eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
598 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
باز هم چشم به روی معجزه ی زندگی باز کردیم... لبخند بزن و بگذار این معجزه با عشق و خوشحالی شکل بگیره صبح بخیر❤️🌹 🗣 @tootiter
یه تئوری هم هست که میگه همیشه بهترین نسخه ی آدما، برای بدترین آدما هدر میره. سباستین 🗣 @tootiter
° میدونی وقتی به یه فروشگاه میری تا یه لباس بخری، وقتی یه لباسو انتخاب میکنی اول از فروشنده قیمتش رو میپرسی و اگه به نظرت مناسب اومد میخری‌ش ... اما تو زندگی کسی به تو قیمت چیزایی که میخوای رو نمیگه ! کافیه چیزی رو بخوای، اونو بهت میده و تو ناگزیری قیمتشو بدی ... ! 📕 اهالی نه ✍🏼 🗣 @tootiter
رابطه ارزش جنگیدن رو داره ولی تو نمیتونی تنها کسی باشی که میجنگه نوشین 🗣 @tootiter
دیشب بابا اومد خونمون. بعد شام لم داده بودم رو مبل، پرسید انار دون کنم میخوری؟ یه لحظه حس کردم ۳۰ سال پیشه. یه شب بارونی که بعد از ظهرش از مدرسه برگشتم خونه. تکلیفامو انجام دادم و تو هال کنار بخاری نفتی بعد از سریال شبکه دو، منتظر کانال یک، دور هم نشستیم و بابا میوه پوست میگیره در آستانه ۴۰ سالگی هم که باشی، دو تا بچه داشته باشی، هر روزم غذاشونو بدی، بازم دوست‌داری یکی ازت بپرسه میوه برات پوست بگیرم! احد 🗣 @tootiter
بعضی‌ها خلق شده‌اند که به آرزوهایشان نرسند و تا نرسیده‌اند خوشحالند و همین که رسیدند، پوچ می‌شوند و دیستایمیک. دیستایمیا یعنی آدمهایی که تلاش می‌کنند و کار می‌کنند ولی لذت نمی‌بزند ولی همچنان نفر اولی اند که سرکار می‌آیند و نفر آخری‌اند که می‌روند. آنها ستون فقرات دنیا‌یند. دیستایمیا شیوع حدود ۳تا۵درصدی دارد و بهترین آدمها برای فوندانسیون هر سازمانی‌اند؛ ستونهایی‌ ناپیدا و مدفون در خاک که رویشان می‌شود برجهای بلند و باشکوه ساخت، اگرچه آنها هیچ وقت ویوی پنت هاوسها را نخواهند دید ولی وفادارترین‌هایند. کشورهای غربی عاشق این مهاجرین‌اند. »روح الله صدیق« 🗣 @tootiter
دوستم رفته خواستگاری، دختره ی کاغذ و قلم گذاشته جلوش بهش گفته اسم و فامیل هر دختری رو که رفتي خواستگاریش بنویس و جلوشم قید کن چرا به نتیجه نرسیدین! دوستمم اولی اسم خود دختره رو نوشته بعد جلوش نوشته وسواس؛ پا شده اومده بیرون از خونشون :)) *مصطفا* 🗣 @tootiter
بچه‌ام کلی با پدرش راجع به اینکه وقتی برق نبود آدما چه‌جوری زندگی می‌کردن و چی‌کار می‌کردن حرف زد و سوال پرسید، آخرش گفت مامان می‌دونی چرا این سوالا رو از بابا می‌پرسم؟ چون بابا وقتی دنیا اومده که برق نبوده =)))) *مارشملو* 🗣 @tootiter
تو باشگاه یکی داشت داد میزد علی میتونیا… زدیا… علی ماشالا… برگشتم علی رو ببینم دیدم یه نفره جلو آینه و اون حرفا رو داره خطاب به خودش میزنه »حشمت کرایست« 🗣 @tootiter
آدمها میتونن تنها زندگی کنن. میتونن خودشون خودشون رو دوست داشته باشن. ولی شاید بعضیها لازم دارن که یکی تو زندگیشون باشه، یه آدمی که به قول عادل دانتیسم، «یکی باید باشه که وقتی نگاش میکنی نه اینکه غصه‌هات یادت بره نه.. فقط یادت بیاد دلیلِ بزرگتری برای خوشحال بودن داری ...» 🗣 @tootiter
بزرگترين درسى بين ٢٠ تا ٣٠ سالگى گرفتين چى بود؟ ماله من اين بود: هيچكى قصد كمك به من رو نداره و بيشتر اوقات قصد اطرافيان عقب انداختن برنامه هام هست و اگه خودم گليمم رو از آب نكشم، خودم با گليمم تو آب تو سى سالگى غرق ميشيم! *Ali Tourchi، MD* 🗣 @tootiter
من ۶ ماه تو ایتالیا سر کار رفتم و برنامه‌نویس بودم. اون شرکته توی میلان و پاریس و شیکاگو شعبه داشت و به بزرگ‌ترین شرکتای نفتی دنیا مشاوره می‌داد. چیزی که به نظرم اومد این بود که اکثر هم‌کارای اون‌جام از هم‌کارای قبلی داخل ایرانم از نظر فنی ضعیف‌تر بودن. اعتماد به نفستونو حفظ کنید. ❤️ *Erfan Alimohammadi* 🗣 @tootiter