستم برم مدرسه و به خاطر درد و ورم دستهام نمی تونستم بند شلوارم رو ببندم
برادر کوچکترم رو صدا زدم که بیاد ببنده و اون هم بلد نبود و این وسط مادرم متوجه شد
البته کتک نخوردم بابت این موضوع چون نگفتم دزدی رفتم
*naseh mohi*
🗣 @tootiter