eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
راه حل مادرم برای فرار از ترافیک😂 》Arian《 🗣 @tootiter
‏من جدی نمیفهمم چرا رستم یه دستبند داد به زنش گفت ببند به دست پسرم. خیلی راحت میتونستی بگی فامیلیشو بذار رستم زاده بعدا بفهمم کیه 》اشکان مدیری《 🗣 @tootiter
معلمشون گفته با میهن و شجاعانه یک جمله بسازید. بچه‌م نوشته من از سوپرمارکت بستنی میهن خریدم و شجاعانه بقیه‌ی پولم را پس گرفتم. ای معلم بینوا چی فکر می‌کردی چی شد؟ 》موز《 🗣 @tootiter
از زیبایی های بخش نوزادان 😂😂😍😍 »راک وود« 🗣 @tootiter
چرا دكه هاي كنار خيابون مينويسن سفته موجود است؟ مثل اين ميمونه بري بانك نوشته باشه آب جوش موجوده خیلی هم گرون فروشن من ۸۰۰ تا میخواستم دکه میگفت ۲ میلیون از بانک گرفتم ۴۰۰ تومن »اسلیم شیدی« 🗣 @tootiter
شعور اگه پیام بود: »علی« 🗣 @tootiter
یک همکار ژاپنی داشتیم تو ایران. یکبار بحث سورپرایز شدن شد. گفت روزی که بهم گفتن برو ایران مأموریت، رفتم کلی خوندم دیدم اکثر ایرانی ها انگلیسی بلد نیستن. منم رفتم لغات کاربردی رو تو دیکشنری پیدا کردم و روی کاغذ تلفظ فارسی رو به ژاپنی نوشتم. کتاب فارسی در سفر رو هم خریدم، بین همکارام هم هرکی رفته بود هرچی میدونست پرسیدم. رسیدم فرودگاه مهرآباد نشستم تو یک تاکسی.راننده یک آقای سیبیل کلفت بود. منم دیدم ظاهرا اوضاع خرابه! تقلب های امتحانی رو آماده کردم بدم دست یارو. آقای راننده تو آیینه تو چشام نگام کرد و بعد به ژاپنی کاملا روان پرسید: ژاپنی هستی؟ گفت یک لحظه فکر کردم دارم خواب میبینم. به انگلیسی و با هیجان گفتم بله بله! ژاپنی ام. باز راننده گفت: من دارم ژاپنی باهات حرف میزنم خب! چرا انگلیسی حرف میزنی؟ منم کاملا برگام ریخته بود. خلاصه سر صحبت باز شد و کاشف بعمل اومد آقای راننده ۱۵ سال ژاپن کار میکرده 😅 »مِنشِن الممالک« 🗣 @tootiter
دیشب داشتم به ویدیو میدیدم از سخنرانی یه دختر پاکستاتی در مورد تغییرات زندگیش قبل و بعد از دست دادن پاهاش ،جمله ای گفت که منو ویران کرد: همیشه سعی می‌کردم برای بقیه کامل باشم ولی بعد این اتفاق فهمیدم باید برای خودم کامل باشم! *زن ناصرالدین شاه* 🗣 @tootiter
گفت دوستت دارم، و من خنده‌ام گرفت. وقتی دیر شده، دیگر دیر شده. گلی که روی سنگ می‌گذاری، دل مرده را شاد نمی کند... *حميد سليمی* 🗣 @tootiter
توی کشیکم یه دعوای خیلی بزرگ آورده بودن که حتی توی بیمارستان داشتن همو میزدن. حالا دعوا از کجا شروع شده بود دوتا بچه توی کوچه همو زده بودن بعد مادراشون همه زده بودن بعد کل خانواده ها همو زده بودن و همین طور برو بالا😂 *چنگولی(اژدها) یک خانم لوبیا* 🗣 @tootiter
💖الهی هرآنکه دست نیاز به سوی تو بلند کرد امیددارد که امید تویی خودت آروزهایی را که حالا از قلبش گذشت برآورده کن 🌙 🗣 @tootiter
زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند آن قدر زیباست این بی بازگشت کز برایش می توان از جان گذشت... 👤هوشنگ ابتهاج صبح بخیر زندگی 🌹 🗣 @tootiter