eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
601 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
اين نهايت ناشكری است كه آدم بخواهد همه نعمت هايي را كه در اختيارش است فقط به خاطر اين كه آن چيزی را كه ميخواسته به دست نياورده است ناديده بگيرد ! 📕همسران_خوب ✍ 🗣 @tootiter
اكنون ديگر غيبت او نبود كه قلبم را مى‌آزرد، بلكه بى‌تفاوتى‌ام نسبت به آن رنجم می‌داد. فراموشى، در عين آرام‌بخش بودنش، نوعى يادآور خيانت نسبت به احساسى بود كه زمانى چنان برايم عزيز بود. ✍🏽 📕 جستارهايى در باب عشق 🗣 @tootiter
در مسیر فرودگاه، درگیر ترافیک شدید چمران شدم، بهترین گزینه موتور بود . بامهربانی و مهارت مرا به نزدیک‌ عوارضی رساند مبلغ درخواستی اش بسیار کم‌بود مقداربیشتری برایش زدم و برایم تاکسی هم گرفت. چند دقیقه ای گذشت راننده تاکسی ایستاد، گفت همان موتوری پشت سرمان علامت میدهد، گفت شاید چیزی جا گذاشته اید!؟ موتوری گفت پیامک امد دیدم پول زیاد ریختید من بچه ام مریض هست! گفتم سوال کنم اشتباه نریخته باشی و راضی باشی پول دارو میخواهم بدهم …خلاصه دیدن بزرگی و پاکی اش روزم را ساخت به کمک دوستان خیرم مشکل دارو فرزندش هم امروز حل شد. خدارو شکر 🗣 @tootiter
✨پروردگارا ✨در این شب ✨به قلبمان نفوذ کن ✨وما را از خشم،ترس ✨و درد را دورکن ✨روحمان را جانی تازه ببخش ✨و ذهنمان را آزاد کن 🌙✨ 🗣 @tootiter
درونت قلمرویی از آرامش هست که می تواند همه نیکبختی هایی که خواهان آنهایی را خلق کند صبح بخیر 🗣 @tootiter
هیچ وقت نفهمیدم چرا زن‌هایِ خلافکارها، اینقدر همسرای خط خطی و مجرمشون رو دوست دارن و پیگیر آزادی‌شون هستن. در مقابل زن‌های زیادی دیدم که شوهرای موجهی داشتن ولی دنبال حذف و طلاق و نابود کردنش بودن! *سِتوان کُلُمبو* 🗣 @tootiter
امروز ازمدرسه دخترم تماس گرفتند معاون فرمودند دخترم روهفته ای سه چهاربارباحالت غش میارن دفتر یه چایی نبات میخوره نیم ساعت درازمیکشه خوب میشه میره معاون مدرسه میگفت فقط هم سرکلاس ریاضی وعربی غش میکنه گفتن زحمتی نیست شنبه یه کیلونبات برای مدرسه بیارید مصرف نبات دخترتون بالاست🤣 *mahboob.62* 🗣 @tootiter
امروز رفتم آمپول زدم و پرت شدم به خاطرات ٦-٧ سالگيم، وقتى كه مريض و سرماخورده نشسته بودم تو مطب دكتر. دكتر از مامانم پرسيد: براش دارو بنويسم يا آمپول؟ يهو خودم جواب دادم: آمپول! و برگ هاى دكتر ريخت از اينهمه شجاعت من! پ.ن: بابام به ازاى هر آمپول يه عروسک برام مى خريد :)) *نگار* 🗣 @tootiter
شیفته‌ی آدمایی‌ام ‌که حضورشون شبیه عطره. جایی نمی‌گیرن، اما همه‌ی فضا رو به رنگ و بوی حضورشون آغشته می‌کنن. حضور عطرانه را تمرین کنیم. جهان رو به‌بوی خوش وجودمون آغشته کنیم. در لحظه‌های هم منتشر بشیم و‌ خاطره‌. خاطره‌ای که از مراجعه بهش خلسه‌ای عمیق و لبالب از عاطفه تسخیرمون کنه. *بهرنگ سهرابى* 🗣 @tootiter
مادرشوهرم زنگ زد گفت اگه شرایطش رو داری بیام مهرو رو ببینم. اومد، گفت، صبح بیدار شدم و حس کردم اگه امروز نبینمش نمی‌تونم هیچ کاری رو شروع کنم. دو تا بوس از کف پاش کرد و یه چای خورد و رفت. *مهشید جهانگرد* 🗣 @tootiter
جدی کلمات معجزه میکنن. تو باشگاه زیر پرس سینه دیگه دستم جون نداشت بیاد بالا یهو یارو گفت «ماشالا» و چنان چموش و قوی شدم که ۲ تا دیگه هم زدم. *کاوِندیش* 🗣 @tootiter
دیروز کیک تولد کسی رو خوردیم که ۷۵ روزه که icu بستریه و دیروز ۱۸ سالش شد پدرومادرش امید داشتن و به بقیه میگفتن درست میشه و یه بار دیگه با خودش جشن می‌گیریم گاهی واقعا دلم همچین امیدواری میخواد من حتی نمیتونستم تظاهر کنم که آره همه چیز درست میشه و از دیروز دارم میگم کاش خوب شه چون اگر خوب نشه اون قسمت ناامید و منطقی وجودم که هیچوقت نمیذاره الکی خوشحال شم بیشتر جون میگیره و دیگه هیچ‌جوره نمیتونم جلوشو بگیرم • حق با منه 𝕏• 🗣 @tootiter