hoseein-kheyrodin.rajaei-karbala(128).mp3
10.66M
مداحی استدیویی «رجائی کربلا»
حسین خیرالدین
@ostad_shojae
👓 الله اکبر....
الله اکبررر
الله اکبر
الله اکبر
هیچی نمازشب خواستم بخوانم گفتم تکبیرو بلند بگم😊😊❤️
منم دعا کنید🌺🌺
https://eitaa.com/tosheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای ۲۷ صحیفه سجادیه برای رزمندگان اسلام
https://eitaa.com/tosheh
فَإِذَا انْسَلَخَ الْأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُوا الْمُشْرِكِينَ حَيْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُوا لَهُمْ كُلَّ مَرْصَدٍ...
هنگامی كه ماههای حرام پايان گرفت مشركان را هر كجا بيابيد به قتل برسانيد و آنها را اسير سازيد و محاصره كنيد و در هر كمينگاه بر سر راه آنها بنشينيد...
سوره توبه آیه ٥
https://eitaa.com/tosheh
enc_17002386782180266695799.mp3
4.12M
#نماهنگ آبرو بردم
کربلایی حسین ستوده
تو که عباست خورده زمین ببین
من زمین خوردم
آخه دیگه چجوری بگم ننه
من کم آوردم...😭
#ام_البنین
https://eitaa.com/tosheh
امروز در شام چهخبر است؟
🔹اول صفر سال ۶۱ هجری قمری است. شام امروز غرق شادی است. آخر قرار است بهزعم شامیان سر خروجکردگان از دین به همراه خانوادهشان که اسیر شدهاند وارد شهر شوند. گفته میشود نیممیلیون نفر به استقبال فرزندان امیرالمومنین(ع) آمدهاند.
🔹حضرت امکلثوم(س) قبل از ورود به شهر به شمر فرمود از تو میخواهم ما را از مسیری وارد کنی که کمتر ما دیده شویم. شمر هم خوب حرف آن داغدیده را پذیرفت و از دروازهٔ ساعات که شلوغترین ورودی بود اسرا را وارد کرد.
🔹از دورازهٔ ساعات تا کاخ یزید مسیر نسبتا کوتاه است اما منابع میگویند اسرا صبح وارد شهر شدند ولی زمان غروب به کاخ رسیدند.
🔹از ذکر اتفاقات شهر به این بسنده میکنیم که خاندان اهلبیت ساعاتی در پلههای مسجد جامع که محل تماشای اسرا بود نگه داشته شدند.
https://eitaa.com/tosheh
منو رها نکنیا حسین سیبسرخی.mp3
13.52M
🎙 #شور_ابدی | بستهٔ هشتم مداحی محرم ۱۴۰۳
🔹در این بستهها برایتان مداحیهایی را با کمترین مضامین ذکر مصیبت گلچین میکنیم تا همهجا در خودرویتان یا با هدفون در مترو یا هنگام کار خانه گوش دهید.
#مداحی
#کربلا
💠ایتا:
✅https://eitaa.com/tosheh
💠ویراستی:
✅https://virasty.com/B_hajiani
هدایت شده از فارس معارف
#احکام_عزاداری| گوشدادن به روضه هنگام کار یا رانندگی چه حکمی دارد؟
🔹ما برای اینکه هنگام کارکردن یا رانندگی بتوانید بدون دغدغهٔ بیاحترامی، به مرثیهٔ اهلبیت گوش دهید تاکنون ۷ بسته تهیه کردهایم که با هشتگ #شور_ابدی در فارس معارف در دسترس است.
@FarsMaaref
"توشه"
#احکام_عزاداری| گوشدادن به روضه هنگام کار یا رانندگی چه حکمی دارد؟ 🔹ما برای اینکه هنگام کارکردن یا
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️با وارد شدن در کانال فوق و جست و جوی کلمه #شور_ابدی از این مداحی ها استفاده کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکه کلام سید برای جواب به اسرائیل به زبان فارسی: یواش یواش...
😉😄
https://eitaa.com/tosheh
🔶 به نیت زیارت حضرتش در هر روز :
🔹 صلی الله علیک یا أباعبدالله الحسین
🔹 صلی الله علیک یا أباعبدالله الحسین
🔹 صلی الله علیک یا أباعبدالله الحسین
https://eitaa.com/tosheh
سلام
من عراق هستیم
هیچ سیم کارت عراقی ای نیاز نیست بخرید
الکی هزینه نکنید
قبل از اینکه از عراق خارج بشید روبیکا نصب کنن همه و رومینگ و استفاده از اینترنت رومینگ رو فعال کنید و در عراق از ارتباط رایگان صوتی و تصویری درر روییکا لذت ببرید.
