اگر به بلوغ روانی رسیده باشی:
میپذیری زمانی که گذشته بخشی از زندگیت بوده که دیگه قابل تغییر نیست، پس خودتو از افسوسها و ای کاشها رها میکنی.
میپذیری همیشه درک و تفسیرت از اتفاق ها و رفتار دیگران درست نیست.
میپذیری که افکار و احساساتت قابل تغییره و خودت رو محکوم به درد کشیدن نمیکنی.
میپذیری ضعفها و حساسیتهایی داری که باید ازشون مراقبت کنی تا بتونی رشد کنی.
و میپذیری برای رسیدن به آرامش اول باید روی خودت کار کنی، بعد روی دیگران.
🗣 @tootiter
خرید حلقهی ما اینجوری بود که من و این گل پسر بعد از کار
حسابی خسته اما خوشحال، باهم رفتیم خرید کردیم
یه حلقه خوشگل و ساده با قیمت مناسب
کل خانواده ذوق کردن که واااای چه سلیقهی قشنگی
اونوقت همکارم وقتی حلقه رو دید
گفت
"واه؛ چرا خودتو دست کم گرفتی برلیان برمیداشتی خببببب " :)))
• Nasrin •
🗣 @tootiter
پدرم استاد بازنشستهی مرکز تربیت معلم همدان است.در تمام مدت خدمتش، هیچ دانشجویی را ننداخت. حتی معروف بود که از یک دانشجو که درسش را افتاده بود، چهاربار در فاصلهی یک ماه امتحان گرفت تا بلاخره قبول شد و تمام نمرات بقیه را یکماه نگه داشت تا بلاخره دانشجو به آنها رسید. از پدرم پرسیدم چرا انقدر اهل مدارا با دانشجوها بودی؟
گفت:نباید هدف را گم کرد، ما امتحان نمیگیریم که آدمها را تحقیر کنیم یا رنجشان بدهیم یا نیاز به قدرتمان را ارضا کنیم، ما امتحان میگیریم تا کمکشان کنیم بهتر یاد بگیرند و آدمها و معلمهای بهتری باشند. این هدف را نباید قربانی وسیله کرد.
🗣 @tootiter