آدمها میتونن تنها زندگی کنن. میتونن خودشون خودشون رو دوست داشته باشن. ولی شاید بعضیها لازم دارن که یکی تو زندگیشون باشه، یه آدمی که به قول عادل دانتیسم، «یکی باید باشه
که وقتی نگاش میکنی
نه اینکه غصههات یادت بره
نه..
فقط یادت بیاد دلیلِ بزرگتری
برای خوشحال بودن داری ...»
🗣 @tootiter
من ۶ ماه تو ایتالیا سر کار رفتم و برنامهنویس بودم. اون شرکته توی میلان و پاریس و شیکاگو شعبه داشت و به بزرگترین شرکتای نفتی دنیا مشاوره میداد. چیزی که به نظرم اومد این بود که اکثر همکارای اونجام از همکارای قبلی داخل ایرانم از نظر فنی ضعیفتر بودن.
اعتماد به نفستونو حفظ کنید. ❤️
*Erfan Alimohammadi*
🗣 @tootiter
یک آقایی برا عقدش رفته بوده آرایشگاه و به آرایشگر نگفته بوده عقدشه و آخر سرم هزینه کارایی ک کرده رو حساب میکنه و میاد بیرون، آرایشگر تو پیج آقا میفهمه عقدش بوده و همه جا میگه این کلاه بردار و دروغگو بود و نگفته و میره دعوا راه میندازه:|، ملت هم میپرسن مگه کار اضافه ای انجام دادی؟! اینم میگه نه، میگن پس کلاهبردار اصلی تویی که فقط به خاطر اسم عقد و دامادی با همون خدمات چند برابر حساب میکنی و مردم بدبختو میچاپی و میگیرن میزننش😑🤦🏾♀️
• Raha •
🗣 @tootiter