التماس دعا
وفات یا شهادت پیامبر(ص )
دو سؤال پیرامون وفات یا شهادت نبی مکرم اسلام(ص ) مطرح است:
سؤال اوّل: آیا پیامبر اکرم(ص ) به مرگ طبیعی از دنیا رفتند؟ یا اینکه حضرت را به شهادت رساندهاند؟
همه نصوص و متون متّفقند که رسول الله(ص ) را سمّ داده و به شهادت رساندهاند.
قرآن:
{أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِکُمْ}(آل عمران/۱۴۴): اگر رسول خدا(ص ) بمیرد یا به شهادت برسد، باز شما به جاهلیت خود رجوع خواهید کرد؟!
روایت:
- چنانکه در روایتی پیامبر اکرم(ص ) فرمودند: «وما من نبیّ ولا وصیّ إلاّ شهید»: هیچ پیامبر یا وصی پیامبری نیست مگر آنکه شهید میشود.(بصائر الدرجات/ص۵۲۳؛ بحارالأنوار/ج۱۷/ص۴۰۵)
- و در روایت دیگر فرمودند: «ما منّا إلاّ مقتول أو مسموم»: هیچ کس از ما [اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم السلام )] نیست مگر آنکه مسموم یا مقتول خواهد بود.(کفایه الأثر الخزاز القمی/ص۱۶۲؛ بحارالأنوار/ج۲۷/ص۲۱۷)
مورخین عامه نیز قائلند که حضرت به شهادت رسیدهاند نه اینکه با مرگ طبیعی از دنیا رفته باشند.
- «ابن عبده» مینویسد: «و مات [رسول الله(ص )] مسموماً و له ثلاث و ستون سنه» او [پیامبر اکرم(ص )] مسموم درگذشت و شصت و سه ساله بود.(المجدی فی انساب الطالبیین علی بن محمد العلوی/ص۵)
- «ابن کثیر» مینویسد: «بیهقی» گفته است: «از عبدالله بن مسعود» روایت شده است که وی گفت: «لئن احلف تسعاً أن رسول الله قتل قتلاً احبّ الیّ من ان احلف واحده انه لم یقتل و ذلک انّ الله اتخذه شهیدا»: اگر نُه بار قسَم بخورم که رسول خدا(ص ) کشته شده و به شهادت رسیده است، برایم محبوبتر است از اینکه یک بار قسم بخورم که او کشته نشده است؛ به جهت آنکه خداوند او را پیامبر و شهید قرار داده است.(البدایه والنهایه ابن کثیر/ج۵/ص۲۴۷؛ السیره النبویه ابن کثیر/۴/ص۴۴۹)
- حاکم نیشابوری در کتابش «المستدرک علی الصحیحین/ج۳/ص۵۸» نیز شهادت رسول خدا(ص ) را تأیید و سبب آن را سمّ ذکر کرده است.
- همچنین «هیثمی»، «طبرانی»، «مقریزی» و دیگر علمای عامه نیز شهادت حضرت را با سمّ ذکر نمودهاند.
سؤال دوّم: قاتلین پیامبر اکرم(ص ) چه کسانی هستند؟
ردّ قاتل بودن زن یهودیه
در اینکه چه کسی یا کسانی پیامبر اکرم(ص ) را مسموم نموده و به شهادت رساندهاند، اختلاف است.
برخی قائلند شهادت حضرت در اثر خوردن غذای مسموم زن یهودیه در جریان خیبر سال هفتم هجری بوده که عوارض آن در سال یازدهم هجری آشکار گردیده است.
https://eitaa.com/tosheh
هدایت شده از فیش منبر و مرثیه
🔖 منبر کوتاه🔖
رحلت یا شهادت ؟
🟢 بکاربردن کلمه رحلت برای حضرت پیامبر باعث شده اکثر مردم مرگ ایشان رو طبیعی تلقی کنن.
یکی از ابعاد مظلومیت حضرت که تا به امروز ادامه داره، مقام شهادته که اسناد موجود در منابع مورد قبول شیعه و سنی جای هیچ شک و تردیدی در حقانیتش باقی نمیذارن. با این حال متأسفانه بهکاربردن مستمر کلمه رحلت برای ایشان باعث شده اکثر مردم مرگ ایشان رو طبیعی تلقی کنن و از شنیدن عنوان شهادت تعجب کنن.
