اقاعه اومده داروخونه میگه دکتر جای این واکسن کرونا که دو سال پیش زدم درد میکنه ! میگم هیچمشکل دیگه ای تو این دو سال نداشتید ؟؟؟
میگه نههه فقط یه تصادف شدید داشتیم که جفت کتفام شکست و یه بارم عمل قلب باز داشتم :))))))))))))
قیافه واکسن کرونا: 🙄
》کاربَُر(د) بیزاکودیل《
🗣
@tootiter