°
میدونی وقتی به یه فروشگاه میری تا یه لباس بخری، وقتی یه لباسو انتخاب میکنی اول از فروشنده قیمتش رو میپرسی و اگه به نظرت مناسب اومد میخریش ... اما تو زندگی کسی به تو قیمت چیزایی که میخوای رو نمیگه ! کافیه چیزی رو بخوای، اونو بهت میده و تو ناگزیری قیمتشو بدی ... !
📕 اهالی نه
✍🏼 #هادی_پاکزاد
🗣 @tootiter
دیشب بابا اومد خونمون. بعد شام لم داده بودم رو مبل، پرسید انار دون کنم میخوری؟ یه لحظه حس کردم ۳۰ سال پیشه. یه شب بارونی که بعد از ظهرش از مدرسه برگشتم خونه. تکلیفامو انجام دادم و تو هال کنار بخاری نفتی بعد از سریال شبکه دو، منتظر کانال یک، دور هم نشستیم و بابا میوه پوست میگیره در آستانه ۴۰ سالگی هم که باشی، دو تا بچه داشته باشی، هر روزم غذاشونو بدی، بازم دوستداری یکی ازت بپرسه میوه برات پوست بگیرم!
احد
🗣 @tootiter
بعضیها خلق شدهاند که به آرزوهایشان نرسند و تا نرسیدهاند خوشحالند و همین که رسیدند، پوچ میشوند و دیستایمیک. دیستایمیا یعنی آدمهایی که تلاش میکنند و کار میکنند ولی لذت نمیبزند ولی همچنان نفر اولی اند که سرکار میآیند و نفر آخریاند که میروند. آنها ستون فقرات دنیایند.
دیستایمیا شیوع حدود ۳تا۵درصدی دارد و بهترین آدمها برای فوندانسیون هر سازمانیاند؛ ستونهایی ناپیدا و مدفون در خاک که رویشان میشود برجهای بلند و باشکوه ساخت، اگرچه آنها هیچ وقت ویوی پنت هاوسها را نخواهند دید ولی وفادارترینهایند. کشورهای غربی عاشق این مهاجریناند.
»روح الله صدیق«
🗣 @tootiter
آدمها میتونن تنها زندگی کنن. میتونن خودشون خودشون رو دوست داشته باشن. ولی شاید بعضیها لازم دارن که یکی تو زندگیشون باشه، یه آدمی که به قول عادل دانتیسم، «یکی باید باشه
که وقتی نگاش میکنی
نه اینکه غصههات یادت بره
نه..
فقط یادت بیاد دلیلِ بزرگتری
برای خوشحال بودن داری ...»
🗣 @tootiter
من ۶ ماه تو ایتالیا سر کار رفتم و برنامهنویس بودم. اون شرکته توی میلان و پاریس و شیکاگو شعبه داشت و به بزرگترین شرکتای نفتی دنیا مشاوره میداد. چیزی که به نظرم اومد این بود که اکثر همکارای اونجام از همکارای قبلی داخل ایرانم از نظر فنی ضعیفتر بودن.
اعتماد به نفستونو حفظ کنید. ❤️
*Erfan Alimohammadi*
🗣 @tootiter