eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
601 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
مهم نیست که چقدر خوبی، تازمانی که جای اشتباهی باشی، ارزشی نداری. 🗣 @tootiter
هستی اما... کمرنگ حرف میزنی اما تلخ محبت میکنی اما سرد چه اجباریست دوست داشتنِ من؟! 💬فريبا وفی 🗣 @tootiter
دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت... 👤صائب تبریزی 🗣 @tootiter
اگر به بلوغ روانی رسیده باشی: می‌پذیری زمانی که گذشته بخشی از زندگیت بوده که دیگه قابل تغییر نیست، پس خودتو از افسوس‌ها و ای کاش‌ها رها می‌کنی. می‌پذیری همیشه درک و تفسیرت از اتفاق ها و رفتار دیگران درست نیست. می‌پذیری که افکار و احساساتت قابل تغییره و خودت رو محکوم به درد کشیدن نمی‌کنی. می‌پذیری ضعف‌ها و حساسیت‌هایی داری که باید ازشون مراقبت کنی تا بتونی رشد کنی. و می‌پذیری برای رسیدن به آرامش اول باید روی خودت کار کنی، بعد روی دیگران. 🗣 @tootiter
غزالی می‌گه: وقتی که داری خواب می‌بینی و بیدار می‌شی، متوجه می‌شی چیزی که تصور می‌کردی واقعی بوده، فقط خیال بوده. این زندگی هم که تموم بشه، هم‌چنین حسی به‌مون دست می‌ده. 📽Ramy (Season 3) 🗣 @tootiter
هم برای خودتان حق اشتباه کردن قائل باشید و هم برای بقیه، این طوری زندگی بسیار ساده‌تر می‌شود. 💬افــــــــــــــــرا 🗣 @tootiter
طریقه گرم کردن غذا در خوابگاه توسط یکی از نوابغ مملکت ^^ 💬ممد امیرجلالی 🗣 @tootiter
تنهایی، آدم رو بزرگ میکنه. اونقدر بزرگ که شاید دیگه هیچوقت تو زندگی هیچکس جا نشی. »شوالیه تاریکی« 🗣 @tootiter
فکر کنم دچار بحران میانسالی شدم. حالا باید یه چند سال صبر کنم تا وقت چل چلیم برسه. »استنلى مينويسد« 🗣 @tootiter
‏سوالات مردم توی داروخونه روز به روز داره عجیب تر میشه امروز یکی اومد پرسید من این دوتا قرصو باهم میخورم، هر کدوم میدونن کجا باید برن اثر بذارن؟ آقا :)))))) »تا خرخره« 🗣 @tootiter
خرید حلقه‌ی ما اینجوری بود که من و این‌ گل پسر بعد از کار حسابی خسته اما خوشحال، باهم رفتیم خرید کردیم یه حلقه خوشگل و ساده با قیمت مناسب کل خانواده ذوق کردن که واااای چه سلیقه‌ی قشنگی اونوقت همکارم وقتی حلقه رو دید گفت "واه؛ چرا خودتو دست کم گرفتی برلیان برمیداشتی خببببب " :))) • Nasrin • 🗣 @tootiter
‏پدرم استاد بازنشسته‌ی مرکز تربیت معلم همدان است.در تمام مدت خدمتش، هیچ دانشجویی را ننداخت. حتی معروف بود که از یک دانشجو که درسش را افتاده بود، چهاربار در فاصله‌ی یک ماه امتحان گرفت تا بلاخره قبول شد و تمام نمرات بقیه را یک‌ماه نگه داشت تا بلاخره دانشجو به آنها رسید. از پدرم ‏پرسیدم چرا انقدر اهل مدارا با دانشجوها بودی؟ گفت:نباید هدف را گم کرد، ما امتحان نمی‌گیریم که آدمها را تحقیر کنیم یا رنجشان بدهیم یا نیاز به قدرتمان را ارضا کنیم، ما امتحان می‌گیریم تا کمکشان کنیم بهتر یاد بگیرند و آدمها و معلمهای بهتری باشند. این هدف را نباید قربانی وسیله کرد. 🗣 @tootiter