شهادت پیامبر (ص) در قرآن
خداوند متعال در قرآن کریم امکان شهادت رو برای پیامبرش بیان کرده تا مبادا کسی فکر کنه که به شهید شدن پیامبر محاله؛ «وَمَا مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِکُمْ؛ (سوره آلعمران آیه ۱۴۴)
محمد (صلّی الله علیه و آله) فقط فرستاده خداست و پیش از او، فرستادگان دیگری نیز بودند، آیا اگر او بمیرد و یا کشته شود، شما به عقب برمیگردید؟ (و اسلام را رها کرده به دوران جاهلیّت و کفر بازگشت خواهید کرد؟)»
شهادت پیامبر (ص) در منایع شیعه
در منابع شیعه هم تلویحاً و هم به صراحت به شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله اشاره شده:
در کفایه الاثر و اثبات الهداه آمده: امام مجتبی پس از شهادت امیرالمومنین علیهما السلام در ضمن خطبهای غرّا فرمودند: «پیامبر اکرم (ص) به من خبر داده که امامت در اختیار دوازده امام از اهل بیت اوست که برگزیدهاند، هیچ کدام از ما نیست مگر اینکه یا مسموم میشود و یا مقتول»
با توجه به این روایت، پیامبر با صراحت مرگ معمولی را از خود و اهل بیتش نفی کردهاند.
همچنین امام مجتبی علیهالسلام در جای دیگه به اهل بیت خودشان فرمودن: «من با سمّ کشته میشوم همان طور که رسول خدا (صلی الله علیه و آله) با سمّ به شهادت رسید.»
🔹 اشاره شیخ مفید و شیخ طوسی به شهادت پیامبر (ص)
شیخ مفید عالم کم نظیر شیعه میفرماید: «ایشان در ۲۸ صفر سال دهم هجری در سن ۶۳ سالگی در مدینه منوّره، مسموم و به شهادت رسید.»
شیخ طوسی بزرگ اندیشمند شیعه هم نوشتن: «رسول خدا دو شب باقیمانده از ماه صفر در سال دهم هجری، مسموم درگذشت.»
🔹نظر علامه حلی و علامه مجلسی
علامه حلی، دانشمند نامی شیعه هم شهادت رسول خدا رو به وسیله سم ذکر میکنن.
علامه مجلسی میفرماید: «شهادت پیامبر (صلی الله علیه و آله) در سال یازدهم هجری بوده است.»
🟡 شهادت پیامبر (ص) در منابع اهل سنت؛ شعبی و ابن مسعود
در المستدرک الوسائل هم آمده که حاکم نیشابوری سنی هم در کتاب خود از «شعبی» نقل کرده که گفته: به خدا قسم رسول خدا با سم کشته شده است. همچنین ابن مسعود که از بزرگان اهل تسنن است، کشته شدن پیامبر رو تأیید کرده.
🔹اشاره به شهادت پیامبر (ص) در صحیح بخاری
در کتاب «المجدی فی الانساب» ابن سعد هم روایتی نقل میکنه که پیامبر در سن شصت و سه سالگی مسموم شد و درگذشت. همچنین از معتبرترین کتاب اهل تسنن هم به دست میاد که پیامبر در لحظات آخر عمر شریفش، دردی مستمر داشت و در «صحیح بخاری» آمده که پیامبر (ص) میفرمود: حال وقت آن است که رگ قلبم از آن سمّ قطع شود.
🔹 گفتنی است ایشان در جنگ خیبر توسط یک زن یهودی مسموم شدند.
#پیامبر_اکرم
#ماه_صفر
📩دانلود فیش منبر و مرثیه👇
╭┅───────┅╮
↪️ @fishemenbar
↩️ talabeyar.ir
╰┅───────┅╯
هدایت شده از بیداری ملت
❌ اما نکته جالبش اینه هربار موقع جراحی اقتصادی نشریات و رسانه های جریان اصلاحات پیشتاز تشویق دولت برای انجام جراحی هستند . بعد از جراحی هم مشوق اوباش و ارازل و برخی مردم درد کشیده برای آشوب خیابانی هستند....
فرمول ساده است . بعد از هر جراحی اقتصادی با فرمول شوک درمانی شاهد ریزش سرمایه انسانی نظام هستیم . مشارکت را از ۸۰ درصد در سال ۸۸ به ۳۹ درصد در سال ۱۴۰۳ آوردند...
فهم این مسئله خیلی ساده است...