زندگی کردن، نایاب ترین چیز در دنیاست، بیشتر مردم فقط وجود دارند همین ...
#اسکار_وایلد
🗣 @tootiter
خیلی وقتها نگاه به آدمایی که عصبانی میشن اینجوریه که فلانی ناکارآمده یا مثلا هوش کمی داره یا بدرد کار نمیخوره یا حتی بدرد مذاکره نمیخوره!
در کمال تعجب باید بگم پژوهشگران فهمیدن کسانی که خشمگین و عصبانی میشوند بطور کلی بهتر از کسانی که خنثی هستن از پس کارهای سخت برمیان! مثلا آدما در حالت خشم میتونن پازلهای سختتری رو حل کنن .هم از لحاظ تعداد، هم از لحاظ سرعت حل مسأله در حالت خشم بهتر عمل میکنن. در بازیهای کامپیوتری چالش برانگیز درحالت خشم عملکرد بهتری دارن. حتی در حالت خشم بطور کلی بهتر از حالت خنثی از منابع مالی نگهداری میکنن! همهی اینها در آزمایشهای مختلف ثابت شدهاند!
توجه کنید که وجود خشم و عصبانیت در یک نفر بد نیست و نباید جوری سرکوب بشه که کلا اون آدم خنثی بشه و هیچ چیز به کتفش نباشه. چیزی که مهمه مهارت کنترل خشم و عدم بروز خشم هست که باید یاد داده بشه.
💬مجید میرزایی
🗣 @tootiter
زیبایی ارزشی ندارد.
دائمی نیست.
اگر زشت باشید بسیار خوشبختید.
زیرا اگر مردم دوستتان داشته باشند،
میدانید برای چیز دیگریست ...
#چارلز_بوکفسکی
🗣 @tootiter
کلاس اول یه معلمی داشتم خیلی بداخلاق و غر غرو بود خیلی ام جیغ میزد
مامانم معتقد بود خیلی معلم خوبیه و خودش هم وقت نداشت باهام کار کنه پس با همون آدم برا من کلاس خصوصی گرفت ایشون منو میبرد خونشون تو یک اتاق سرد نمور روی یه تکه چادر به من درس میداد.همیشه مثل حیوون باهام رفتار میکرد سرم داد میزد و این حسو میدادکه من واقعا خنگم
و از ته مونده غذاهای یک هفته پیشش داخل یه کاسه روحی بهم غذا میداد
خلاصه یه روز گفتم دیگه نمیرم مامانم قبول کرد و من بشدت میترسیدم ازمعلمه
یه بار دیر رسیدم سر کلاسش موهامو گرفت و از زمین بلندم کرد.سال بعد خواهرم امد کلاس اول همون مدرسه یه معلم گوگولی و ترتمیز داشت و همچنان مادرم میگفت باید براش خصوصی بگیره با معلم خودش
یه باری رفتم باهاش
انقده معلمش مهربون بود غذا برامون ماکارونی با قارچ اورد رومیز ،تازه فهمیدم اون معلم من چقد بدتر از چیزی بود که من تصور میکردم.یه دونه تراش رومیزی داشت که مدادمو باهاش تراشیدم دیدم بهههه خطم چقد قشنگ شده
وقتی چند تا سوال ازم کرد گفت چقد باهوشم
داشتم از ذوق میمردم راستشم که بگم کلاس اولو از ترس اون معلمه درس خوندم
ولی دوم که بودم به شوق این معلم کلاس اول ابجیم که تشویقم میکرد ،درس خوندم خلاصه که معلم خوش اخلاق نعمتیه که من غالبا از داشتنش محروم بودم واگر همدرس خوندم فقط به خاطر دل خودم بود چون خوشم میومد چیزاییکه بلد نیستم یاد بگیرم.
اگه معلمی توییت منو میخونه برای همتون احترام قایلم فقط یادتون نره بچه ها تا آخر عمرشون یاد شما هستند.
•faryad•
🗣 @tootiter
ابوالفضل بختیاری دانش آموز پایه پنجم شهرستان فریدن، وقتی به عنوان کاندید شورای دانش آموزی ثبت نام می کند، قول می دهد نقاط حادثه خیز مدرسه را ترمیم کند. بعد از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در تاریخ ۱۰ آبان ماه 1402 و نفر اول شدن؛ در همان روز،در قدم اول به شعارش عمل میکند.
• emami6200 •
🗣 @tootiter
133K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا🙏
همانطور که شب را
مایه آرامش قرار دادی
قرار دلهاے بیقرار ماباش
وجودمان را لبریز آرامش کن
شناختمان را فزونے بخش
#شبتون_بخیر🌙✨
🗣 @tootiter