15.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عالم با عمل
یاد کنیم از امام، عالمان و شهیدان با صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
5.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان
حجتالاسلاموالمسلمین فرحزاد
#ماه_رمضان
🆔 @hawzah_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چی شده ما این قدر غافل شدیم...
همش سه روز مانده تا ماه مبارک
توصیه شده این دعارو روزهای پایانی شعبان زیاد بخونید
اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنَا فِیمَا مَضَی مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ
▪️خداوندا اگر در روزهای گذشته شعبان ما را نیامرزیدی، پس در روزهای باقیمانده بیامرز
حجتالاسلاموالمسلمین میرزامحمدی
#ماه_رمضان
🔸 معنای زهرا
هرجا دیدید بدی هست بهخاطر این است که آنجا از محبت حضرت زهرا (سلام الله علیها) خالی است. در محبت حضرت زهرا (سلام الله علیها) شر، بدی و ظلمت راه ندارد. یکی از معانی زهرا یعنی نورانی و درخشنده . وقتی فضا تاریک بود ملائکه به خداوند گفتند خدایا ما را روشن کن و از این ظلمت نجات بده. خداوند نور حضرت زهرا (سلام الله علیها) را برایشان خلق کرد. نه اینکه نور حضرت زهرا (سلام الله علیها) نبود بلکه این نور را برای ملائکه بروز و ظهورش داد.
آیت الله #تقوایی
#حضرت_زهرا سلام الله علیها
@ziarat_et
May 11
•⊰❁⊱•﷽•❁⊱•
هفت موهبت #روزه_ماه_مبارک_رمضان
پیامبر خدا صلی الله علیه وآله فرمود:
«هیچ مؤمنی نیست که #ماه_رمضان را به قصد قربت روزه بگیرد مگر
آنکه خدای تبارک و تعالی هفت خصلت را بر او واجب می کند:
اوّل آنکه حرام در بدنش ذوب می شود،
دوّم آنکه به رحمت خدای تبارک و تعالی نزدیک می گردد،
سوّم آنکه با این عمل کفّارۀخطای پدرش آدم علیه السّلام را داده است،
چهارم آنکه خداوند سکرات مرگ را بر او آسان می سازد،
پنجم آنکه سبب امان از گرسنگی و تشنگی روز قیامت است،
ششم آنکه خداوند نامۀ برائت و بیزاری از آتش جهنّم را به او عطا می کند،
و هفتم آنکه خدای عزّوجلّ او را از غذاهای طیّب و پاکیزه بهشت اطعام
می نماید.
مَا مِنْ مُؤْمِنٍ يَصُومُ شَهْرَ رَمَضَانَ اِحْتِسَاباً إِلاَّ أَوْجَبَ اَللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى لَهُ سَبْعَ خِصَالٍ: أَوَّلُهَا يَذُوبُ اَلْحَرَامُ مِنْ جَسَدِهِ وَ اَلثَّانِيَةُ يَقْرُبُ مِنْ رَحْمَةِ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ...»
الخصال ج ۲، ص ۳۴۶
@toubaefaf